Serpenti

le bestie del Carso, ma anche quele cittadine..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Serpenti

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Tornando verso Basovizza, per la vecia provinciale che da Basovizza va a Sesana, gavemo visto a un certo punto, sula strada, sto bigolo che se scaldava al sol

Immagine

A naso mi penso che el fusi più lungo de un metro e mezo. El stava fermo la a scaldarse i osi e alora go fato qualche altra foto per vederlo meio

Immagine

Immagine

Mi penso che poderia eser un saettone o "colubro di Esculapio", ma no ghe giuro. Se qualchedun vol coreger, beata l'ora.

Dopo un minuto, pian pian, el se ga meso in movimento e el xe sparì ne l'erba.


Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Serpenti

Messaggio da Zigolo »

sono piccolo ma crescero ha scritto:Mi penso che poderia eser un saettone o "colubro di Esculapio", ma no ghe giuro. Se qualchedun vol coreger, beata l'ora.
Giura pur :wink: Belissimo!


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

De solito, chi che lo vedi, no sta a fotografarlo come ti, ma se metti a zigar:
Aiuto! aiuto! Xe una vipera! xe una vipera!! :animal44:
confesso che, se fussi stada de sola, nelle mie passeggiate carsoline, gavessi avudo un poco de spago..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Bonasera de novo a tuti: le foto le xe ecezionali Piccolo, ma no' gavendo la stesa "pasion" de Zigolo par tuta la fauna (anca se volontariamente no' ghe farìa mai del mal a nisun esere vivente, gnanca ale piante, tanto che me dispiasi parfin cavarghe via 'na foja inzalida, parchè me par de farghe mal) e pur disendo de mi stesa de eser "un animal a sangue fredo cone 'na vipera" - visto che gò sempre fredo e adoro star soto el sol in qualsiasi ora dela zornada, pròpio come le bisce - i serpenti i me fà, se no' pròpio paura, un fià de ribrezo sì!
Chi che li gà tocai i disi che no'i dà quela sensazion de "viscido" che se pol pensar - se disi anca "viscido come un serpente" - ma no' me pasa gnanca par la mente de controlar se 'stà afermazion xe justa o meno.

Ciau ciau, sempre con tanta simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Una volta in viaggio in Cambogia go visto un muletto in una casa-barca tegnir in man un serpente, come che fussi el gatin de casa..
Immagine
go pensado che o nol fussi velenoso o i ghe gavessi cavado el velen, ben dopo sta roba co in Marocco nela famosa piazza de Marrakesh el incantador de serpenti me ga proposto de farme fotografar col serpente al collo, mi go pensado che nol doveva esser velenoso, e... go accettado! Bakshish, e me xe restada un imagine de mi col serpente più o meno a girocollo: no fazeva per gnente impression :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Bonasera de novo babaTS, no' vojo meter asolutamente in dubio la tua afermazion e gnanca quela de tanti - come che gò zà dito prima - che i disi cusì.
Gò solo dito che, mi personalmente no' gò nisuna intenzion de verificarlo e, propabilmente, no' me se gnanca presenterà mai l'ocasion! Tuto quà. :-D

Ciau ciau, sempre con tanta simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

babatriestina ha scritto:De solito, chi che lo vedi, no sta a fotografarlo come ti, ma se metti a zigar:
Aiuto! aiuto! Xe una vipera! xe una vipera!! :animal44:
confesso che, se fussi stada de sola, nelle mie passeggiate carsoline, gavessi avudo un poco de spago..
Mah, mi go visto sia sul Carso che in montagna che, se te se fermi a una certa distanza, prima i sta fermi, poi, co i se rendi conto che no te ga intenzion de romper, con dignità i sbrisa via, sia i serpenti che le vipere.

La stesa roba la go fata con un cinghial. Mi iero in bicicleta, lui beveva in una busa de aqua in mezo al sentier. Me son fermà a un 30 metri de distanza, lui continuava a bever. A un certo punto me son roto e co la campanela go fato "pinnng", un colpeto leger leger. Alora el ga alzà la testa, el me ga vardà, e el xe andà via a sconderse tra le frasche, e mi son andà avanti. Go vu più paura una volta che me son trovà, a Bane, una mama coi fioi, ma devo dir che mi go tirà drito e lori me ga ignorà.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Serpenti o bisse ? :-D


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

sono piccolo ma crescero ha scritto:Mah, mi go visto sia sul Carso che in montagna che, se te se fermi a una certa distanza, prima i sta fermi, poi, co i se rendi conto che no te ga intenzion de romper, con dignità i sbrisa via, sia i serpenti che le vipere.

La stesa roba la go fata con un cinghial. Mi iero in bicicleta, lui beveva in una busa de aqua in mezo al sentier. Me son fermà a un 30 metri de distanza, lui continuava a bever. A un certo punto me son roto e co la campanela go fato "pinnng", un colpeto leger leger. Alora el ga alzà la testa, el me ga vardà, e el xe andà via a sconderse tra le frasche, e mi son andà avanti. Go vu più paura una volta che me son trovà, a Bane, una mama coi fioi, ma devo dir che mi go tirà drito e lori me ga ignorà.
Tute le bestie selvadighe zerca de evitar l'omo e quindi no le va in zerca de lu per atacarlo. Se una bestia se imbati in un de la nostra specie alora dipendi: se no la se senti minaciada, la continua a far i fati sui, se inveze la se senti minaciada, dipendi de novo. Se la ga una via de fuga, la scampa, se no la la ga alora la pol anche atacar per difenderse, sopratuto se la ga anche de difender la prole.

Questo xe un discorso generale che, come vedè, sonopiccolo ga zà verificà. Pol cambiar se la bestia xe abituada al'omo e la diventa quasi semidomestica. Eco perché xe sbaliado darghe de magnar e cinghiai & c., perché se i ciapa confidenza con l'omo i lo percepissi de meno come un pericolo e pol magari sbarufarse come che fa con i consimili, solo che noi semo meno bravi a difendersi.

Anche un capriolo pol diventar seriamente pericoloso, mentre una bissa o vipera che sia, el modo migliore per farse morsigar xe tentar de coparla.


Franco
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 214
Iscritto il: mar 4 nov 2008, 12:21

Messaggio da Franco »

Zigolo ha scritto:Anche un capriolo pol diventar seriamente pericoloso,
E adeso me sento, me stapo una bira, e speto che te me spieghi come fa un capriolo a diventar pericoloso... :-D

Restando sui serpenti: i me gà dito (ma no gò sperimentà...) che anche l'inocuo carbon, se el xè rabià, tira morsigoni e papini cola coda che ben no i fà...


[url]http://carsosegreto.blogspot.com/[/url]
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

A proposito del Colubro de Esculapio.
Circa 43 ani fa torno Munrupino ierimo con amici in un prà. I fioi gaveva più o meno un ano e i iera in carozela, messa in ombra vizin un cespuglio. Mi e un mio amico ierimo andai a far quatro passi quando che la moglie de lui zigando a gran vose, ne ciama: Xè una bestia, xè una bestia! Coremo là e no iera che un semplice insetin. Gavemo magnà tuti un bocon e dopo mi e lui semo andai de novo a torzio e de novo le
babe ne ciama per via che ghe iera una bestia. Ghe rispondemo ridendo se iera come la matina, ma mia moglie ga dito: vignì presto perchè xè qualcossa de più grande! Coremo là e infati sul cepuglio sora le carozele se gaveva rampigà un serpente che pareva che el volessi andarghe dentro. No savevimo cossa che iera, ma un poco, e forsi no tanto poco, agitai data la situazion dela, disemo, minacia ai fioi, semo rivai a butarlo zo del ramo e a coparlo. Pecà perchè sta bestia xè utile e no la xè per gnente velenosa: se lo pol notar dala disposizion dele piastre labiali tacade diretamente soto l'ocio senza piastrine de intevalo come per esempio la vipera, senza considerar i colori. Ma in quela particolare situazion, tra el cespuglio e l'erba no gavemo pensà più che tanto senza reagir con violenza. El iera longo poderia esser un poco più de un metro e mezo e el iera anche bastanza grosso, de come che me ricordo: più grosso de quel che ga fotografa Piccolo.
Ciao
sum culex (in sto caso, ma solo in sto caso l'assasin de serpenti.

P.S.: No xè vero: un volta in montagna, soto el passo Giau, go assassinà un vipera: e son certo che iera una vipera.


Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

Franco ha scritto:E adeso me sento, me stapo una bira, e speto che te me spieghi come fa un capriolo a diventar pericoloso... :-D
Scusime, no so quante bire te ga bevù finora, ma no go visto prima de adesso la tua domanda. :lol:

El capriol xe una bestia sai agressiva coi conspecifici, anche se penso esclusivamente al'epoca dei amori. I scontri che i fa fra de lori no xe per gnente incruenti, anzi capita che i se fazi veramente mal. Se le bestie ga una certa confidenza anche co' l'omo, in certe condizioni i pol anche atacarlo.

No voio assolutamente crear alarmismi, anzi considerè che le probabilità xe estremamente ridote, ma ghe xe stai dei casi disemo poco piacevoli.


Franco
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 214
Iscritto il: mar 4 nov 2008, 12:21

Messaggio da Franco »

Zigolo ha scritto:Scusime, no so quante bire te ga bevù finora, ma no go visto prima de adesso la tua domanda. :lol:
Con 'sto caldo, no xè che se staghi mal a bever bire... :cheers:
El capriol xe una bestia sai agressiva coi conspecifici, anche se penso esclusivamente al'epoca dei amori. I scontri che i fa fra de lori no xe per gnente incruenti, anzi capita che i se fazi veramente mal. Se le bestie ga una certa confidenza anche co' l'omo, in certe condizioni i pol anche atacarlo.
Son sai scetico...
Xè tute bestie che ga una grosa ritualizazion dei combatimenti.
Anche el cervo (che xè efetivamente una bestia impresionante!) col combati xè un combatimento rituale... impresionante, de forza, e capita oviamente che ogni tanto i se fazi mal sul serio... ma tuto somato raramente.

El capriol po' gà una tecnica de combatimento co l'omo tuta particolare, basata sul "coragio scampemo!!!"
:-D

Mai visto un capriol che no scampi, e anche quando che el xè serà e no el gà vie de fuga... el se impietrisi e el stà fermo (sperando, credo, de no farse veder... xè una tatica anche quela!)


[url]http://carsosegreto.blogspot.com/[/url]
Avatar utente
carsolin
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 79
Iscritto il: sab 22 dic 2007, 9:36

Messaggio da carsolin »

Capriol che scampa xe bon per un altra volta :-D


VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Messaggio da VetRitter »

anche qua 'rivo un pò tardi, spero che sia rimasta qualche bireta...
Cervi, daini e caprioli no i xe agresivi, quasi mai, verso l'omo, i zerca de scampar, se i pol, ma nei periodi dei amori, opure quando che no i gà vie de fuga i usa i corni, testade e calzi, mai simpatici anche da bestie pice..
me xe capità st'està de provar a curar un daino semidomestico (col paròn), morsigà dai cani, e no xe stà bel.
salute, se volè un'altra bireta,


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

come gavè fato a cominciar coi serpenti e finir coi caprioi???
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
ara che che ai moderatori ghe tocherà taiar la sequenza e meter i caprioi coi caprioi..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Messaggio da VetRitter »

un pèr de birete anche ai moderatori, e entra anche elefanti....
saluti


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

VetRitter ha scritto:un pèr de birete anche ai moderatori, e entra anche elefanti....
saluti
:clapping_213: :clapping_213: :clapping_213: :clapping_213: :clapping_213: :clapping_213: :clapping_213: :clapping_213: :clapping_213:

e magari anche un (o due, o tre) bicerini de trapa!!! :twisted: :twisted: :twisted:

ciao
sum culex


VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Messaggio da VetRitter »

roso de sera, trapa de matina....

salute.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

:-D


Mal no far, paura no gaver.

Torna a “La fauna”