Buon Giorno!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Buon Giorno!

Messaggio da mandi_ »

Ognuno ovviamente ha i suoi gusti.
Sono stata in tutti i posti di Parigi che descrivi, però la vista di Parigi l'ho ammirata molto di più dalla Torre, anche se non è stata altrettanto piacevole la fila.
Per quel che riguarda Trieste ti ringrazio per aver citato dei luoghi '' alti'' da dove ammirare la città.
Ne conosco molti, ma non tutti.
Ricordo in particolare la discesa da Opicina.
Nella mia città io cerco spesso luoghi''alti'' da dove ammirare il panorama.


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Leggo la notizia che l'aspirapovere iRoomba spia le case ed una persona si è trovata sul web la foto mentre sta seduta sul water.
https://www.repubblica.it/economia/2023 ... -P10-S2-T1
La notizia fa ridere, ma in realtà, se è vera, è tragica. Mai più avrei pensato che potrei essere spiato da un'aspirapolvere!


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Io ho quell'aspirapolvere, ma nella versione base senza intelligenza artificiale e senza macchina fotografica: lui capisce dove ci sono gli ostacoli solo sbattendogli contro


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Scossa de teremoto sentida diese a le undise .


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Go visto in sti giorni una cartina che mostrava i flussi de pasegeri previsti su la ovovia del futuro la cui costruzion vien dada a la dita leitner. Me ga colpido el fato che in entrata dal altopiano vien 511 pasegeri a l'ora e riva al molo IV 1208. Vol dir che i ingruma 697 per strada su la direttrice de barcola . El dato molto più interesante xe che in uscita verso l'altopiano va solo 74 pasegeri, cioè Vien zo 511 e torna su 74 !!!!!! Aumenterà i abitanti de Trieste. Saria sai bel saver quanti xe i pasegeri de TriesteTrasporti che vien e va a opcina sul 2, 4, e 64 . Po', nisun te disi se el biglieto sarà orario e costera 1 euro 40 come su tuta la rete. Se el costerà de sicuro de più forsi guadagnerò un cinque minuti de viagio, ma devo far anche 3 trasbordi co lovovia e turisticamente la vista che se vedi dai tre autobus no xe niente mal. Ghe xe anche el tram de opcina. Se ga speso più de qualche milione per adeguarlo, te radopiavi la cifra è te compravi vetture tranviarie nove efficenti, con cassa ribasada, sedili comodi riscaldamento e aria condizionada.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Credo che la comision de Bruxelles devi aver dei consiglieri extraterrestri. Questi 200 anni de progresso economico e finanziario ga visto un continuo aumento umano, ma anche un continuo incremento e uso de energia. L' omo xe energivoro. Gavemo cominciando co la corrente per do lampadine, po' xe rivada la radio, po' el frigo, po' el televisor po' el scaldaqua eletrico perché quel a gas iera pericoloso. Adesso però gavemo decine de elettrodomestici che xe a basso consumo, ma xe anche rivadi microonde lavae suga, condizionatori, e nel nord Europa riscaldamento a piastre elettriche cioè xe aumentada la necesita' de corrente. Adesso i vol i auti eletrici, che però i se ricariga de note co no xe el sol. I vol no doprar più le centrali atomiche,probabilmente perché no gavemo più tanto uranio o forsi perche i più grandi giacimenti intatti i xe in Siberia. Ma i storzi de sicuro el naso, perché per ricavare l'idrogeno ocori la corrente per l'idrolisi. Se sentimo a la prosima puntata


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Penso anche mi che se volemo consumar meno energia dovemo scaldarse de meno, ver auti più pici o no verli. Tuto el resto xe balle.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

per scaldarse de meno, ghe penserà mama natura a scaldarne ela


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

L'omo xe energivoro, ma i europei pol far a meno de l'energia. Un poco de elenco : niente gas, niente benzina,niente gasolio, case supercoibentade, niente più carne ,ne late, ne vin , maxi estensioni de foreste al posto dei terreni agricoli, accoglienza de tuti quei che vien in Europa senza documenti, . L'ordine xe spender tuti i risparmi, de chi che li ga, per adeguarsi alle direttive " suicide green elettriche" e spender tani bori per i armamenti da regalarghe all'ucraina perché la guerra sarà ancora sai longa. El nostro grande alleato poi el ne fa i ponti de oro se localizemo in USA i resti de le nostre industrie. Le sanzioni attuade ga fato scampar i investitori steanieri, cioè no xe più sicuro nisun investimento in Europa e in Usa,vedi fallimenti de le banche. I USA ga un deficit astronomico de bilancio, el regno unito idem e anche i gnochi scantina. Vedremo fin che dura. ( No me son inventado niente ; xe notizie che trapela qua e la.)


Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Elisa »

Oh mammamia!..."xe notizie che trapela qua e la"....
Se Piereto lo dice probabilmente sará! Ma poveri noi TUTTI! Tutto il mondo è paese.
In ogni modo: Desidero arrivi da VOI la primavera con tutta la sua forza cosicchè sia ben celebrata.
Allegati
Buona primavera copy.jpg
Buona primavera copy.jpg (57.51 KiB) Visto 465 volte


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

:-) :wink: Anche a ti cara Elisa te auguro una buona e serena primavera e come se disi : ancora 100 de queste primavere.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Volevo piantar un gazebo in giardin, e co go leto che per meterne un in pedocin, el vien a costar 25000 euri me xe cascadi i brazi. No semo più el primo april. Ditta furlana, progetto de un architetto, 5000 e rotti euri, giustificazion de la spesa perché el comun no ga gente capace de progetarlo. No se capisi se i lo fà in muratura con colonne de marmo o se el xe fato in teler de fero co teto de tela plastica. Ah, ocori anche el permesso de la capitaneria de porto. :doh_143:


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Riverzera' el bar del museo revoltella, ma go el sospetto che el serera' sai presto. El perché xe che la nova gestion no ghe vegnera' fora. Un paron con un dipendente più l'acquisto de caffè e bevande piu le spese per la corrente, più el afito costa 10000 euri al mese e ghe volesi che ogni giorno ghe andassi un zento de lori in museo e tuti a bever. D'altrocanto el xe za fali' una volta. Xe fali' per l afito el ristorante in Castel, xe fali' causa l afito la sala del tripcovich e tanti altri bareti che verzi un per de mesi e po' i sparisi.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Xe un albero quasi seco a fianco del palazo de la Region che da su piazza grande. Bon per tirarlo via e meter un novo bisogna .... vignisi de dir, taiarlo , estrar la tera co le radise e posizionar un novo. A dimenticavo bisogna ancora domandarghe a la sovrintendenza e nominare un architetto che controli el scavo. Follie amministrative.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

De questo se lamenta el sindaco.
Volessi andarlo a veder. Perché se xe quel che penso mi, xe quei alberi che i gaveva cominciado col piantar magnolie, in piena batuda de bora, co i se ga inacorto che magnolie non va ben i le ga butade via e i ga messo lecci. Ma xe lecci in forma, tuti precisi. Forsi no i vol che i pianti un zocolo e un stival. perchè no xe la campagneta o el giardin dela vila del podestà, ma la decorazion dela piazza più importante dela città. Xe tre o quatro de lori per parte e frsi i vol controlar che i sia tuti precisi.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mi dubito che sia vero. No dico che no xe vero, dubito. Xe alberi che ga fato piantar lui circa venti anni fa, el iera sindaco de poco. Mi go l'impression che sia una butada fata per giustificar altri ritardi.

In altre ocasioni el se ga rabià per certe robe ma el gaveva torto; quando che el se ga rabià, un o due anni fa, co le norme che ga costreto la dita che fa i lavori su tram de Opicina a cambiar le piere dela massicciata, xe colpa dele norme o de chi che no le ga rispetade (dita o progetisti no so)?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

L'idea di H2Energy per il dopo Wartsila, oggi titola il Piccolo , mi sembra una frase poco chiara , perchè H2 energy produce idrolizzatori per creare h2 , mentre Wartsila produce motori che possono essere anche adattati a bruciare vari carburanti. La cosa si presenta diversamente se a fianco di un produttore di apparecchiature per produrre idrogeno si aggiungerà un costruttore di turbine a gas come potrebbe essere MItsubishi. A questo si deve aggiungere la proposta di localizzazione di un polo idrogene alla ex depositi costieri della Esso, cioiè produzione e stoccaggio. Quindi mi sembra che la proposta di H2 sia interessante ,ma in questa fase incompleta.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Piereto ha scritto: gio 27 apr 2023, 18:07 Xe un albero quasi seco a fianco del palazo de la Region che da su piazza grande. Bon per tirarlo via e meter un novo bisogna .... vignisi de dir, taiarlo , estrar la tera co le radise e posizionar un novo. A dimenticavo bisogna ancora domandarghe a la sovrintendenza e nominare un architetto che controli el scavo. Follie amministrative.
son passada a veder. Do alberi xe za taiai, e i altri sta ben. cossa el rugna?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

eco qua: questi xe i lecci, in forma oblunga e no natural come che xe tanti che i ga impiantado nei ultimi decenni
Immagine
qua xe verso piazza
Immagine


e qua xe i due monconi de alberi segai
Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Ogi ciolendo lo spunto dei scritori austrotedeschi che scrivi romanzi su Trieste e che xe vignudi a Trieste a presentar i sui libri, se ga parlado dei colegamenti feroviati lentisimi e aerei a volte inesistenti tra Trieste e el centro europa per no dir dei balcani. Cioè per certi versi se xe rimasri ai orari ex AU se no pezo. Cioè manca i colegamenti e te toca far cambi e intivar le coincidenze. Va ben che per andar a Milano xe rimasto un solo freecia rossa in partenza e per i altri te te devi sempre cambiar a Venezia. La bela notizia xe che nel 2024 dovesi verzer la galleria del semering - koral alpe de 27 chilometri e riservado a la alta velocità per cui una quarantina de minuti se dovesi guadagnar. Resta la bassa velocità tra tarvisio e arnoldstein, idem per andar a Udine . Xe molte nazioni che ga de sistemar prima i colegamenti interni e no certo crear nove linee.


Torna a “El salotin”