sera un negozio

Conossè ben la nostra città ?
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

sera un negozio

Messaggio da babatriestina »

Ogi in Corso, vedo che el negozio Vanità sera, el xe in alto quasi Piazza Goldoni, vizin del androna dela banca ex cassa de risparmio adesso Unicredit
Immagine
con voi da 40 anni ( e mi no ghe go mai comprado gnente in 40 anni), ma.. chi se ricorda che negozio iera prima??? :?: :?: :?: :?: :?:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Messaggio da 1382-1918 »

Veramente sto negozio xe là da 40 anni? :shock:
Opur esisti da 40 anni ma i gaveva un'altra sede?

Se xe la seconda opzion, alora no so se iera proprio qua, ma me par che ghe iera un negozio de vestiti de sposa.

Se inveze sto Vanità el iera veramente là de 40 anni, quel precedente no posso gaverlo visto.


Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: sera un negozio

Messaggio da Zigolo »

babatriestina ha scritto:chi se ricorda che negozio iera prima??? :?: :?: :?: :?: :?:
Cartoleria Glessich?

No, forsi Glessich iera un atimo più zò.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: sera un negozio

Messaggio da babatriestina »

Zigolo ha scritto:
babatriestina ha scritto:chi se ricorda che negozio iera prima??? :?: :?: :?: :?: :?:
Cartoleria Glessich?

.
per mi, iera propio Glessich!!!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

Son passà ieri pel corso (nevigarà :lol: ) e dirìa che Glessich iera quel più zò, dove che desso xe scrito OUTLET.

Anche perché Glessich iera sai più grande de Vanità.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

istesso me par de ricordar che el negozio de Glessich iera rientrante.. almeno i ultimi tempi, e assai tacado dela libreria delle Paoline, che no ciolevo libri ma andavo a leger de picia i consigli sui film.
Per chi che no sa o no se ricorda, ghe iera un pannel esposto , con lettere de plastica che elencava tutti i film in programmazion a Trieste, col giudizio moral ecclesiastico: se andava dei film T ( per tutti. cartoni animati o poco più), po vegniva credo i A ( adulti) e i AR ( i adulti con riserva, e fin là li andavo a veder tutti),e po iera i film E esclusi che no vedevo, anche perchè spesso i iera vietadi ai minori. Un film per esser E no iera dito che fossi sempre roba osé, ma podeva esser "tesi contrarie alla morale della Chiesa"
E mi giurassi che sto pannel iera rente de Glessich.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

El negozio dele monighe iera prima in via Rossini; mi andavo là a nolegiar qualche film in 16 mm col sonoro otico per far qualche proiezion a casa per alcuni amici e parenti: tempi passai; go comincià che gavevo 16 ani.
No me ricordo più per cossa, xè passà tropo tempo, ma go sempre in mente che ogni tanto ciolevo pel fioco la moniga che iera adeta a sto incarico.
ciao
sum culex


gitriolo
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 12
Iscritto il: lun 13 apr 2009, 19:27

Re: sera un negozio

Messaggio da gitriolo »

Se non ricordo male doveva essere un negozio di abiti da sposa anche molto belli, mi ricordo che mi fermavo da bambino ad ammirare quelli che pensavo fossero abiti da regine.


Ave Atque Vale
Aut Caesar Aut Nihil
Improvise, Adapt and Overcome
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: sera un negozio

Messaggio da babatriestina »

gitriolo ha scritto:Se non ricordo male doveva essere un negozio di abiti da sposa anche molto belli, mi ricordo che mi fermavo da bambino ad ammirare quelli che pensavo fossero abiti da regine.
gli abiti da sposa erano appunto da Vanità. Che poi, col tempo, avevo visto che gli abito normali un po' elegantini non costavano neanche poi tanto, a mio parere. Io volevo sapere comunque chi si ricordava della cartoleria Glessich!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
molighe el fil
ixolan
ixolan
Messaggi: 232
Iscritto il: ven 2 ago 2013, 21:59
Località: Trieste - quasi San Giovanni

Re: sera un negozio

Messaggio da molighe el fil »

Me ricordo dela cartoleria Glessich e me incantavo a guardar le vetrine e el mio maestro voleva i quaderni con l'eticheta retangolare che i venteva solo la.
Smolars gaveva i quaderni con le etichete curve soto e sora.
Me ricordo anche dela fabrica Glessich che iera in via Ginnastica sul canton con via Paduina.
De quel che me ricordo la doveva eser 'sai vecia, la iera fata con piere no smaltade scuride del tempo e grande finestre con inferiade


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: sera un negozio

Messaggio da Ciancele »

El mio ultimo ano de scola ascola xe sta el 1944. Mi compravo de solito de Smolars (vizin del vescovo?), vizin dove che stavo mi e andavo ala Nazario Sauro, do ani al Carli. Ma go comprà anca diversa roba de Glessich. Smolars me par che no esisti più. Glesich no me ga più interesà. Saluti e bon fine setimana a tuti.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: sera un negozio

Messaggio da babatriestina »

Smolars, per Ciancele che xe fora Trieste, se ga trasferido de anni un poco più in là, via Roma prima dele Poste e xe frequentatissimo perchè ga roba atual anche per ufici, trovo de lori quel che i vari Buffetti etc no ga..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: sera un negozio

Messaggio da Ciancele »

Grazie, Baba Triestina, e bon fine setimana.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: sera un negozio

Messaggio da Nini Naridola »

Per Ciancele: no me ricordo un Smolars vizin al Vescovado; me par che là iera el negozio de canceleria ecc. "Facau".
Smolars, per conto mio, xe la boutique de la carta. Mi preferiso andar per es. da TecnoService in via Caccia (in Barriera): là trovo material per disegno e pitura. Ultimamente me serviva, per rilegar un quaderneto de fotocopie, dei cartoncini colorati: là i me ga costà 1/5 de quei de Smolars (stessa roba!). Mi de mulo, per praticità, andavo de Muran (via Ghega angolo via Commerciale): iera assai cocole le tre signore (sorelle?).


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: sera un negozio

Messaggio da babatriestina »

Muran xe ancora, trasferido in via Reti, ma xe picio e no ga più tuto quel che i gaveva una volta. Ma i elastici che volevo mi e che de Buffetti no i gaveva li go trovai de Smolars. Là compravo anche i album per tacar le fotografie co le stampavo


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: sera un negozio

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola, te ga ragion. Iera FACAU. Ma xe pasai squasi setanta ani e me go dismentigà. Saluti.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: sera un negozio

Messaggio da Nini Naridola »

Grazie dei saluti, Ciancele e te aviso che doman la Triestina gioga a Pergine Valsugana la prima partida del campionato de serie D. No so se sarò solecito nell'informar suòl risultato perchè vado a Venezia a veder la Regata storica.


molighe el fil
ixolan
ixolan
Messaggi: 232
Iscritto il: ven 2 ago 2013, 21:59
Località: Trieste - quasi San Giovanni

Re: sera un negozio

Messaggio da molighe el fil »

Facau esisti ancora.
Xe un grando capanon in via Caboto dove i vendi canceleria e robe per scola sia al ingrosso che al minuto.
I ga anche mobili per uficio e i publica un catalogo per vender cola posta


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: sera un negozio

Messaggio da Ciancele »

OT: Nini Naridola, fa una bela gita e divertite. Propio ieri serai ga fato due film con sfondo Venezia. Sopratuto el Canal. Te auguro anca bel tempo. Saluti.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: sera un negozio

Messaggio da babatriestina »

Nini Naridola ha scritto: vado a Venezia a veder la Regata storica.
e.. te ne meterà un per de foto??? :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Quiz triestini”