La Resistenza patriottica a Trieste

Libri de autori triestini o dintorni o su Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Ma ga confermado una cugina che al insurrezion dei partigiani italiani del 30 aprile ga partecipado de persona suo papà e anche un altro cugin de mia mama. Ormai morti tuti, comuqnue!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Post6 subject

Messaggio da Coce »

babatriestina ha scritto:Ma ga confermado una cugina che al insurrezion dei partigiani italiani del 30 aprile ga partecipado de persona suo papà e anche un altro cugin de mia mama. Ormai morti tuti, comuqnue!
Ben xe facile de fabricar storie con le ciacole e consegnar medaie. a mi me par ridicolo de parlar de INSURREZION Al 30 aprile 1945, quando i Tedeschi se gaveva za ritira' lassando solamente la retroguardia, e dopotuto el risultato se sta' l'ocupazion Yugoslava e Anglo Americana che ga dura' 9 ani a grande discapito dela gente de tute due le parti e che continua ancora oggi. Ciao Coce
:-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Post6 subject

Messaggio da babatriestina »

Coce ha scritto:. a mi me par ridicolo de parlar de INSURREZION Al 30 aprile 1945, quando i Tedeschi se gaveva za ritira' lassando solamente la retroguardia
credo che sto discorso possi alora riproporse anche per el 25 aprile italian.. ma andemo un poco su un terren delicato..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Re: Post6 subject

Messaggio da Coce »

babatriestina ha scritto:
Coce ha scritto:. a mi me par ridicolo de parlar de INSURREZION Al 30 aprile 1945, quando i Tedeschi se gaveva za ritira' lassando solamente la retroguardia
credo che sto discorso possi alora riproporse anche per el 25 aprile italian.. ma andemo un poco su un terren delicato..


Si saria de far tante domande perche i politicanti odierni i xe maestri de racontar i eventi storici a modo suo, e se cerchemo la verita' naturalmente andemo su terren delicato . Ciao Coce :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La Resistenza patriottica a Trieste

Messaggio da babatriestina »

E la scritta xe stada sugerida de Benco anni 1925-27


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Libri”