Serpenti

le bestie del Carso, ma anche quele cittadine..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Me sa che dai serpenti semo finidi ala trapa...... :roll: :roll: :roll:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Messaggio da Bilbo »

niente mal su 19 risposte (no contemo quele per moderar) 10 no ga a che veder pre niente coi sepenti o col discorso......

bene..... bravi.....

e vardè che amo no me tentè nè co la bira, nè co la ttrapa, e gnanca col vin o i sui derivati..... :-D


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Solo con la pepsi! :-D :-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Messaggio da VetRitter »

se trova anche serpenti in qualche botiglia de liquor....
scuseme..
saluti


selvadigo
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 36
Iscritto il: ven 25 dic 2009, 11:52

Messaggio da selvadigo »

el serpente in question se sicuramente un saettone,el se ciamado cussì perchè el se molto agile e veloce nei movimenti e anche un eccelente rampigador,infati el se rampiga sui alberi per depredar i nidi dei usei.Se te confronti le due foto (lasando perder l'ocio che el mio el se brusà dala luce del lampo)se vedi che i due serpenti i se precisi.Sto qua mi lo go fotografado in bosco a Monte Grisa e el ghe stava dando la cacia a un sorzo.

Immagine


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Serpenti

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Fotografata oggi in uno stagno a Basovizza

Immagine

La biscia d'acqua, Natrix natrix. Curioso io, ma curiosa anche lei, e la seconda foto è stata questa

Immagine

Non ho molta simpatia per i rettili, ma in questo atteggiamento devo dire che ispira quasi tenerezza.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
selvadigo
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 36
Iscritto il: ven 25 dic 2009, 11:52

Re: Serpenti

Messaggio da selvadigo »

complimenti per sto bel ritrato,no se roba de tuti i giorni fotografar la bisa in sta posa.Sto qua secondo mi se un esemplare giovane che fa prevalentemente vita acquatica magnando anfibi,inveze dopo che le diventa adulte le conduci una vita piutosto terestre anche se ogni tanto se le pol trovar in acqua.Meto qua de soto una natrice ciapada in bosco.


MOD...la foto no xe vedi più, anzi xe tuto altro, link eliminado


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Serpenti

Messaggio da AdlerTS »

I me ga domandado, ma non so risponder e allora ve giro la domanda: quante specie de bisse (e quali) xe velenose nella nostra zona ? quale no ?

grazie :-)


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Serpenti

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Credo che de velenose sia solo le vipere. Sul nostro Carso mi go visto, tanti anni fa una, ma adeso xe tanto che no ghe ne vedo e i me ga dito che ormai le xe poche.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Serpenti

Messaggio da Zigolo »

sono piccolo ma crescero ha scritto:Credo che de velenose sia solo le vipere. Sul nostro Carso mi go visto, tanti anni fa una, ma adeso xe tanto che no ghe ne vedo e i me ga dito che ormai le xe poche.
Esatto. Considerando che xe cussì dificile incontrarghene una e che per vignir morsigadi ghe vol capitarghe propio rente, el ris'cio xe veramente trascurabile.

Se volemo esser precisi ghe xe un'altra specie velenosa, el serpente gatto (Telescopus fallax), un tempo quasi inesistente sul Carso ma pararìa che sia in ripresa.

Qua però el ris'cio xe nulo, perché sto serpente ga la boca 'sai picia e i denti velenosi tuti indrìo, cussì xe praticamente impossibile subir un morso velenoso.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Serpenti

Messaggio da AdlerTS »

La domanda me jera stada fata parlando dell'Isola de Cherso, dove non ghe xe serpenti velenosi e la tradizion vol che sia grazie a San Gaudenzio, vescovo de Ossero. Forse de riflesso riva un poco fino a qua :0)


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Serpenti

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ecco la vipera col corno

Immagine

La foto xe mossa, ma penso che meriti lo stesso la documentazion; no la xe mia, ma go i diritti per metterla.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
max hattila
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 9
Iscritto il: lun 9 mag 2011, 13:25

Re: Serpenti

Messaggio da max hattila »

me intrometto nel argomento per dir che sto anno go rivà a veder e fotografar la vipera dal corno in località Prosecco, vicin la stazion... stavo ingrumando qualche sparixo e me la go trovada davanti... no la se ga mosso de un millimetro... me go allontanà e ghe go fatto qualche scatto... poi con calma la se ga slongà (secondo mi la gaveva un metro abbondante) e la xe andada via...


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Serpenti

Messaggio da babatriestina »

congratulazioni per el sangue freddo! :clapping_213: e la bestiuza se ga messo in posa? spetemo la foto! (mi la go fotografada, ma drio i vetri, al acquario!)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
max hattila
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 9
Iscritto il: lun 9 mag 2011, 13:25

Re: Serpenti

Messaggio da max hattila »

...go provà a carigarla... ma no rivo... devo apportar qualche modifica al file prima de rivar... appena rivo... senz'altro... :doh_143:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Serpenti

Messaggio da babatriestina »

max hattila ha scritto:...go provà a carigarla... ma no rivo... devo apportar qualche modifica al file prima de rivar... appena rivo... senz'altro... :doh_143:
forsi la xe troppo grande.. dimensione max orizzontale 800 pixel e un poca de compressione jpg..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
max hattila
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 9
Iscritto il: lun 9 mag 2011, 13:25

Re: Serpenti

Messaggio da max hattila »

ecco, come promesso... la vipera del corno...
Allegati
DSCN1081 - Copia.JPG
DSCN1081 - Copia.JPG (122.41 KiB) Visto 4087 volte


max hattila
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 9
Iscritto il: lun 9 mag 2011, 13:25

Re: Serpenti

Messaggio da max hattila »

... foto simile ma forse più bella...
Allegati
DSCN1082 - Copia.JPG
DSCN1082 - Copia.JPG (129.92 KiB) Visto 4086 volte


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Serpenti

Messaggio da babatriestina »

ma no i disi che le dovessi sta a ciapar sol sule piere? questa se ripara all'ombra de piante che me par somaco


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Serpenti

Messaggio da Zigolo »

babatriestina ha scritto:ma no i disi che le dovessi sta a ciapar sol sule piere? questa se ripara all'ombra de piante che me par somaco
Come tuti i retili, e non solo, che no ga una termoregolazion autonoma, ga bisogno de scaldarse per ragiunger la temperatura necessaria al svolgimento dele sue funzioni vitali. Una volta rivada a quela temperatura magari otenuda scaldandose sule piere, la pol far tranquilamente quel che la ga de far anche fra le frasche, sopratutto se la temperatura ambiente xe zà altina.

Complimenti a max per l'incontro, purtropo ormai sempre più raro.


Torna a “La fauna”