Buon Giorno!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Forsi bisogna de novo cior la bala de vetro de Bruxelles e darghe una ociada 😄. Bruxelles parla de tante robe, e no xe dito che tuti devi o voli andarghe drio. Per esempio noi gavemo una grande possibilità de sfrutar l'energia geotermica . Za adeso l'Italia sfrutta sta energia, ma le possibilità de ampliar i interventi xe enormi per cui podesimo anche fare a meno de importar energia dal resto del Europa. Logicamente Bruxelles vol invece che noi compremo pale eoliche e panei fotovoltaici e resta de veder cosa che disi i verdi nostrani.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Ciaperemo 208 miliardi de euro da Bruxelles, e ben el 42% xe destinadi alla green economy, cioe 87 miliardi. Se i generatori elettrici i xe fatti in Francia o in Germania e i panei in Cina , una bona fetta de sti bori laserà subito l'Italia e ancora una seconda volta co sarà de tornarghe indrio el prestito. Mi spero che prima o poi no solo el popolo italian ma i popoli europei verzi i oci e no i se lasi cior per el fioco.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

e legio- se i la conta giusta- che la Germania per rinunciar al nuclear ga aumentado la produzion de energia de carbon


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Za. Legio che ogi la UE xe responsabile solo del 8 per cento della emision de CO2. Xe logico che Cina e India e USA sia i massimi inquinatori. Ma nisun de lori mola el carbon , solo i popoli europei sottomessi a Bruxelles, i se lasa infinociar a buttar un mar de bori per molar i motori endotermici e el carbon e finir cusi fora mercato più poveri de prima e col CO2 che no calerà de certo se tuti i altri va avanti imperterriti. Bruxelles vol solo che se suicidemo finanziariamente. Bruxelles vol anche che seguimo el politicamente corretto in modo de no aver nisun che ghe contrasti.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

co se sofighermo tuti de carbon e aria inquinata grazie sopratuto a Cina India- forsi più che USA almeno moralmente se sentiremo neti. I bori no xe tuto. No xe piasi Bruxelees? a chi te ghe vol basar le papuze? a Putin?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

l'Europa attraverso le sue nazioni ga' fato la storia del pianeta, e me piaseria che la continuasi a farlo, inveze de eser obligada a star in un canton. El spirito de iniziativa no devi eser messo a dormir. Ghe devi eser altre strade per vignirghe fora dall' inquinamento , ma tuti insieme.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Triste notizia, se ne è andato un altro tenore che i triestini hanno conosciuto bene ,Carlo
Bini , napoletano di Santa Maria Capua a Vetere, interprete di molte operette del festival triestino e ultima sua apparizione in una Aida al Verdi.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Piovono tegole su noi poveri umani. Ora è la volta del rincaro delle bollette per energia elettrica e gas. L'aumento del prezzo del gas alla fonte? Questa è una decisione dei paesi produttori di gas e delle ditte private produttrici. Non è che esiste un aumento della quantitativo estratto. L'aumento è dettato anche da una legge europea green per l'emissione di Co2. Tutta l'Europa sborserà miliardi di euro, cioè un ulteriore impoverimento della popolazione che supinamente ubidira' come sempre. E in special modo noi italiani fino a che non utilizzeremo tutta l'energia sulla quale siamo seduti, cioè quella geotermica che ci assicurerebbe la completa indipendenza energetica. Ma i produttori di pale eoliche e di pannelli solari remano contro e fanno approvare le leggi green.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

anche perché il gas - che indubbiamente è pulito- lo importiamo . Credo il grosso dalla Russia.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Quindi la Germania può importare gas russo anche attraverso il nuovo gasdotto che baipassa l'Ucraina, lo farà non lo farà dipende se continua con la politica di boicottare la Russia. Noi importiamo gas per l'80% dalla Libia dall' Algeria dall'Azerbaigian attraverso Turchia e Grecia, dalla Francia e dalla Russia via Tarvisio. Metà della bolletta che noi paghiamo è dato da oneri che non sono altro che tasse che rendono economico il passaggio alla costruzione delle energie rinnovabili.
L'aumento del costo del gas porta ad assottigliare gli stipendi e ad un aumento dei prezzi .Quindi meglio eliminare gli oneri sulle bollette che ingenerare nuova povertà e richiesta di aumento di stipendio attraverso scioperi.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Non so da quanto tempo sia in rete, comunque lo ho visto oggi sul sito del Piccolo: Ariella reggio che parla di Pin, Spid, Zoom, ...

https://video.ilpiccolo.gelocal.it/loca ... 597/149244

Simpatico.

Il filmato è sottotitolato


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Sì, però in friulano il gatto non è chat (chat è gatto in francese) ma gjat. Mia nonna andava in villeggiatura dai cugini friulani.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ve dago una notizia sai importante. :wink: Ga comincià tuto do domeniche fa; in television ga comincià a rivar i film de Nadal! :-D

Con lo "spirito del Natale", el "racconto di Natale" de Dickens, ecc. ecc.

Xe vero che i ve mancava? Per fortuna che le reti lo ga capì e ogni anno i comincia a trasmeterli un poco prima e i va avanti un poco dopo!

:x :x :x (go meso queste faccine perché no me pareva bel meter el diavolo parlando de Nadal!)


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Alora i salta haluìn?
Mi go visto i primi panetoni al supermercato.
Basta che no i tachi anche sto anno cola làina "facciamo un piccolo sacrificio per salvare il Natale"


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Un grazie a Son Piccolo par la Debegnac e a Baba par i servizi. Consoleve. Anca qua i panetoni iera za in vendita a metà setembre o forsi anca prima.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Cari amici, bongiorno. Par talian se diria che ogi xe una ugiosa giornata di novembre. Po i me go inacorto che semo 'pena ai primi de otobre. Otobre, el mese de oro. Ogi gnanca de oro cluca. Xe un umido bagnà che fa man frede. Inveze de farme un cafè fora, me go fato un rum con tè drento. I disi che l’uomo si sa adeguare. Mi me go adeguà.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Qua stamatina me pareva che no fusi tamnto bruto e son 'ndà fora senza ombrela. Naturalmente me son bagnà. Però in compenso dopo go visto un bel arcobaleno dopio, perché pioveva solo sula mia testa e intorno iera bel!.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Dopomagna' invece sol e un bel ventisel de mar sudovest, aria tiepida un ultimo scampolo de estate.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

A mi, a dir el vero, me pareva sofigo.
Comunque, caro Ciancele, se le previsioni xe giuste, doman gavemo prima piova e dopo bora forte

https://www.protezionecivile.fvg.it/sit ... l_2021.pdf


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Astuto come che son, go in casa bira, coca cola, limonada, vin nero e bianco (Riesling dela Mosela). Anca qualche botilia de aqua. De magnar par tre giorni. Bisogna che me impari anca a far ovi, cusì piova e neve no me tange. ;--D


Torna a “El salotin”