Buon Giorno!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Fioi, grazie ale bote marine semo interesanti: Trieste ala television gnoca! I ga dito che i vol provar a magnar bote marine. Ve imaginè la fila davanti el careto par ciapar un sanduic de bota marina? Devi eser una goduria.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

fra quele e cavalette che anch ei ne proponi no so cossa che sia pezo


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8681
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Vardè che i cinesi le magna za e ani fa i ga sequestrà un camion pien de meduse, me par propio a Trieste.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Chi sa che prelibateza : la me daghi un sandwich ....de aqua de mar. Forsi vizin un scarigo fognario le ga' un gusto più bon.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Piereto ha scritto: ven 29 apr 2022, 10:44 Chi sa che prelibateza : la me daghi un sandwich ....de aqua de mar. Forsi vizin un scarigo fognario le ga' un gusto più bon.
Te me ga fato vignir apetito. Vado a farme una de bacoli in savor.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8681
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mi son el primo a dir che no me vien voia de magnar bote marine, ma gavè mai pensà a cosa magna i zievoli che vivi vizin ai scarighi dele fogne? Mio papà diseva che "i ga de palù".

E po, perchè le bote no e i pedoci, pardon mitili, sì?

Za me vedo a domandar i fogli de gelatina per meter nela bavarese e che i me dà bote seche da meter a smoio 10 minuti prima de doprar.... ;-)


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Oggi guardando il cielo, ho visto i primi rondoni.
Per farghe la foto ....no gavevo sal de meterghe su la coda.
Quanto al detto San Benedetto la rondine sotto el tetto xe due ricorrenze ,o el 23 marzo o l'11 luglio. No me ricordo de aver mai visto da le nostre parti rondini a fine marzo.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Mi li go visti za un per de settimane fa, i ariva verso al fine de april. Ma xe appunto rondoni de città, le rondini sul Carso le riva prima San benedetto ai tempi del proverbio iera apunto in marzo


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Più il tempo passa più ci si accorge che una certa quantità di follia è in aumento e si aggira per il mondo.
A livello locale il progetto dell'ovovia richiesto da alcuni rappresentanti politici trtiestini tenendo solo conto del finanziamento e dando attuazione così ad un vecchio sogno di utiliuzzo del ciglione carsico ai fini turistici. Non si tiene conto delle ricadute economiche e delle difficoltà naturalistiche. Oltre a tutto bisogna anticipare i denari del progetto in attesa di ricevere i quattrini nel 2026. Il famoso PNRR nato in un momento di pace europea , Oggi la UE scricchiola sotto l'urto da prima dalla pandemia, poi dalla recessione dovuta al sistema globalista e alla dislocazione industriale di industrie europee in oriente, poi dall'idea anti Co2 new green, un passaggio all'elettrico che comporta l'uso di minerali di cui non disponiamo. Anche gli USA ne hanno pochi, i cinesi hanno conquistato l'Africa per accappararsi le materie prime , resta il rifornimento dalla Russia che ora è in guerra con l'Ucraina . Questa guerra allontana lo sviluppo dell'europa. Il pil tedesco e quello italiano sono in caduta, mentre la UE vuole tagliare i legami con la Russia seguendo gli USA che possono fare a meno sia dei minerali che del grano. La UE pensa di utilizzare il MEF per eliminare almeno una parte del debito pubblico, con intromissione nelle scelte economiche dei paesi della unione. A parte il quantitativi irrisorio di euro messi a disposizione , ma ad essere colpita è principalmente l'Italia. Per raggiungere i suoi obiettivi la UE goivernata da Macron propone un superamneto dei trattati passando dal voto unanime nelle delibere a quello a maggioranza. Sono contrari su 28 paesi già 13, ma forse gli italiani non lo sanno.
E il referendum anti ovovia viene bocciato.


Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Elisa »

Piereto ha scritto: mer 11 mag 2022, 8:37 Più il tempo passa più ci si accorge che una certa quantità di follia è in aumento e si aggira per il mondo.
Mah! Te gai resón Piereto! Frase patetica, grandiosa verità, riconoscimento scientifico e, naturalmente, tentativo di valutazione mio.
Ohhh, allora anche lì da VOI?
E' generale!
Esclusività di nessuno!
Appartiene al popolo, compaesani, concittadini, vicini di casa.... ricchi e poveri!
Appartiene a dirigenti cretini,
E così via.
'Ndove narente a finir?
A perdurare, con rassegnazione umana -o filosofica- e Sursum corda!


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Cara elisa, è dimostrato scientificamente che quando una popolazione aumenta in spazi angusti, si generano casi di isteria, pazzia cannibalismo. Poi le comunità, anche quella umana presentano un periodo segunte alla nascita, di sviluppo specialmente se hanno a disposizione grandi quantità di cibo e materie prime. E quando queste si vanno easurendo le popolazioni tentano di trovare nuove risorse anche in casa d'altri con l'uso della forza. Il colonialismo è un modo di continuare a sopravvivere ai danni di popolazioni inermi. Tutte le grandi nazioni europee che hanno fatto la storia con grande sviluppo di pensiero e scientifico tecnico, sono passate per questa strada e purtroppo guereggiando. Anche la UE e l'euro è un modo odierno per utilizzare meglio le scarse risorse. In questo momento vedo un grande decadimento sia da parte europea che statunitense e la guerra russo ucraina è un esempio di riaffermazione di leadership in un momento di decadenza. La Cina sta a guardare e aspetta il logoramento generale.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

La guerra continua, e i contraccolpi economici si fanno sentire. Questo mese il bilancio tra import ed export è in rosso sia per la Germania che per l'Italia e anche per la
Ue, e ciò va a gravare anche sul PIL ,e porta ad un deprezzamento dell'euro. Il rublo che sembrava messo molto male, si è agganciato all'oro, cosa che gli Usa non possono fare perché in questi ultimi trenta anni hanno stampato miliardi di dollari, come moneta mondiale di scambio. Hanno perso una buona fetta del capitale sia Google,Amazon, Netflix, e CNN. Nei porti di Shangai e Shenzhen sono bloccate centinaia di navi coi container pieni per le esportazioni. Dicono che è causa covid, ma credo siano in attesa di vedere se le merci verranno pagate in Juan. Anche la mancanza di cip e integrati e' frutto della crisi economica. Non ci sono per le automobili, ma non è che si siano stati prodotti più televisori o lavatrici, semmai più droni. Quindi una frenata generale ,e proseguendo la guerra ,una crisi economica sempre più profonda.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Ieri sera i ga dà ala television che in America i maestri de scola dovarà gaver la pistola. Me imagino al mio profesor de francese a l'università Giancarleto (Istituto tecnico commerciale Gian Rinaldo Carli). Un metro e cinquanta coi tachi alti. El riva e el meti sula scrivania la borsa, po el monta una mitraliatrice legera. No se sa mai.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8681
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mi credo, da ex profesor, che armar i profesori sia "pezo el tacon che el buso". Nela mia vita go visto qualche colega scapotar e no saria sta sai contento a saver che el gaveva la pistola in scarsela.

Nel film "Bowling a Columbine" de MIchael Moore, se me ricordo ben perché xe tanti anni che lo go visto, el concludi che ghe xe altri paesi che ga una certa libertà de vendita dele armi; ma nei Stati Uniti ghe xe gente che vivi con la paura de eser agredidi e con l'idea che i se devi difender de soli e questo xe terribile.

Un famoso giornalista italian gaveva scrito nei anni '70 un articolo in cui el contava che, visto quel che ghe iera tocado a qualche colega e a qualche orefice, el se iera comprado una pistola per autodifesa. Una note el tornava a casa e el ga visto un'ombra moverse nel suo giardin. El ga messo la man in scasela e el ga cavà la sicura dela pistola, pronto a sparar. E da l'ombra xe vegnù fora un suo coinquilin che ghe fa "La ga le ciave de casa, che mi go perso le mie". Co 'l xe rivado a casa, stremido a l'idea che el stava per tirarghe a un condomio, el ga ciapà la pistola, el la ga scrigada e serada in un casetin. Perché, el concludeva, se meio eser morti o ver copà un inocente?

A ognidun la sua risposta.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Tra le foto scatade ogi xe anche questa de una nave cisterna , la Alatau che porta petrolio per l'oleodoto, che batti la bandiera del Kazakistan e che go scoperto aver una flotta anche fora del mar Caspio.


Alatau .jpg
Alatau .jpg (25.74 KiB) Visto 285 volte


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Una domanda per ciancele che xe l'esperto. . Xe vero che esisti una presnitzthal in Sassonia, credo nella zona dell' Hartz ?
Me ga parso strano, ma ......


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

no so, ma posso dirve che poco fora de Viena xe el Krapfenwald ( credo de gaverve anche postado la targa)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Chi sa che magnade :cheezy_298:


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8681
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Piereto ha scritto: ven 17 giu 2022, 19:23 Una domanda per ciancele che xe l'esperto. . Xe vero che esisti una presnitzthal in Sassonia, credo nella zona dell' Hartz ?
Me ga parso strano, ma ......
Però i lo scrivi con la scharfes S

https://www.google.it/maps/search/presn ... 489,14.04z

o anche qua

https://www.openstreetmap.org/relation/ ... 6/13.14424


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Beh si el prersniz lo scrivemo co una sola s e el krafen senza la p , ma xe nostri adattamenti.


Torna a “El salotin”