Grezar

Per cuei che ghe piasi l'Union, el Ponziana e tuti i altri ...
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Grezar

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Confeso de non eser un grande apasionado de balon, anzi me trovo a vardar le robe che riguarda sto mondo in maniera critica e a dar speso dei giudizi severi.

Me trovo però, anche, a eser un parente acquisido, un poco ala lontana, de Pino Grezar. Per spiegar meio de chi che parlo, el iera un giogador prima dela Triestina, poi del el famoso Torino, la squadra che xe andada distruta ne l'incidente aereo de Superga el 4 magio del 1949.

A Trieste i ga pensà de dedicarghe el stadio de Valmaura. Laso a chi che xe più esperto de balon de mi a dir de più su sto giogador.

Comunque, ordinando le carte de mia mama, go trovà el biglieto che la famiglia gaveva fato co'l iera morto e go pensà che forsi a qualchedun ge podeva interesar come documento, visto anche che xe pasai 50 anni e qualche mese.

Immagine


Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

Questo biglietto è precisamente quello che in Trentino chiamavamo "la Memoria". (Spiccano frequenti le frasi di S. Agostino così belle, appropriate).
Un gran bel giovane ed una mai dimenticata tragedia!

Ma varda, sonopiccolomacrescero, che i è za pasadi i 60 ani;
quasi 60 ani i go mi de Merica....! ed è per questo che ne associo l' idea. :lol:


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

ed è la prima volta che ne vedo la foto, anche se lo nominiamo sempre, per il vecchio stadio. grazie per il ricordo così personale.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

:oops: :oops: :oops: Eh già 60 e non 50 :oops: :oops: :oops:


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Grezar

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Tra vecie foto de mia mama go trovado una foto de Grezar co la maia dela Triestina. La pubblico, no se sa mai che a qualchedun no la ghe interessi. La doveria eser del 1941

Immagine

Sul retro un timbro: Fotosport - A Zamberlan - G. Garibaldi 33 - Trieste


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “Balon”