Emanuele Filiberto

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Emanuele Filiberto

Messaggio da AdlerTS »

I giorni 25 e 26 febbraio visita ufficiale de Emanuele Filiberto di Savoia a Trieste.
In calendario visite a Foiba, Risiera, Sincrotrone, Fondazione Lucchetta-Ota-d'Angelo-Hrovatin e cena de beneficenza in Piazza della Borsa.


Tu1

Messaggio da Tu1 »

OSSSTIAAA.....Tuco doverà ciòr ferie...sperando che el vegni con la "guapita"....... ;--D ;--D ;--D


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Disè che el podessi andar in albergo al Savoia? perchè per un bagno al Savoia xe un poco presto... :-D e un giro a Mramar a veder i stemi e el apartamento de suo cugin?


Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Messaggio da Bilbo »

e cosa el viena far? nol podesi restar a casa sua, inveze de farghe spender soldi "nostri" al comun, che magari i podesi usarle per le scovaze (tanto la diferenza xe poca ;))

che ritorno pol aver la cità de una sua visita?


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Bilbo ha scritto:e cosa el viena far? nol podesi restar a casa sua, inveze de farghe spender soldi "nostri" al comun, che magari i podesi usarle per le scovaze (tanto la diferenza xe poca ;))

che ritorno pol aver la cità de una sua visita?
El ga dito che el vien per imparar e per conosser l'Italia, e de imparar el ga, me par... :wink: , ciò per tanti anni in Italia nol xe vegnudo, che el scopri come che xe Trieste.
perchè el Comun dovessi spender soldi? nol xe un turista come i altri?
un turista in più, se el se trova ben el ne pol far reclam, e speremo che el se paghi el viagio dela sua scarsela!


Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Messaggio da Bilbo »

se el fusi un turista come i altri no ghe saria tuto sto stombazamento....

sul fato che el se paghi el viagio de scarsela sua, go anche qua i mii seri dubi......


Bye '73 de Roby.-
belvedere
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 41
Iscritto il: mar 10 gen 2006, 9:30
Località: Vienna

Messaggio da belvedere »

Bilbo ha scritto:se el fusi un turista come i altri no ghe saria tuto sto stombazamento....

sul fato che el se paghi el viagio de scarsela sua, go anche qua i mii seri dubi......
anch'io! :wink:

....verrà forse a fare campagna elettorale? ("Valori e Futuro" è il nuovo programma del rampollo savoiardo!)

ciao ciao

Bruna


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

e perchè no?

Messaggio da sum culex »

Lassè, lassè pur che el vegni, per la cità xè pur sempre publicità (fa anche rima, meio de cussì!).
Po' se un SA_VOIA GA VOIA ........ :twisted: :twisted: :twisted:
Ciao
sum culex


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

basta che non l'atrachi su molo Audace .... :lol: :lol:


Avatar utente
cenerentola82
ixolan
ixolan
Messaggi: 290
Iscritto il: mer 4 gen 2006, 13:14
Località: Quel che resta de TRieST(e)

Messaggio da cenerentola82 »

Ma chi xe sto qua? Ma cossa el vol? Ma chi lo ga ciamado?


[img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/friuli_vg/animate/b_trieste120an.gif[/img][img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/altripopoli/animate/b_austriaimp.120an.gif[/img]
Ormai la mia Patria comincia a Muja e finissi a Duin
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Nela visita de ieri ( el devi gaver imparado cossa che xe la bora) par che in piazza del Borsa, col sindaco, etc, i voleva traversar a pie col rosso , e el mato fa Mi son svizzero, col rosso no se passa. Quasi asburgico, ciò. :-D El ga contado che de Trieste ghe parlava nona Maria Josè.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

El fazeva più bella figura a dir "mi son cressudo in Svizzera".Poi su pare xe nato a Napoli, un posto dove el semaforo xe un consiglio inveze de un ordine....
Altre dò cheel ga dito: dalmàti inveze de dalmati e, la più grossa, "capisco gli esuli istriani perché sono esule anch'io."


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

AdlerTS ha scritto:El fazeva più bella figura a dir "mi son cressudo in Svizzera".Poi su pare xe nato a Napoli, un posto dove el semaforo xe un consiglio inveze de un ordine....
Altre dò cheel ga dito: dalmàti inveze de dalmati e, la più grossa, "capisco gli esuli istriani perché sono esule anch'io."
Però el ga anche dito:"Io sono un esule privilegiato" Bisogna dir che un poco el ga refà la gaffe.
Ciao ciao


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Mah, adeso i disi Cossa el xe vignudo a far, ma magari se nol vigniva, saria stado Ara ti che gnanca nol se ga degnado de vignir de noi! :-D tanto i triestini trova sempre de rugnar.
Mi penso che sia un turista in più e che se el se ga trovado ben el ne farà un poco de reclam.
( curioso che nol sia andado a Miramar, ma me par che sia la ruzine col ramo Aosta.. :wink: )


Avatar utente
Maximilian
ixolan
ixolan
Messaggi: 230
Iscritto il: mar 3 gen 2006, 13:20

Messaggio da Maximilian »

babatriestina ha scritto:Nela visita de ieri ( el devi gaver imparado cossa che xe la bora) par che in piazza del Borsa, col sindaco, etc, i voleva traversar a pie col rosso , e el mato fa Mi son svizzero, col rosso no se passa.
Eheh mi è meno antipatico dopo questa dichiarazione ;)


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

A propsito dei Savoia, gavè sentì l'ultima richiesta del "nobilissimo" Vittorio Emanuele e dell'altrettanto "nobile" figliolo Emanuele Filiberto? Cossa ve par, giusta o sbagliada?


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

qualchedun gaveva dito che la iera sbagliada anche del punto de vista dinastico, perchè essendose sposado Vittorio Emanuele con Marina Doria senza l'autorizzazion de Umberto, nol gaveva più diritto all'eredità Savoia. I Aosta ghe ridi drio ( i Aosta ga sempre ridudo drio del ramo principal).
La stessa Maria Gabriella ga dito che ela no ghe n'entra e se dissocia.
Resta de discuter se le varie ville ( Villa Torlonia, san Rossore..) iera statali o private e se se le pol considerar come.. beni abbandonati!
zerto xe che i Savoia de molti anni alle aste sta vendendo gioielli, el che vol dir che i ga bisogno de bori.
I gioielli dela Corona d'Italia, cher se vedi nele foto dela regina Margherita, e che paressi che i Savoia ghe gabi fato un pensierin, per mi xe proprietà de Stato e i dovessi secondo mi, inveze che lassarli serai in un sotterraneo dela Banca d'Italia come che i xe adesso, meterli in vista come che xe i gioielli dela Corona inglese e perfin quei del Scià de Persia.


Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Messaggio da Lugara »

babatriestina ha scritto:(cut) ... zerto xe che i Savoia de molti anni alle aste sta vendendo gioielli, el che vol dir che i ga bisogno de bori.
I gioielli dela Corona d'Italia, cher se vedi nele foto dela regina Margherita, e che paressi che i Savoia ghe gabi fato un pensierin, per mi xe proprietà de Stato e i dovessi secondo mi, inveze che lassarli serai in un sotterraneo dela Banca d'Italia come che i xe adesso, meterli in vista come che xe i gioielli dela Corona inglese e perfin quei del Scià de Persia.
Me par che i ga dichiarado che i ga intenzion de dar in beneficenza (a se stessi? :roll: ) tuti i milioni de euro che eventualmente i ricaveria... mah...
Anche secondo mi i gioielli dela Corona apartien alo Stato, senza alcun dubio, e saria proprio bel che i vignissi messi in mostra permanente.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto:qualchedun gaveva dito che la iera sbagliada anche del punto de vista dinastico, perchè essendose sposado Vittorio Emanuele con Marina Doria senza l'autorizzazion de Umberto, nol gaveva più diritto all'eredità Savoia. I Aosta ghe ridi drio ( i Aosta ga sempre ridudo drio del ramo principal

Mi so che al'epoca del fato de Vittorio Emanuele in Sardegna, el re Umberto ga designà come suo futuro erede al trono el duca Amedeo d'Aosta, non ritenendo suo fio più degno de portar avanti el nome. E questo xe sta confermà pochi giorni fa dal referente dei monarchici.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
mauri
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 57
Iscritto il: dom 4 nov 2007, 1:40
Località: Trieste Servola

Savoia.......

Messaggio da mauri »

Mi me par che coi dani che i ga fato...vista la storia patria... i doveria dar lori un congruo rimborso.. ma no solo ai posibili quanto imbrobaili suditi....ma a tuti quei che xe andadi in rogne per causa sua...ara qua de noi che roba....!!!!

Wl'A.


http://xoomer.alice.it/m.clicech

Torna a “El salotin”