Serpenti

le bestie del Carso, ma anche quele cittadine..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
max hattila
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 9
Iscritto il: lun 9 mag 2011, 13:25

Re: Serpenti

Messaggio da max hattila »

... per un attimo gavevo pensà...: "ciò, che sfiga!... e adesso?" ...po', dopo un fià go visto che no la se moveva e go dito: "pozo zò i sparixi e ghe fazo una foto...". A conti fatti adesso me sento de contarlo in modo che i più possi capir che gaver paura, zigar o tentar de farghe del mal... in certi casi, no aiuta, ... ma la calma nel mio caso xe sta la migliore alleata... e oggi me sento un fortunà a gaverla incontrada... :)
... prossimamente metterò altre foto de una bella biscia d'acqua che go sorpreso mentre la magnava in un stagno a Basovizza... roba de domenica scorsa... :)


Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Serpenti

Messaggio da nonna ivana »

Interessante...ma penso che io starei proprio alla larga il più possibile! :shock:
Un'estate rimasi terrorizzata da una vipera che si trovava su un sentiero in montagna, era piccoletta e scura..ed era anche morta, ma io non mi azzardai a tornare sui miei passi, ero un po' avanti agli altri...han dovuto venirmi a prendere!!! :'-(
Va be'...non sono migliorata con gli anni... :roll:


ivana

la curiosità è il colore della mente
max hattila
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 9
Iscritto il: lun 9 mag 2011, 13:25

Re: Serpenti

Messaggio da max hattila »

max hattila ha scritto:... prossimamente metterò altre foto de una bella biscia d'acqua che go sorpreso mentre la magnava in un stagno a Basovizza... roba de domenica scorsa... :)
Allegati
DSCN1092 - Copia.JPG
DSCN1092 - Copia.JPG (172.11 KiB) Visto 1088 volte


max hattila
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 9
Iscritto il: lun 9 mag 2011, 13:25

Re: Serpenti

Messaggio da max hattila »

... la natura xe meravigliosa...
Allegati
... dopo la gavemo lassada magnar in paxe...
... dopo la gavemo lassada magnar in paxe...
DSCN1097 - Copia.JPG (112.75 KiB) Visto 1088 volte


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Serpenti

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Bellissime foto.

Me piasi sopratutto la seconda.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Serpenti

Messaggio da Nona Picia »

belle foto! Ma me fa sai impression...e no me piasi i serpenti, anche se riconosso che certi xe veramente bei....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Serpenti

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Notizia de ieri: donna morsa da una vipera in val Rosandra.

https://www.triesteprima.it/cronaca/donna-vipera-.html

Confesso che l'ultima che go visto sul Carso iero ancora co la morosa 50 anni fa circa! Credevo che le fusi sparide. Ormai no me preocupavo più de lore, solo delle zecche!


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “La fauna”