Buon Giorno!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

la mia domanda era un'altra: chi le aveva prese e quanto le usavano? avevo sentivo voci che era stato una specie " affare scontato ma che m realtà non erano in uso


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Prosegue l'abbattimento. I devi aver trovado de venderle.


demolizione.jpg
demolizione.jpg (42.29 KiB) Visto 567 volte


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Le do grue xe scomparse e adeso toca a le altre do , anche lore da smontarse.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Un bon giorno e speremo ben, visto i venti de guera che spira in sta nostra europa. De solito no se ocupemo de storia atuale bensi de quela antica, ma do robe va de sicuro dite. l'impero ruso se sfalda e el se ricomponi come URSS Prima comandava SanPietroburgo che i la ciama Leningrado e adeso comanda Mosca. Vien fati confini tra le varie republiche sorele. Se crea la republica Ucraina e quela Moldava abitada da romeni e da qualche ucraino. In Ucraina vivi tante minoranze. Ghe xe la zona de Leopoli, Lvov, cioè la vecia galizia asburgica abitada da ucraini, polachi, ebrei, gnochi. Ghe xe la crimea abitada da rusi, ucraini e tartari . Ghe xe una grande zona mineraria el Donbas con tanti minatori russi . Ghe xe la trnscarpazia, abitada da qualche ucraino e da ungheresi. Su la fine dell'URSS se risveia el nazionalismo ucraino, e l'Ucraina diventa indipendente. Ma come vedè xe una grande nazion con tante minoranze no solo linguistiche ma anche storiche culturali. Chisà perchè me vien in a mente l'austriaungheria che se disfa e se frammenta. Coincidenze ?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Mi la go visitada, l'Ucraina, no tuta ovvio , anni fa. Un'idea me la son fata. e per l'occasion go anche leto diversi libri su storia e politica ucraina. Anche per mi, prima , me pareva un tuto un cola Russia. Po go leto, go imparado... e se ga formado sta Ucraina che per un motivo o per l'altro risulta distinta dela Russia.
le ga in comun un antenato , la Rus de Kiev. Intorno al Mille i se ga convertido. La Moscovia no esisteva o quasi... la Moscovia xe vegnuda dopo. E adesso tuti do sostien che i discendi de quei.

E ricordemose che per secoli Polacchi e Lituani ga fato e l bel e el cativo tempo de quele parti. Ma se girè per Leopoli, L'viv per lori, L'vov me par per i russi e Lemberg per i tedeschi ( ma ala frontiera tedesca co go dito Lemberg i me ga domandado indove che xe) i polacchi i li ga parai fora...
ve copio i dati dele percentuali dela popolazion nel secolo scorsi de wiki inglese
Population makeup by ethnicity 1900–2001
Ethnicity 1900[111] 1931[110] 1944[112] 1950 1959[113] 1979[113] 1989[113] 2001[114]
Ukrainians 19.9% 15.9% 26.4% 49.9% 60.0% 74.0% 79.1% 88.1%
Russians 0.0% 0.2% 5.5% 31.2% 27.0% 19.3% 16.1% 8.9%
Jews 26.5% 31.9% 6.4% 6.0% 2.7% 1.6% 0.3%
Poles 49.4% 50.4% 63% 10.3% 4.0% 1.8% 1.2% 0.9%


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Per dir, Stefan banach, fanoso matematico, iera polacco ma ga fondado una scola a Leopoli , ma nel 1944 i Sovietici ga cominciado a parar fora i polacchi, Ma el xe morto de cancro prima de poder tornar a Cracovia, per cui el xe sepolto a Leopoli, in un cimitero che go visitado, ma nissun ne ga contado che iera lui in una de quele tombe ( paressi de famiglia de amici)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Credo che in quasi tute le nazioni europee ghe sia stado e ancora ogi un andar e venir de etnie, de gente che parla lingue diverse con tradizioni diverse, qualche volta sfratadi co le bone , ale volte co le cative o che resta sempre in un posto e no riva a andar d'acordo fra de lori. La globalizazion ga ancora de più esasperado sta situazion, perchè tute le popolazioni europee se sta impoverindo. A qualchidun de fora ghe va ben che la europa conti sempre de meno e i te tira sempre in ballo che ben ghe sta ai europei perchè i ga fondado la loro supremazia sul colonialismo e sul soppruso. Semplicemente ogi chi che comanda e no xe europeo, fa le stese robe, xe colonialista e guerrafondaio. Forsi adeso le robe pol cambiar perchè in mancanza de materie prime a bon mercà extraeuropee, se xe costreti a ragionar e doprar quel che se ga in casa. Quindi un ritorno alla creatività e alla centrtalità del pensiero europeo.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Iera ne l'aria che le robe finiva mal in Ucraina. Oto ani per parlarse con continue scaramucce accordi no rispetadi. Qua ierimo prima noi, qua semo rivadi noi e adeso comandemo, No poso lavorar in ste condizioni, con ti che te me comandi e te me meti de continuo ibastoni fra le rode. Autodeterminazion, democrazia, solo bele parole. Speremo finisi presto, perchè oramai semo tuti interconnessi no solo co internet , e un stormir de fronde a Kiev porta una tempesta a Roma.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Andemo avanti co l'incubo de la ovovia. Palazzo cheba ga' stanzia' 701.000 euro per el progetto ovovia più viali alberati monumentali in porto vecio e parco .Una ulteriore meraviglia : go leto che el viale monumentale veniera' finanziado con 21.000.000 de euro. Devi eser alberi placadi de oro. Ma l'ovovia se farà perché el referendum xe solo una roba consultiva parole de assessori. De l'ovovia gavemo za dito fazendo rilevar la sua scarsa efficacia sull' impatto turistico e sulla mobilità dei residenti de Opicina. Gestion che se vol acolar TT trasporti e che la porterà al falimento . In nisuna funivia in Italia el biglietto costa 1 euro e 50.
Me ricordo de una funivia che andava tanti anni fa a monte santo de Gorizia che vien a star visavi' del Sabotino ma in alora jugo. Una vista stupenda su le lagune su le Giulie ,su Gorizia e sul colio. Logicamente no ghe andava nisun e cusi' i la ga' smantelada. Adeso per Gorizia 2025 i pensa de costruir in zima al Sabotino un albergo con vista. ( Che serera' anche lu baraca dopo qualche anno. El Sabotino stapiomba a nord e a sud xe una spianata in salita. No xe posto per caminar.) No son no vax e no se pol, ma come sempre a Trieste se tira fora soldi per progetti per darghe de maniar ai progetisti.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

ma te ga visto el pupolo " rendering" del novo vial?
a sinistra sempre fil spinado e rede che par el muro de Berlin, po due corsie per i auti, po una sola, strenta , per le bici e a senso unico (come quela per Miramar, te va in un verso e per tornar te se rangi- volevo doprar un termine più forte...), po una fila de alberi e a destra un striminzido marciapie per i pedoni. Alberi che con le radise po farà far gobe sia sul marciapie dei pedoni che sula pista ciclabile.
questa la foto che i meti in giro
Immagine

ma go trovado anche quela senza alberi
Immagine

go visto un simpatico blog , no recente, che mostra la città " come che i ne fa i pupoli nei progetti"
http://faqts.blogspot.com/2017/04/tries ... ering.html


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

No per niente i progeti se vedi coi pupoli, ma in triestin se disi giustamente no sta far pupoli, per no dir una parolaza.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

dovessimo far anche noi solo c he un a galleria de pupoli come che i ne la conta. Credo c he gavemo una discussion sui progetti del futuro, ma ingrumar i pupoli meritassi magari sul wiki..
Ve riporto de un'alta pagina, per dir parco Bazzoni
Immagine

cussì i ne mostrava , vardè a destra Apollo e Dafne de Bernini
e po quel c he xe inveze nel parco

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

I ga' deciso de farghe una statua a Margherita Hack, ben, .....ma un triestin come Raffaello de Banfield benemerito per la cultura , e amante de la sua città , proprio niente?.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Piereto ha scritto: sab 26 feb 2022, 12:42 I ga' deciso de farghe una statua a Margherita Hack, ben, .....ma un triestin come Raffaello de Banfield benemerito per la cultura , e amante de la sua città , proprio niente?.
non iera bastanza politico, se vedi


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Go visto do quadri de recente : un nostrano Barison ( gaveva un vetro che fa riflesso) , e un Garzolini . un mercato meridionaòe coloniale



Barison marina.jpg
Barison marina.jpg (43.98 KiB) Visto 398 volte




Garzolini .jpg
Garzolini .jpg (44.94 KiB) Visto 398 volte


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Sparide le quatro grandi gru dal l'adriaterminal, se continua co una altra

demolizione .jpg
demolizione .jpg (38.74 KiB) Visto 380 volte


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Leggo che i commercianti vorrebbero via Imbriani pedonale perché così aumenterebbero gli acquirenti. Ah,ah,ah, c'è una moria di negozi che chiudono, c'è sempre meno gente che passeggia per strada. In molti negozi di proprietari diversi si possono trovare gli stessi prodotti e magari sono gli stessi prodotti dei centri commerciali. La vendita al minuto è cambiata. Il diverso costa tanto di più, e non puoi fare scorta di magazzino se non ce l'hai, o se sei in affitto. Solo i bar e i caffè aumentano di numero.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Via Rossetti chiusa al traffico da via Ananian a via Revoltella; credo per un'impalcatura che la bora ha reso pericolante.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Son andà a vardar e no go visto gnente; i pompieri me ga mandà via, ma credo che sia un albero tirà zo. Vederemo domani.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

El risultato del danno de ieri xe qua: viewtopic.php?t=349&start=199


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “El salotin”