Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Nona Picia
Capo postin
Capo postin

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Nona Picia » mercoledì 4 aprile 2018, 12:35

Mi go ciolto solo roba mia o de mio marì e i altri se ga ciolto la sua

Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Ciancele
notabile
notabile

Messaggio da Ciancele » mercoledì 4 aprile 2018, 18:14

Nona Picia ha scritto:
mercoledì 4 aprile 2018, 12:35
Mi go ciolto solo roba mia o de mio marì e i altri se ga ciolto la sua.
Go dito par scherzo se se pol cior anca de altri tavoli, par veder se qualchedun ridi. :cheezy_298:

Ciancele
notabile
notabile

Messaggio da Ciancele » sabato 5 maggio 2018, 9:14

Domani: Ciancele in Mission impossible. La putela ghe ga comandà de far risotto agli asparagi verdi. Mi so de un ristorantin che li fa ben, ma xe un pochetin lontan (Como). No xe magno in spagnol, xe un cità in Italia sul lago omonimo. :(

Ciancele
notabile
notabile

Messaggio da Ciancele » lunedì 14 maggio 2018, 20:01

Mission impossible. Nix xe impossible par Ciancele. Astuto come che son, la go invitada a magnar fora. Problema risolto. Quel che me spuza (non mi soddisfa) xe che la ga acetà subito. Chisà parchè. :roflmao_155: :roflmao_155:
Po me go dà del viliaco. Anzi, come che diseimo noi muli quela volta, vill iaco. Cusì ieri go crompà i sparisi e go fato el risoto. Meno pezo de quel che credevo. No la se ga entusiasmà, ma ghe ga piaso. Mi penso che la prosima volta ciogarò meno sparisi, meno risi, meno formaio e gavarò più suceso. Nachtisch (Desert): fragole col zucaro e sugo de limon e gelato de vanilia. Trapeta. Ma proprio trapeta. Più picola de cusì se moriva. Bicerin con odor de trapa. Vin bianco Riesling.

babatriestina
Capo postin
Capo postin

Messaggio da babatriestina » lunedì 14 maggio 2018, 20:21

Sparisi verdi o sparisi bianchi? ( e sa.. per i casi disperai esisti dele bustine de risotto ai sparisi: te zonti acqua te meti sul fogo e te missi.. ). Devo di che anche mi li fazo ma i me vien asai gustosi.

"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Ciancele
notabile
notabile

Messaggio da Ciancele » lunedì 14 maggio 2018, 20:46

babatriestina ha scritto:
lunedì 14 maggio 2018, 20:21
Sparisi verdi o sparisi bianchi? ( e sa.. per i casi disperai esisti dele bustine de risotto ai sparisi: te zonti acqua te meti sul fogo e te missi.. ). Devo di che anche mi li fazo ma i me vien asai gustosi.
Sparisi verdi. I bianchi li fa la putela. Bustine? Vade retro Baba! :evil: :evil:

Ciancele
notabile
notabile

Messaggio da Ciancele » martedì 15 maggio 2018, 8:07

babatriestina ha scritto:
lunedì 14 maggio 2018, 20:21
Sparisi verdi. I bianchi li fa la putela. Bustine? Vade retro Baba! :evil: :evil:
Cari amici e buongustai, un bongiorno a tuti. Quando che se parla de bustine, me vien sempre inamente quel che contava el mio amico Tonin (Antoine Lavoisier). Nulla si crea e nulla si distrugge. I coghi no xe alchimisti. Quel che i meti drento i tira fora. Gnente oro in cambio de piombo. In tanti ani go provà a cior bustine e roba fata (convenience), ma nel famoso caso de estremo bisogno me fazo una feta de pan e buro, e forsi marmelata. Salame e parsuto i vendi, ma mi no devo magnar se no me piasi. Parsuto solo sula strada tra Opcina e Sistiana. E, naturalmente, a Bol... Intun momento de aberazione mentale go crompà parsuto dela basa, Calabria?, a 100 marchi al chilo. Me dago ancora ogi del mona. Se go poco tempo, ma par quasiasi roba go bisogno de 30 o 45 minuti, ovo frito, spagheti alio olio, gnochi, tortelini, spaghetini Rana con salsa de pomidoro, funghi, Gorgonzola. O una bistechina. O solo do scudele de cafè. Forsi no morirò subito de fame. Mi no son pizofilo e par quel una pizza surgelata, che costa 2,30 euro, la xe no pezo de quela che podaria cior in pizeria, ma a 5 o 6 euro. Che se cusina ‘vanti par strada tra pizeria e casa.
Scuseme questo sfogo. Ripeto che quel che go scrito val solo par mi.
Sani.

Rispondi

Torna a “El salotin”