Rondò Veneziano

dele canzoni triestine ai spettacoli de musica leggera che se tegniva e se tien a Trieste
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Rondò Veneziano

Messaggio da AdlerTS »

Se podeva meterlo anche sotto "musica classica", ma i puristi ghe saria vignudo un grizolo !
Ieri sera el converto al Rossetti, in replica oggi, dal quale poi el gruppo realizzerà el DVD ufficiale da meter prossimamente in vendita.
La sala non jera per la verità molto piena, jera posti svodi sia in platea che nelle gallerie, ma l'entusiasmo jera alle stelle !
Questa xe la foto dal sito ufficial

Immagine

e i se ga presentado proprio cussì. Diretti dall'ideator del progetto , el Maestro Reverberi, i ga ricevudo applausoni e grida entusiaste, spaziando nei quasi 30 anni de carriera (i sona dal 1979).

La parte più emozionante quella dove i ga riproposto La serenissima, del 1984.

Personalmente preferisso sentir l'orchestra al naturale, senza bisogno de microfoni, ma in questo caso se pol far un'ecezion vista l'atmosfera che se vien a crear.
Alla fine 3 bis, in uno dei quali el Reverberi ga fato anche un intenso pezzo da solista al pianoforte, nel buio rotto solo dall'occhio de bue.

Ah, dimenticavo ! Grazie a quella simpatica persona con la suoneria de "nella vecchia fattoria" che ne ga fato ricordar che i "furbi" ne perseguita sempre :evil:


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

post subject

Messaggio da Coce »

Iteressante la presentazion dela Serenissima sul video. Mi go un CD sul Rondo Veneziano dove xe quasi tuto de Reverberi. Ieri semo stai a un Concerto Jazz sponsoriza' da uno dei Rotary Clubs locali a scopo de beneficenza, Naturalmente qua' xe estate percio'come de solito se pol tegnir concerti all'aria aperta in giardini de ville donade allo Stato, l'atmosfera xe informale e de tipo "Picknick". Fra i musicisti go nota' un in particolar come pianisa de "BLues" el xe un virtuoso, se esisti un animal del genere. Qua' la sua foto, e la nostra, per darve un idea del'atmosfera
Ciao Coce. :-)
Allegati
IMG Jazz Concert.jpg
IMG Jazz at Rotary Sommers.jpg


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Re: Rondò Veneziano

Messaggio da rofizal »

Che simpatici el mulo e la mula Coce! :-D
AdlerTS ha scritto:ma i puristi...
Ara là... no savevo che i fusi ancora in giro. :wink: Go apena regalado a un mio amico un CD che gavevo de lori, forsi una rarità :wink: , con custodia tonda de metallo. Mi sto genere "misto" lo go za dito che no me entusiasma, ma spero che el mio amico sarà stado contento, a molti ghe piasi. :-D


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Coce, te son andà a veder anche el concerto de Rieu, col iera oin Australia? Mi lo go visto sul tv tedesca ZDF prima de Nadal, el me ga piasso parecchio.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Postsubject

Messaggio da Coce »

No, Noneta, qua a Melbourne el spettacolo iera de fronte a 40.000 spettatori e no volevo andar in un posto con tanta folla jn un Stadio Sportivo, pero' go comprado el DVD. Rieu ga dado diversi spettacoli in Australia ma questo xe quel de Melbourne. Ciao Coce :-)
Allegati
IMG A.Rieu in OZZY.jpg


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Siccome mi lo go registrà e me farò el DVD, se ti te permetti sum culex lo copierà per farme la copertina.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Post subject

Messaggio da Coce »

Piu' che felice de esser utile, Ciao Coce e "buon ascolto" :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Grazie :36_3_16: :36_3_16: :36_3_16:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 819
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Bonzorno a tute e a tuti, go pena leto 'stò topic sul gruppo dei "Rondò veneziano", nò xe proprio vero Adler e Rofizal che ai puristi no'ì ghe piaseva - deso nò trovo più gnente in ziro che sia de lori - mi, par esempio la "musica lirica" la me piasi e anca tanto epur i me piasi anca lori.
Pensa che mio fio Gianfranco el xe gà acostado ala musica operistica o lirica come che te preferisi, proprio parché co'l jera muleto ogni Nadal - vegniva fora in quel periodo, de solito, la nova "cassetta" dell'anno - ghe regalavo la cassetta de turno.
A sua volta, mio fìo el ghe gà trasmeso la pasion par le opere a sua fìa, che zà a zinque ani la se fazeva regalar i DVD dele opere (a quatro ani la gaveva scuminziado a sonar el pianoforte in ricreatorio, 'deso - a 10 ani, ma se zà el terzo ano 'stò quà - la và a lezioni private parché quel che ghe insegna a scola no' ghe basta e po' la gà intenzion de frequentar el Conservatorio), ma el suo artista preferido xe "Mozart" e la pasa ore a vardar e a scoltarse tuti i DVd dele sue opere. Mi inveze preferiso Verdi, nò par gnente gò ciamado el mio secondo fìo "Manrico".

Ciau ciau, sempre con tanta simpatia, Lela


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!

Torna a “Musica legera”