Buon Giorno!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Dopo aver regolado 25 orologi de casa e ver rimpianto i bei tempi quando, co iero picio, a casa gavevimo un orologio solo, la sveglia, e ghe gavemo regalà a mio papà l'orologio de polso e sopratuto no ghe iera l'ora legale, me xe vegnudo un dubbio.

Ciancele, ma voi in Germania gavè ancora l'ora legale o no. No go capido se la gvè za abolida o se lo farè co l'anno prossimo.

Mi spero che se Francia e Germania decidi de molar l'ora legale lo femo anche noi. Un poco perché xe comodo ver tuti la stessa ora e un poco perché co se cambia l'ora sai me rompi.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

per mi la tegnissi tuto el anno. No ocori sveiarse ale 5-6 de matina per la luce e impizar le lampade a metà dopopranzo. Ma sempre meno orologi go de regolar, ormai i se regola soli in tanti..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Cambiar do volte l'anno no xe grave per mi, ma me rompi de più dover cambiare la data del giorno cinque volte in un anno zercando de farlo nelle prime dodici ore de la giornata e moltiplicando per el numero de orologi.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Qua gavemo de ogi de novo l’ora legale. Go savesto ieri legendo el giornal e anca par caso. Un orologio cambia l’ora automaticamente. Do sveiarini, l’orologio in cusina, quel del forno, quel de polso e quel dela machina devo cambiar mi. Anca do telefoni. Cusì go de far tuta la matina e no rompo. Quel del computer xe su ora legale e per sie mesi el va ben. No xe cusì importante. Mi me sveio co’ fa ciaro. De inverno ale nove e de istà ale sie. El sveiarin lo uso solo se devo ‘ndar presto del dotor. Anzi ciogo tuti do, parchè una sona co’l vol lu. A tute le ore. Par quel del dotor no vado prima de mezogiorno. De dopoprazo no, parchè devo spavar. Prima iera diese minuti, ‘deso xe do ore. Se tuto va ben. Ogi go fato marenda che iera le undise e cusì saltemo el pranzo. Stasera go pedoci. I xe cusì bei grosi che volaria farli al gratin, ma go promeso de farli col vin. Pacta sunt servanda. :cheezy_298:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bon dopopranzo! anche qua xe l'ora legale, me go ricordà per un per...quasi tuti i orologi che go se regola automaticamente tranne uno che ghe meti almeno 12 0re per ciapar el contatto, I orologi de polso xe fermi de anni perchè no li dopro, el microonde lo lasso senza ora, solo la pendola devo regolarla una volta ala setimana e devo star atenta a no incastrar la cadena, se no Roberto me disi de tuto, degno figlio di suo padre! :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

e te fa ben cola pendola, perchè de mi se diseva ch eporta mal lassarla fermarse se el peso toca el fondo. Penso che sia perché co se ga pensieri se se dimentica facile, e se ga pensieri co xe problemi in giro


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Una buona notizia. Confermo che oggi ho visto girare i primi rondoni che fanno tanta primavera.


Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Buon Giorno!

Messaggio da mandi_ »

Ieri era una giornata quasi estiva. Mio marito si lamenta di non aver ancora visto le rondini, malgrado il canto percepito di molti uccellini.


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Qua da noi le rondini si sono viste. Anche ieri. Forse ancora non ho visto i rondoni in città, ma potrei semplicemente non averci fatto caso.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

stesso discorso, aspetto i rondoni di città, dI solito arrivavano verso il 25 aprile. Mi pare di avernE scorti alcuni un paio di settimane fa, verso era, poi più nessuno.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

mandi_ ha scritto: mar 26 gen 2021, 20:37 Ci raccontate qualcosa della "rosa di Trieste"? Non ne sapevo nulla ed è bellissima-
Ciao da Mandi

https://video.ilpiccolo.gelocal.it/loca ... 472/134997
ecco, sarebbe bello spostare questo argomento a parte, ma è quasi impossibile farlo e ritrovarlo non è facile. Il tutto per dire che la Biblioteca Civica ha pubblicato l'immagine di questa Rosa..
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Buon Giorno!

Messaggio da mandi_ »

Grazie! Mi sembra molto bella.Chissà se ha un buon profumo. Quando sono venuta a Trieste l'ultima volta ho voluto comprare una pianta di rose rampicanti da piantare nel mio giardino. Mi ricorda la vostra bella città. Ora le rose devono ancora sbocciare, perchè la neve quest'anno è stata tanta e non fa ancora tanto caldo.


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Buon Giorno!

Messaggio da mandi_ »

https://amp-video.ilsecoloxix.it/amp/it ... 0071/70161

Siccome non si vede il video del Piccolo, metto questo link


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

io vedo anche il vecchio video, a dire la verità le rose non mi sembrano poi tanto uguali.
quella della stampa mi sembra una di quelle classiche rose ottocentesche, con tanti petali. A me piacciono molto le rose bianche, ma fatico a coltivarle, e dire che a tutti i miei vicini hanno piantato sul terrazzo una rosa bianca, meno che a me! ne ho adesso in fiore tante rosa, un paio di rosse ( tutte piante che possiedo da oltre 20 anni) e quest'anno ho provato e metterne due bianche, una dono dal giardino dei miei amici che si sta riprendendo dal trapianto ed una nuova in offerta a pochi soldi al supermercato, che per ora ha messo tante foglioline verdi!!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Barbara65
naufrago
naufrago
Messaggi: 5
Iscritto il: sab 16 mag 2020, 20:22

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Barbara65 »

Buongiorno a tutti anche se no scrivo tanto ... però c'è leggio sempre volentieri! Che forti che sé ancora complimenti!


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Barbara65 ha scritto: sab 22 mag 2021, 10:36 Buongiorno a tutti anche se no scrivo tanto ... però c'è leggio sempre volentieri! Che forti che sé ancora complimenti!
ne fa piazer :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bongiorno a tutti! Ogni tanto me fazo viva anche mi....:-)


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Alora come buon giorno ve digo che col piano verde de la UE, Bruxelles , guardando ne la sua sfera magica, la ga deciso che per combater la anidride carbonica, e quindi evitar che la Terra se scaldi tropo, de vietar la produzion e la comercializzazion de motori a combustion interna per autotrazion. In Italia nel 2040 no riverà piu auti che brusa benzina o gasolio, e la Slovenia farà anche prima. No ocorerà più andar a far el pien de l'altra parte. Chi ciogherà una nova auto dovra comprarla eletrica. Tuto el mondo zerca za ogi de produr baterie sempre più eficenti e meno ingombranti.No podendo impiantar milioni de colonine de ricarica tuti sta pensando al noleggio. Tra le tante idee de Marchione xe stada anche quela de vender la Magneti Marelli, per cui Fiat FCA, adeso no ga sto problema dell'eletrico, perchè de sicuro Stellantis ga qualchidun in Francia che fa motori elettrici e Bollorè xe un dei più grandi produtori de batterie.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Bateria che, se le ciapa fogo, no i sa come studarle e, al momento, nisun sa come smaltirle. E come go za scrito, quando che ogni sera tuti se tacheremo a carigar le baterie ... salta la luce in Italia.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

e per produr el energia, con cossa la faremo? cole pale eoliche?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “El salotin”