Buon Giorno!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Piereto ha scritto: sab 18 giu 2022, 9:27 Beh si el prersniz lo scrivemo co una sola s e el krafen senza la p , ma xe nostri adattamenti.
a meno che no voleme far i " fighi" e mostrar che parlemo e scrivemo tedesco come rider


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Oggi ve meto la foto del tanto discusso yacht russo sequestrado a Trieste, e che el ga liberado finalmente el bacin dell'arsenal e che cusì nol paga l'ormeggio. El gaveva apena verto el garage.


russi a trieste.jpg
russi a trieste.jpg (42.21 KiB) Visto 491 volte


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Piereto ha scritto: ven 17 giu 2022, 19:23 Una domanda per ciancele che xe l'esperto. . Xe vero che esisti una presnitzthal in Sassonia, credo nella zona dell' Hartz ?
Me ga parso strano, ma ......
Mi rivo senpre tardi. Tuti ga risposto prima de mi. Difati, Preßnitz (cola s forte) xe un fiume che forma una Tal (valle) e adeso un lago artificial. El vien fora nei Erzgebirge (monti metalliferi?) e se buta ne l'Elba. Preßnitz iera prima una cità mineraria.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

ma i fazeva presniz de quelle parti?
o xe un nome come Pressburg che adesso xe Bratislava?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Continua el tira e molla su l'ovovia. Xe in ballo milioni de euro che dopo se devi gestir, e che fa gola a tanti.
Secondo mi xe una opera turisticamente interessante, ma proprio per questo gli introiti sarà de gran lunga inferiori alle spese. Xe sempre bori che bisogna tornar. Ai triestini e ai turisti ghe interessa rivar sul ciglion e dal ciglion scender in città. Gavemo za el tran e te smonti all'obelisco e po' via per la napoleonica. Campo romano xe el nulla, ma meio xe monte grisa. Xe un punto de vista sai bel e te se pol colegar a tanti sentieri. L'omo co se espandi modifica la natura che el se trova davanti, per cui se taiera' 1000 alberi, ma quel che restera' xe l'inquinamento acustico. Dodici ore continue de rotolamento delle funi e de carucole che no xe fate de silicone. Un rumor sora le teste de chi che abita intorno. No xe poche corse al giorno ma un movimento continuo, proprio per zercar de generar utili.
Prolungar el tran fino borgo grotta Gigante che xe uno dei punti de atrazion turistica, quel no. No ghe xe pasado per la testa ai tecnici. Tropi intoppi per eventuali espropri, e a guardar ben le carte topografiche inveze xe veramente fatibile.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

per mi xe una follia e i pensa solo che a bori, che forsi ghe resterà in man a qualchedun. E intanto no i governa gnente: del tram ala piscina , i se vanta de butar zo un teatro... e xe tanti triestini he li osanna. Il Sindaco Distruttore i disi.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Quel che me domando xe come se se pol fidar de gente che no xe stada capace in tempi ragi.onevoli defar andar el tram de Opicina, de sistemar la galeria de Piazza Foraggi, de far la piscina terapeutica, ...

Quanto ala sala Tripcovich, se nisun la dopra che i la buti pur zo, ma no se poderia ricordar con una via, una piaza, un moumento quel che coi sui soldi ghe ga dà a Trieste un teatro quando che el Verdi iera in doc?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Previsioni per la ovovia. El primo anno la funziona a tempo pieno, la xe però za in deficit. El secondo anno i fa poche corse al giorno, el terzo solo de estate. El quarto anno i la sera anche perché la manutenzion prevedi el cambio de le funi e el controllo dell'utif. :lol:


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Bruti tempi anche per el magnate russo col suo veliero in rada. Mi me lo ricordo con tre alberi e adeso el ghe ne ha solo do , eh.... le sanzioni :roll: ( in crociere locali lo gavemo con tre).


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Piereto ha scritto: mer 22 giu 2022, 15:04 Bruti tempi anche per el magnate russo col suo veliero in rada. Mi me lo ricordo con tre alberi e adeso el ghe ne ha solo do , eh.... le sanzioni :roll: ( in crociere locali lo gavemo con tre).
De profano, sarà una barca tecnologica al massimo, ma a mi propio no la me piasi. La par quasi una nave de guera...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Piereto ha scritto: mer 22 giu 2022, 15:04 Bruti tempi anche per el magnate russo col suo veliero in rada. Mi me lo ricordo con tre alberi e adeso el ghe ne ha solo do , eh.... le sanzioni :roll: ( in crociere locali lo gavemo con tre).
No go capido se el velier ga ciurma o no e se el xe nele aque teritoriali de Trieste. Se podaria domandar 10 milioni al giorno e in un per de setimane se lo pol sequestrar. Probabilmente la ciurma pesca menole de note e i sega alberi par frizerle. Stamatina el gaveva solo do alberi, l'altro ieri do e mezo. Par el bever vien forse note palombari a portar casete de bira e vodka.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

No credo che con quei alberi, fati con chisà che material super tecnologicamente avanzà, te posi farte un fogheto per le menole...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Una via o una erma a De Banflield per el suo mecenatismo. Quanto alla sala Tripcovich noi la dopra perchè per agiustarla no basta schei (saria de rifar l'aria condizionata e il riscaldamento e costruir novi camerini. No se la dopra perchè el noleggio del la sala xe carissimo e la fondazione Verdi ga le sue spese per gestirla. El comun no scusi bori. Cusì amen. Ma no steme dir che la sala Luttazzi in porto vecio costa poco, e xe una sala e no un palcoscenico. Voio veder quanti alberi che i impianterà al posto de la Tripcovich. Una bela spianata de piera co in tun canton del muro de cinta del porto el monumento de Sissi fora de la vista dei triestini e dei foresti.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

e in più per andar a sala Luttazzi i disi ciaro. 20 minuti a pie, la 81 e zercarse el orario o parcheggio per machine- fin a un certo punto. E la tien assai meno che l aTripciovich. E no la ga camerini. Ma i continua cola bala del amianto


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

sono piccolo ma crescero ha scritto: gio 23 giu 2022, 15:28 No credo che con quei alberi, fati con chisà che material super tecnologicamente avanzà, te posi farte un fogheto per le menole...
Devi eser alberi che cresi presto, come una volta con Topolino. Ogi xe cresù de novo un picolo albereto davanti. :clapping_213:


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

In alcune zone no piovi de mesi e co piovi piovi tanto e per poco. El governo xe quel de sempre, co riva una situazione difficile che i la ciama emergenza, se parla tanto, ma no segui i fatti. Anzi el "fatto" xe sempre meno perché blocado da una selva de norme e regolamenti cosiddetti antifrode e tutto resta come prima perché in realtà manca i schei. Ecco che allora el pnrr doveva esser una inezion de bori per "fare". Resta in pie i 49 milioni per l'ovovia, ma sparisi i milioni per el museo ferroviario RFI de sant Andrea. Questo si con prospettive de grande sviluppo turistico. L altro museo italian xe a Pietrarsa vizin Napoli. Tornando alla carenza de materie prime nisun fa el conto de la mancanza de zervel. Semo circondari da l Aqua del mar e nisun impianto de desalinizzazion. Semo sentadi su camere magmatiche e nisuna centrale geotermica. Sai ciacole e poche frittole proverbio veneto.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

per le museo feroviario, go scritto proprio nel a pagina dedicada al museo.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Ma el vero problema xe quel de dover dover aprontar un mar de scartofie per poi cominciare a far. Ai impianti de desalinizzazion ghe ocori un tocco de spiaggia libera dove impiantar la strutura . Qualchidun dirà che le pompe fa rumor, che i ga taia' do alberi e po' el collegamento alla rete idrica, la paesagistica, e pasagio su terreni privati. Gavemo anche una altra posibilita' de otener energia e cioè quella de le correnti marine. Soto costa saria de far un impianto che caturi el movimento incesante de la corrente che gira in senso antiorario tute le nostre coste
.Se parla de tornar al nucleare, ma el principale difeto xe che no gavemo uranio in Italia, e quindi ne tocheria comprarlo, e quindi eser dipendenti da un altro stato.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Piereto ha scritto: ven 1 lug 2022, 6:36 Ma el vero problema xe quel de dover dover aprontar un mar de scartofie per poi cominciare a far. Ai impianti de desalinizzazion ghe ocori un tocco de spiaggia libera dove impiantar la strutura . Qualchidun dirà che le pompe fa rumor, che i ga taia' do alberi e po' el collegamento alla rete idrica, la paesagistica, e pasagio su terreni privati. Gavemo anche una altra posibilita' de otener energia e cioè quella de le correnti marine. Soto costa saria de far un impianto che caturi el movimento incesante de la corrente che gira in senso antiorario tute le nostre coste
.Se parla de tornar al nucleare, ma el principale difeto xe che no gavemo uranio in Italia, e quindi ne tocheria comprarlo, e quindi eser dipendenti da un altro stato.
Mi iero favorevole al nucleare, ma dopo Fukushima me son reso conto che xe vero che xe dificile che qualcosa vadi storto, ma se va storto xe sai dificle meter le robe a posto de novo e i danni xe immensi.

Speravo nela fusione fredda. Ma anche quela de cui se parlava qua viewtopic.php?t=5201&hilit=fusione+fredda par che sia una fregadura, almeno de quel che legio.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Da "La Settimana Enigmistica" n. 4708 informazioni utili per i maschietti di questa chat (ma anche per le ragazze che così si sanno regolare).

Secondo la rivista inglese "Country Life" (che è tra le letture preferite dalla regina Elisabetta II) e stando ai dettami del "Gentleman's Journal", un autentico gentiluomo:
non adopera mai l'asciugacapelli;
non ha tatuaggi;
non calza i sandali;
accende il fuoco del caminetto con un solo fiammifero;
scaccia di casa le mosche però salva i i ragni;
al momento della presentazione stringe la mano con decisione;
pronuncia il proprio nome e guarda negli occhi l'interlocutore;
non dà consigli non richiesti;
non lascia mai la ragazza con un sms;
evita Twitter;
disattiva il telefonino e, in nessun caso, controlla i messaggi a cena con una signora, la quale sarà sempre accompagnata a casa, qualunque cosa sia successa durante la serata.

Io passo l'esame con 10 su 11 ed un inclassificato: non so quanti fiammiferi mi occorrono per accendere il caminetto!

Faccio notare che, se quello che non è proibito è lecito, il perfetto gentiluomo, nei suoi discorsi, può usare un linguaggio tale da far arrossire un nostromo!

A parte gli scherzi, alcune mi paiono, almeno come sono messe, veramente cervellotiche.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “El salotin”