Parchi provinciali dela Colombia Britanica

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Parchi provinciali dela Colombia Britanica

Messaggio da Ursus Canadiensis »

Pena tornadi dai tre giorni de campegio in un dei tantisimi parchi provinciali dela BC in Canada.

Giuro che son andà diligentemente in zerca del castoro che gavevo visto el mese scorso, anzi in Magio, l'ultima volta che jerimo la, sul Kettle River, ma no son rivà vederlo. In compenso go fato qualche altra foto tanto per darve un'idea dei parchi e dele beleze naturali che i ofri.

Ghe ne go tante altre de tanti altri parchi, fin su in Alaska, se ve interesa. Nel futuro ve posterò altre foto.

Immagine Immagine Immagine Immagine Immagine Immagine Immagine Immagine Immagine Immagine Immagine Immagine

I cervi xe stadi ciapadi con la machina fotografica a 420 mm de lungheza focale, a man libera. Idem con la picola marmotina (paririe dog), arcinemici de Roxie, la nostra cagna che, co' la nuda, la par un orso in zerca de pesi.

Arnie


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Che bel!!!!!!!!
Mostrime altri pupoli del Canada e del'Alaska che xè tanto più a nord de quel che semo noi e de conseguenza con un altro clima, cussì conosso un poco de altri posti che no vederò mai. Grazie!
ciao
sum culex


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Prima me son dimenticà de dir: faghe una careza e un cocolez de parte mia ala cagneta dopo che la se ga sugà :wink: la xè un amor de bestiuza, me piaseria e volessi carezarla mi, ma no podendo te fazo la delega, però, me racomando, dighe che quela careza vien de Trieste.
ciao
sum culex


Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

Si trovano descrizioni di quei posti del Canada: luoghi veramente spettacolari, zone meravigliose per gli amanti della natura, per chi gode di attività all' aria aperta, kayakin, canotaggio, scalare, accampare...


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Messaggio da Ursus Canadiensis »

El teritorio dele nazioni Nisga'a, Git'sgan e Wet'suwet'en xe un dei posti più pitoreschi dela Colombia Britanica. Sto ano, come l'ano pasado gavemo fato el giro de la. Eco qualche foto de un vilagio de Kitwangow (Gitanyow) dove che i ga ancora dei veci totem originali. Go mostrà dei detagli dele punte che i xe sai interesanti.

Immagine Immagine Immagine Immagine

Tombe in un vecio tradizionale cmitero dei autoctoni Nisga'a a Gitanyow:

Immagine Immagine

Vista del vilagio Gitanyow:


Immagine

Un dei tanti fiumi, el Cranberry col famoso Orso pescador:

Immagine Immagine

Orma del orso grizzly e el mio piede dentro, tanto per darve l'ide dela misura. Un albero de balsa con la sgrafada del grizzly:
Immagine
Immagine Immagine

Go altre foto dei campi de lava dela eruzion che xe sucesa 350 ani fa, insieme con le foto dela legenda come che i la raconta la tradizion Niga'a. Gavemo anche visitado un dei crateri de eruzion. De pasagio gavemo traversà fiumi, pasando lungo laghi che sparisi si li uni che i altri completamente verso metà de autuno ogni ano, per riaparir in primavera, che i scori fra campi de lava , ma sarà per la prosima volta.

Arnie


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Se provo a verzer le foto in grande non ghe la fa :?


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

Invece io posso ingrandire perfettamente tutte queste ben riuscite fotografie dell’.....altra Merica! E buona pesca sembra!


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Messaggio da Ursus Canadiensis »

AdlerTS ha scritto:Se provo a verzer le foto in grande non ghe la fa :?
Basta clickarghe sora, Adler. Le xe tute fate con Imagebam, fora che una, quela dove che go el piede nel'orma del Grizzly, che le jera tropo grande per Imagebam.

Prova a cambiar settings sul scherno. Xe posibile che no sia adato a foto ingrandide.

Arnie


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8718
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Arnie Coburg ha scritto:Le xe tute fate con Imagebam, fora che una, quela dove che go el piede nel'orma del Grizzly, che le jera tropo grande per Imagebam.
Ma ierimo tuti curiosi de veder meio la differenza tra i due pie :wink: :-D e quela no se pol ingrandir... pazienza!


Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Messaggio da Ursus Canadiensis »

Go riprovado denovo dopo gaverla ridota perche la gaveva r.45 MB e no podevo trasferirl col Imagebam. Vedemo se funkzia:

Immagine

Arnie


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Arnie Coburg ha scritto:Basta clickarghe sora, Adler.
Fin qua ghe rivo, grazie :-D In ufficio rivo ad aprirle, perché go una connession più veloce che a casa. A casa non rivavo ad ingrandirla.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

Elisa ha scritto:Invece io posso ingrandire perfettamente tutte.....
devo fare una correzione: tutte.... meno quella che cita sonopiccolo con la sua omnipresenteprecisión! :shock:
Adesso sì si puo ingrandire anche quella.


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Messaggio da Ursus Canadiensis »

AdlerTS ha scritto:
Arnie Coburg ha scritto:Basta clickarghe sora, Adler.
Fin qua ghe rivo, grazie :-D In ufficio rivo ad aprirle, perché go una connession più veloce che a casa. A casa non rivavo ad ingrandirla.
Aahhhh, bravo! Adeso no dimenticar de usar el "mouse" per clickar, Adler! :36_11_6: :36_11_6: :36_11_6: :36_11_6: :36_11_6: :36_11_6:

Xe colpa mia. La foto, come che go dito jera tropo grande e co la go copiada, go finì col copiar la riduzion de mostra (tmumbnail) su un altro programa de scarigo de foto, al Image shack, inveze de copiar la foto.

Eventua,mente.. se podaria scusar sto fato con l'eta, ma mia molie la disi che dipendi piutosto dl fato che mi son legermente m**a.


Arnie


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.

Torna a “Triestini nel mondo”