Benzina
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
A mi i me ga serado un che iera cuel indove che andavo, un secondo che iera la mia seconda sielta e i ga lasado verto cuel piu` caro indove che no andavo mai ma che xe de marca taliana. No so se c'entra ... de mio diria de si` perche` se se pol fufignar alora de sicuro xe cualchedun che fufigna ... i mati de 'l distributor i dixi che i li ga lasadi solo perche` lori i ga la zona per far benzina su teren privato ... mah?
Ciau
Franco
Ciau
Franco
Ma cosa xe sta roba delle stazioni di benzina che4 si chiudono? Non stammi dir che a Trieste xe arriva ancora una volta il razionamento di benzina. Anni fa quando veniva a Trieste per le vacanze dovevo porviggionirmi di tessere per aver la benzina in Italia e Trieste (anzi, li go ancora un paio rimasto di quel epoca) se ti vol ti spediro contro rimborso.
Ma dimmi, si chiudono le stazioni di benzina? Ma perche? Cosa ga da far anche con questa roba assai stupida che ga comincia in Italia e cioe, tutti a piedi o in biciclette contro lo 'smog'? Alla domenica?? Non saria piu sensibile fare questo durante i giorni di lavoro quando tutti vanno fuori in auto e non la Domenica quando tutti resti in case per veder Mara Venhier o Ivi Zanucchi (come jera oggi in TV). Spiegazione, ti prego di questa nuova idozia italiana.
Larry
Ma dimmi, si chiudono le stazioni di benzina? Ma perche? Cosa ga da far anche con questa roba assai stupida che ga comincia in Italia e cioe, tutti a piedi o in biciclette contro lo 'smog'? Alla domenica?? Non saria piu sensibile fare questo durante i giorni di lavoro quando tutti vanno fuori in auto e non la Domenica quando tutti resti in case per veder Mara Venhier o Ivi Zanucchi (come jera oggi in TV). Spiegazione, ti prego di questa nuova idozia italiana.
Larry
Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
For the sake of auld lang's syne
De come che la so mi xe una diretiva europea che dixi che in cita` vizin de le caxe no ga de eser spuza de benzina e cusi` cua i cava tanti distributori.Larry ha scritto: Ma cosa xe sta roba delle stazioni di benzina che4 si chiudono? Non stammi dir che a Trieste xe arriva ancora una volta il razionamento di benzina. [...]
Mi go un poco el sospeto che le robe no le vien fate cusi` ben come che le podesi. Un pochi de gestori i me dixeva che a lori ghe ga fato serar le aziende petrolifere ... che no i ghe manda piu` i carburanti perche` i cala el numero de le pompe de benzina perche` ghe costa tropo la manutenzion. Altri i me ga dito che a lori ghe fa serar el comun o la region ... a cualchedun i ghe fa spostar 'l impianto fin fora de la cita` ... ma prima o dopo la cita` la rivera` anche la` indove che i li manda adeso e cusi` sara` de novo repete. Pol eser che sia tuto per far veder che i politici i fa cualcosa anche lori ... bu?
Mah ... sara vero un poco de tuto, ah. De sicuro xe che adeso el far benzina el xe diventado piu` scomodo.
Ciau
Franco
- AdlerTS
- cavalier del forum
A mi i me ga dito che devi sparir tutti i distributori che non ga la sua area de servizio, ma che obliga le machine a restar sulla strada.ffdt ha scritto:De come che la so mi xe una diretiva europea che dixi che in cita` vizin de le caxe no ga de eser spuza de benzina e cusi` cua i cava tanti distributori.
- torziolona
- vilegiante
- sum culex
- no montar in scagno
Se pol pagar de meno la benzina?
Go ricevù per posta eletronica sta letera che ve giro.
No so che risultato che se poderia otignir. No son sai otimista.
Legè e penseghe su. Voi pensè che sia possibile?
Tuto pol esser ma.......
Cossa ghe ne pensè?
ciao sum culex
No so che risultato che se poderia otignir. No son sai otimista.
Legè e penseghe su. Voi pensè che sia possibile?
Tuto pol esser ma.......
Cossa ghe ne pensè?
ciao sum culex
- AdlerTS
- cavalier del forum
Sum, son convinto che ti te son in bona fede, ma me par la solita cadena de S. Antonio che vol essenzialmente intasar la rete ed accumular indirizzi mail per spedir virus (prova a far un rispondi a tutti e vedi quanti che vien: se te fossi intenzionado a infettarli, almeno el 50 % te lo impesti).
Poi el problema del costo della benzina sta nelle tasse, non sui produttori: el cosidetto "barile di petrolio" val circa 160 litri. Se te dividi i 70 dollari al barile per 160 fa 43 centesimi di dollaro al litro
Poi el problema del costo della benzina sta nelle tasse, non sui produttori: el cosidetto "barile di petrolio" val circa 160 litri. Se te dividi i 70 dollari al barile per 160 fa 43 centesimi di dollaro al litro
Una descrizion ancora più precisa e agiornada dele tasse sula banzina (in Italia) e su quanto vadi a petrolieri e benzinai se la trova qua :
http://www.nuovasicilia.it/comunicati_s ... -01-06.htm (e probabilmente in tanti altri posti).
Unica roba de agiunger: qualchedun me fazeva notar che speso el petrolio vien comprado a cifre molto inferiori al prezzo uficiale, aumetando cusì el guadagno dele compagnie petrolifere. Ma su questo bisognasi trovar qualche fonte seria e informada.
http://www.nuovasicilia.it/comunicati_s ... -01-06.htm (e probabilmente in tanti altri posti).
Unica roba de agiunger: qualchedun me fazeva notar che speso el petrolio vien comprado a cifre molto inferiori al prezzo uficiale, aumetando cusì el guadagno dele compagnie petrolifere. Ma su questo bisognasi trovar qualche fonte seria e informada.
- babatriestina
- senator
el prezzo del gasolio
Commenti sul articolo de giornal e sulla matematica/statistica/psicologia:
Titolo in prima pagina del Piccolo:
Gasolio agevolato: cala lo sconto del 12, 82%.
Xe de esser contenti o meno? beh, mi no dopro gasolio, quindi no me riguarda, ma un leggi che "cala" e disi Alora xe ben!! ma no xe po tanto ben, perchè cala el sconto, quindi el prezzo aumenta!! ben bon, per curiosità me piaseria saver quanto costerà el gasolio: vado al articolo e trovo:
almeno xe scritto aumenta il prezzo del gasolio, quanto???
Xe una tabella de sora, el titolo xe I nuovi prezzi dei carburanti in friuli Venezia Giulia, ma i prezzi no xe!!!
Gasolio:
xe 5 fasce, prendo la prima: Sconto attuale 0,215 ( xe una somma o una percentuale? no se sa, ma el % no xe scritto). Po vizin xe Sconto proposto e ripeti preciso 0, 215 e po Differenza -0,020. I ne ciol per i fondelli? la seconda colonna ripeti al prima, per cui le differenze xe 0!!!
Nel articolo , xe dito che nella prima fascia lo sconto scende da 15,6 a 13, 6 centesimi di euro per ogni litro di gasolio...
ben bon, con sti dati, qualchedun ariva a dirme quanto che costava e quanto che costerà el gasolio al litro??
Titolo in prima pagina del Piccolo:
Gasolio agevolato: cala lo sconto del 12, 82%.
Xe de esser contenti o meno? beh, mi no dopro gasolio, quindi no me riguarda, ma un leggi che "cala" e disi Alora xe ben!! ma no xe po tanto ben, perchè cala el sconto, quindi el prezzo aumenta!! ben bon, per curiosità me piaseria saver quanto costerà el gasolio: vado al articolo e trovo:
almeno xe scritto aumenta il prezzo del gasolio, quanto???
Xe una tabella de sora, el titolo xe I nuovi prezzi dei carburanti in friuli Venezia Giulia, ma i prezzi no xe!!!
Gasolio:
xe 5 fasce, prendo la prima: Sconto attuale 0,215 ( xe una somma o una percentuale? no se sa, ma el % no xe scritto). Po vizin xe Sconto proposto e ripeti preciso 0, 215 e po Differenza -0,020. I ne ciol per i fondelli? la seconda colonna ripeti al prima, per cui le differenze xe 0!!!
Nel articolo , xe dito che nella prima fascia lo sconto scende da 15,6 a 13, 6 centesimi di euro per ogni litro di gasolio...
ben bon, con sti dati, qualchedun ariva a dirme quanto che costava e quanto che costerà el gasolio al litro??
- babatriestina
- senator
mi del gasolio no ne interessa propio gnente, orsetto mio, e lo go anca dito!!
che mi la casa la scaldo col gas e la macchina, per quel poco che la dopro, la me va a benzina
però me piasessi che i giornai, co dà notizie, i le daghi sul serio e no ne cioghi pel fioco!
( per la gola, fate un bel gargarismo o una cicheretta de late col miel, che te se indolzissi, e magari metighe un poco de trapetta vizin.. )
che mi la casa la scaldo col gas e la macchina, per quel poco che la dopro, la me va a benzina
però me piasessi che i giornai, co dà notizie, i le daghi sul serio e no ne cioghi pel fioco!
( per la gola, fate un bel gargarismo o una cicheretta de late col miel, che te se indolzissi, e magari metighe un poco de trapetta vizin.. )