Elenchi telefonici

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8756
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Elenchi telefonici

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ogi i me ga portà el novo elenco telefonico:
  • Grafica diversa
  • pagine bianche e giale tuto insieme
  • Me par che l'editor sia diverso (problemi de concorrenza sleale?)
  • Tuttocittà in fondo ale pagine bianche
  • Le cifre del numero telefonico xe divise in tre grupi de due e no in due grupi de 3
  • I cognomi no xe ripetui per ogndun ma ghe xe le virgolete
  • Tra Autocarrozzeria e Autoofficine trovo anche come che se fa l'autocertificazione
Al primo momento son restà perpleso, ma in fin dei conti el me par un poco più legibile.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8756
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Scuseme, dimenticavo lavera nota stonada: la pianta de Gorizia ga el nord dove che di solito xe l'est :shock:


Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1075
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

Tute robe che gavarò sai dificoltà a aprezar o anche solo verificar.

Perché? Perché, visto che no iera nissun a casa e in casseta dela posta no la ghe passa, chi che ga portà la guida ga pensà ben de butarla in giardin oltre la rede. Nela bela erbeta anche bastanza alta perché ultimamente lo la go taiada. La piova ga fato el resto. :evil:

Nei ani 70, de studente, go lavorà ala distribuzion de guide e bolete de telefono: credeme che no iera questo el modo de lavorar. :twisted:

Oltretuto, anche se quela volta gnanche no se saveva coss'che vol dir raccolta differenziata, iera tassativo ritirar la guida vecia (gavevimo una percentuale sai picia de toleranza) che vigniva veramente mandada al riciclo. Me ricordo ancora le manovre impossibili che fazeva i autotreni pieni prima de guide nove e po' de vecie in via Setefontane :shock:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

ma perchè ti te son special? a mi me xe arivade le solite pagine bianche, un per de giorni fa, e una nota messa in porton per tutti che visto che no i ga trovado nissun a casa (in tuta la casa!!!) che se volemo li ciamemo al numero verde...
e le mie pagine bianche xe normalissime
Gnanca traccia de Tuttocittà.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8756
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Go l'impresion che sia due elenchi distinti. A mio fio, infati, ghe xe rivà sia l'elenco mio che le pagine giale solite. Devi eser i benefici efeti dela liberalizazion e, come disi Zigolo, de l'esigenza de consumar meno risorse :evil: :wink:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Noi semo più fortunai, ne xe rivai tuti e due. E se un ben, perchè per leger i nomi in quel più grosso ghe vol una bona lennte d'ingrandimento.....e mi no go i problemi de sum culex-


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8756
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Anche a mi me xe rivade anche le pagine bianche. Mi penso che i elenchi coi numeri sia compagni, per cui varderò quel che me par meio (a naso le vece pagine bianche che xe più fine) e el resto buterò via, anche perché... mi dopro quasi sempre internet co go bisogno de un numero

http://www.paginebianche.it

:-D :wink:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

alora el grosso no stalo butar, ma salvilo per mi! che no lo go visto..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Post subject

Messaggio da Coce »

La guida telefonica a Melbourne xe un problema za de diversi ani., a noi i ne manda anche se no li volemo almeno 6 libri al' ano e mi me rabio sempre perche i va a finir nel bidon del riciclo. gavemo pagine bianche per i numeri resdenziali,
pagine bianche per i enti governativi, statali e federali, gavemo 2 libri grossi de pagine gialle divisi in 2 a meta'alfabeto perche tuto uno saria tropo pesanti dove xe listadi tuti i tipi de commercio, gavemo un libro telefonico ciamemolo distrettuale che includi i soborghi vicini con tute le mappe stradali e gavemo un' altro libro distrettuale per i commerci. diventa tuto assai complicado e spesso no te trovi quel che vol e te devi perusar tuti sti libri per trovar qualcosa. Quel che me inombra xe el fato ghe per produr tuti sti libri bisogna taiar alberi, e i continua dir che i vol salvar l' ambiente, e i xe i piu grandi spreconi al mondo. Sta roba no xe necessaria .Ciao Coce :roll:


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi

Torna a “El salotin”