Carlo de Dolcetti (1876-1959).

Personaggi famosi, notabili ed importanti de Trieste
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Carlo de Dolcetti (1876-1959).

Messaggio da babatriestina »

Carlo de Dolcetti 1876-1959 xe stato un giornalista e scrittor triestin. El ga fondado nel 1911 un giornal satirico el Marameo dove che el scriveva col pseudonimo de Amulio.
El se ga occupado de canzoni triestine, e per questo el xe citado anche nel concorsi dela Lega Nazional, oltre che per altri concorsi musicali. Ma l'opera più nota xe el libro L'opera lirica spiegata al popolo ( spetà che ve metto la copertina e qualche verso..) in cui in versi triestini el conta le opere più note. Lo gaveva ripescado la famosa trasmission el Campanon, che ogni domenica ale 2 del dopopranzo presentava un'opera contada de De Dolcetti, e finiva col comenti "Ciò, Pepi, ti che te ga vose pal porco, pètighe la Pira!"
Ghe xe anche una raccolta Trieste nelle sue canzoni ed Italo Svevo curada de De Dolcetti.
Deme tempo de trovar el libro ,che ve riporto qualcossa dei sui versi.. mi me ricordo solo Parsifal, re Amfortas: con quel re gnaga-che se toca la piaga
credo che qualchedun no lo ami.. perchè par che el iera irredentista :wink: :-D :-D :-D :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Me ricordo le trasmissioni del Campanon con le opere liriche spiegate al popolo. Fortissime!

Visto che la discussion xe vignuda fora perchè go postà un per de sue cartoline eco el link:
https://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopic.php?t=4182


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Go trovà fora un per de libreti de canzoni triestine.
Ve ricordè: "Che nova gnampolo, coss te me ciacoli?" La xe de Carlo de Dolcetti.
Allegati
Carlo de Dolcetti canzoni 023.jpg
Carlo de Dolcetti canzoni 024.jpg


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 819
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Trooopo bele tute le robe vece ma interesantisime che te gà serlilian: te son ogni volta 'na sorpresa; xe sempre éasqua con ti! :wink:

Ciau ciau, con tanta simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!

Torna a “Chi jera quel che .... ?”