La Villa Bottaccin

Imagini de strade, piaze, palazi, nela Trieste atuale
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41365
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

per salvie a fiori rossi, te elenco un poche de possibilità, del orto botanico: Salvia coccinea, Salvia cinnabarina, Salvia miniata.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

babatriestina ha scritto:ma no te ne conterà che ste foto te le ga fatte oggi! :-D :-D :-D :-D :-D
Son stà oportunamente avisà e giovedì 12 novembre son tornà in villa Bottacin per fotografar el Ginko biloba cola chioma tuta giala
Al'inizio de sta seconda serie de foto go indicà la data in cui le go fate: iera l'ultimo giorno de sol. Ve posso anche dir le ore tra le 10:15 e le 11:45 circa. :-) :wink: :-)
ciao
sum culex


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

1382-1918 ha scritto:visto che Sum riva sempre render ben qualsiasi roba che el fotografa!
Sentitamente ringrazio!!!
Magari che fussi veramente cussì: tento e ripeto 'tento', de de trovar, dove apena possibile, le luci che a mio avviso me par più idonee, e questo, oltre a un lavorio de corezioni e adatamenti, me iuta tantissimo.
ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41365
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re:

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto: la stampa de come che iera Villa Bottacin nel ottocento, con un poca de fantasia, ovviamente!
Immagine
la xe passada anche per la casa d'aste, 2004, più sbiadida e senza indicazion de soggetto,a ttribuida a un Bottoni:
Immagine
associada a una che mostra proprio la villa
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Trieste de ogi”