Mostra di cartoline militari a.u.

soprattutto in relazion a Trieste
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Bonzorno serlilian, mi spero proprio che el sior R. Todero no'l se gabi ofeso: no' me ricordo gnanca se xe 'stà un eror de batitura o gò proprio sbaljà el cognome, ghe chiedo scusa comunque.
Per el resto te gà razon, mi gò parlado indebitamente de "fortuna" inveze ghe vol tuto quel che te gà dito ti, ma penso anca, che se un el xe talmente apasionado de 'na roba, anca i sacrifizi i ghe parerà più ligeri.
Mi, come che e gò dito, speto che me rivi el libro e l'anulo, parchè del sior R. Todero no' gò mai leto gnente finora: e sì che de libri triestini ghe ne gò a bizefe.
Anzi, proprio ieri, gò tirado fora un libro del 1964 (mi gò l'otava edizion che la xe del 1974) de Vladimiro Lisiani che el se intitola "GOOD-BYE TRIESTE", edito da "Mursia" e ch'el conta el drama de Trieste dal'ocupazion jugoslava al ritorno al'Italia. Parchè anca se gò 'na mia prezisa opinion in merito a determinadi argomenti, me par justo lezer anca quele dei altri o scoltarle e senza pregiudizi.
L'unica roba xe che mi no' colezionerò mai gnente, parché me intereso un fià de tuto (de 'na roba più che de 'n'altra magari: mi adoro la politica par esempio, anca se de 'stì tempi no' xe gnente de vantarse riguardo a ela, e pensar che 'nà volta no' la podevo soportar, ma po' me pareva sbajado rabiarme co'l Governo de turno cò le robe 'ndava mal senza gaver la minima cognizion de causa, e me gò costreto, ma solo le prime volte, a scuminziar a seguirla sempre de più) cusì no' rivo mai a aprofondir gnentea: questo, purtropo xe un dei 1.001 difeti che gò.

Ciau ciau, sempre con tanta simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Rawa Ruska
ixolan
ixolan
Messaggi: 292
Iscritto il: gio 11 dic 2008, 18:55

Messaggio da Rawa Ruska »

Nisuna ofesa. De solito i me ciama Tòdero, come el brontolon, ma noi no semo de quei, semo de quei altri, si insoma, Todèro, co l'acento su la e. No so cosa che cambia, na de sicuro me cambia i parenti... Seposo consiliarte robe mie su Trieste, legi Dalla Galizia all'Isonzo (Gaspari editore) che se la storia de Trieste e dei triestini (ma no solo) del regimento 97, ma no solo, prima e durante la guera mondial... E po questo de le cartoline, che se pol leger anche se no se coleziona niente.
Ciao

Rawa Roberto Ruska Todèro


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41334
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Rawa Ruska ha scritto: Todèro, co l'acento su la e.
Grazie, gavemo imparado qualcossa de novo anche con sto post :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Bonanote Rawa Ruska, te ringrazio par no' eserte ofeso se gò sbajà el tuo cognome e senz'altro vedarò de procurarme el libro che te me gà proposto, ma gò idea che me convegnerà spetar agosto cò spero de vignir a Trieste, parchè son squasi sicura che anca par el tuo libro de cartoline e l'anulo- che pur el me li gà ciolti, e come par i CD, chisà co'i riva.
Grazie 'ncora.


Ciau ciau, sempre con simpatia, Lela


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Re: Mostra in Posta

Messaggio da serlilian »

Rawa Ruska ha scritto:Per chi che no se ancora stado a veder la nova mostra al Museo Postale e telegrafico de la Miteleuropa, che la se ciama "Il racconto delle cartoline imperial regie - società esercito e guerra nel mondo di ieri" ghe se le visite guidade (de mi, curator e autor del libro) in sti giorni:

mercoledì 29 aprile a le 11
sabato 9 magio a le 11
mercoledì 13 magio a le 11
mercoledì 27 magio a le 11

A mi i me ga dito che merita....e alora, ve speto!
De quel poco che go rivà a veder a l'inaugurazion, me par anche mi che merita! :-D
Vado a vederla stamatina, con la visita guidata. :ciao:


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Bon fine setimana serlilian, in 'stì ultimi zorni gò - par un motivo o par 'n'altro - seguido poco el forum, par cui jera de un fià che no' te saludavo.
Par el resto, come che ghe gò zà dito al sig. Todèro, beati voi e naturalmente anca ti, mi purtopo no' poso vignir a Trieste in 'stò periodo.

Ciau ciau, sempre con tanta simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Ciao Lela.
Presentazion assai interessante. Pecà che ierimo solo in quatro: Todero, la curatrice del museo, una signora e mi. Ben, cussì gavemo podudo domandar tuto quel che ne interessava. :-D


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

serlilian ha scritto:Ciao Lela.
Presentazion assai interessante. Pecà che ierimo solo in quatro: Todero, la curatrice del museo, una signora e mi. Ben, cussì gavemo podudo domandar tuto quel che ne interessava. :-D
Te vedi serlilian, xe sempre cusì: "chi che gà i denti no' el gà el pan e chi che gà el pan no' gà i denti"!
Comunque come te disi, par voi due xe stada 'na fortuna, cusì gavè podudo profitar al mejo dela vostra visita.
Me piaserìa 'sai incontrar 'na volta o l'altra e sig. R. Todèro, el devi eser, oltre che molto colto, 'na persona 'sai cocola.

Ciau ciau, sempre con tanta simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Il libro verrà presentato venerdì 22 maggio alle ore 17, a Trieste, nella Sala Baizen di Palazzo Gopcevich, Via Rossini, 4.

Una recensione di Vaccari News:

http://www.vaccari.it/vnews/index.php?_id=6969


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

un po' :offtopic:, ma riguarda el Museo Postale e Telegrafico della Mitteleuropa: dal 13.01.2010 sarà esposta una collezion privata de calendari d'epoca, tutti originali, editi tra el 1893 e el 1919: “Il calendario postale….. un augurio antico!”.
Dal 14 gennaio al 27 febbraio compresi, tra le 9 e le 13, la domenica chiuso.
Poderia esser interessante.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

La mostra de calendari xe assai interessante.
Iero a l'inaugurazion.
No xe calendarieti pici, come quei che dava una volta i barbieri. Xe un piciio opuscolo, con dentro poesie, zoghi enigmistici, tarife postali.
I ufici postali ordinava ogni anno un certo numero de calendarieti e i postini ghe li ofriva ai clienti, in cambio de una mancia. Ma la mancia no la ghe restava a lori. I la versava nel Fondo per le pensioni ale vedove e ai orfani dei dipendenti dele Poste. Tuto senza ricevute e senza contabilità e no credo che qualchedun se tigniva i soldi.
Xe la stessa mentalità che xe ancora in Austria. Basti veder che i lassa i giornai in giro, con una musina per meter dentro i soldi, quando se li vol comprar.


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »



[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41334
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

serlilian ha scritto:L. Basti veder che i lassa i giornai in giro, con una musina per meter dentro i soldi, quando se li vol comprar.
come che xe de noi in cesa con Vita Nuova


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Rawa Ruska
ixolan
ixolan
Messaggi: 292
Iscritto il: gio 11 dic 2008, 18:55

Messaggio da Rawa Ruska »

Iero anche mi a l'inaugurazion, e devo dir che se una mostra che la val. Bisogna sfatar che al Museo Postale se solo "barbe" de francoboli... tante mostre se de più, ssssai de più! Trasversali, come che se disi. Se posta, ma se storia e storie de omini... e la prosima mia, storie de cani!

Rawa Ruska


Torna a “La prima guera mondial”