Buon Giorno!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

la collineta, ma no xe sempre el solito architetto? xe per darghe lavor a lu?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Te vederà che prima i pagherà el progeto che po noi farà.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Se ste vizin de una scola ve gaverè inacorto che i marciapie la vizin xe sta ornadi de righe colorate, percorsi e aree de sosta per i fioi che esplora el rion o posti sicuri per starghe.

fora de scola.jpg
fora de scola.jpg (95.17 KiB) Visto 238 volte


Avatar utente
Blues Briso
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 207
Iscritto il: sab 8 gen 2022, 19:31

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Blues Briso »

Qua ndo che stago, el pedibus xe un giro che fa dei volontari (de solito genitori che ga fioi che va a scola) che ingruma tuti i fioi che va a scola a pie (previa autorizzazion dei genitori), andando a formar una clapa che riva insieme. Apunto una specie de autobus con le fermade, ma fato senza la corriera...


Vosi e lingue sconossude me bati sule orece nude. El posto xe 'l steso, ma mi no 'l me par, adeso. Tuta sta gente de ndo' la riva, ché no la va via? O inveze xe i mii che me schiva? E pur ara, che mi son casa mia!
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Esato, posti sicuri per cior i fioi, cusi' se evita che ghè sia trope machine de genitori che mola i fioi in seconda o terza fila vizin de scola.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8711
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Dipendi un poco dai genitori, se i se organiza o meno. L'anno scorso mia nipote grande lo doprava, sto anno no so. Una volta iera più facile, perché tuti entrava ala stessa ora, deso, per via del covid, le prime entra a un'ora, le seconde a un'altra, ... e alora xe un poco più dificile organizar.

Xe anche un modo pr far socializar i genitori...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Ogi el picolo titola in prima pagina " 2024 anno per una nuova europa." Chi sa se una europa schierada coi americani e la nato e ancora globalista con tante idee green e burocrazia unionista , o una europa federalista e indipendente, o ancora ognidun per se con ritorno al sovranismo, per raportarse meio col mondo multipolare. Mah....


Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Elisa »

[/quote]
In risposta e....tanto per esprimere qualcosa di NON nuovo che tocca a noi, il presidente eletto ha pronunciato le seguenti parole: "El 2024 será duro"
Sotto a chi tocca! ;--D


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8711
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Freschetto oggi vero?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

bel sole, ma il vento sembra arrivare direttamente dal Polo Nord


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

A dp ghè piasi tanto l' ocio de masimiliano, che saria una specie de carso miniatur , e co un fia de aqua, per i turisti che riva in cità col treno o col bus e che no conosi el carso, e cusi' i lo trova in cità. Sta roba tuto su la spianata ex Tripcovich. I xe contenti perché la regione ghè dà 2.700.000 euri per farlo. Ma a mi me par che xe meio meter l' ursus, cioè una gru con ascensor e piattaforma in giro che illustra sai meio quela che iera la cantieristica triestina e magari vizin anche un model de la elica de Ressel. Me par de ricordar che bastava un 3 milioni de euro per refar l' ursus. Ma stemo a veder se xe anche altri che storzi el naso.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

mi fazessi... un teatro!!!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Un teatro ? Ah Ah, basta andar su tele4.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

quel no xe un cine?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Si i fa solo cine, el teatro xe roba vecia.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Par gnoco se diria: Forumiste*i carissime*i, xe de ore che neviga. E i disi che continuerà a nevigar. Par fortuna mi go de magnar e bever per almeno i prosimi sete giorni. Specialmente de bever. Astuto e previdente come che son, go anca rodoleti de limpida. Co‘ no go più, zigarò cafè, nela speranza che qualche anima bona vegni a portar rifornimento. Preghè par mi.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

qua i ne ga previsto per oggi bora e neve in Carso. Vederemo se i ga intivado


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Qua in cità no xe gravi problemi, ma verso NO e NE (verso Kassel) gavemo una bariera de montagnole de 5/800 metri e là xe caligo. El fondo xe iazà e i camion i sbrIsa e i se meti par treso. Do noti fa i ga pernotà su l’autostrada, anca machine. Un servizio de asistenza e anca la gente ga portà coverte e bevande calde. E no xe la prima volta. Mio fio ga dovesto andar via par lavor, ma ieri sera el xe tornà a casa san e salvo. Forsi più salvo che san. :cheezy_298: Semo ben soto zero. :36_11_8: :36_1_26: I parla che tra qualche giorno gavaremo dodise gradi. Sora zero


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

come previsto, ga tacado a sufiar bora. Se xe pioveta o nevischio. no capisso. In Carso nevigherà, probabile


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Elisa »

Un saluto con idea di avvicinamento.... :-D
Ricevo dall' assistente, la buona notizia che si è ricuperato fortunatamente da lieve ictus il mio caro cugino che risiede in Trentino-Alto Adige. E che si è messo a provare a cantare. Mi arriva l' audio in maniera molto sorprendente....Canta, con difficoltà ma intelligibile, una canzone bellissima la cui melodia mi ha riportata alla mia gioventú, quando tenevo come noslagica e piacevolissima questa melodia, mai cantata però perche in dialetto piuttosto pesante: Il friulano. :shock: Si tratta di Stelutis Alpinis, mai dimenticata. :clapping_213: :clapping_213: :clapping_213:


"Todo lo bueno me ha sido dado"

Torna a “El salotin”