Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da babatriestina »

La salsa scarparo è novità anche per me.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Dei garganelli, anche se non li ho mai magiati, ne ho sentito parlare.

Come BT mai sentita la salsa scarparo e se cerco con google trovo rimandi solo in lingua spagnola. Quindi penso sia un piatto che unisce due cucine etniche diverse.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ciancele ga qualche problema a collegarse e el ma ga pregà, via mail, de pubblicar questo suo intervento
Ciancele via mail ha scritto:Mio fio fa, come ogni ano, le ferie in Italia. El ciol una vileta in tun vilagio turistico, con cusina. La mama ghe ga domandà cosa che el fa cola cusina, parchè el disi che in ferie no’l vol cusinar. El ghe ga risposto che el cusina. Ma solo carne. El disi che bisteche cusì grandi, con quela qualità e con quel prezo in Germania xe un sogno. Do giorni i cusina e el terzo giorno i risorgi. Insoma i va a magnar.

No xe la prima volta che el me conta dela sal cicia (salsiccia). Co’l torna xe meza machina piena de roba de magnar. ‘sta volta el vol portar anca salsiccia. Se se varda le ricete xe facile de far: salsiccia, zivola e pomidoro. Xe vero o bisogna star ‘tenti?

Noi fazemo qua i tre colori dei peveroni con melanzane. Forsi xe una riceta diversa, parchè li magnemo come contorno. Forsi la peperonata come solo condimento dela pasta xe una roba diversa. Go visto una riceta de Nonna Ivana. Anca qua solo peveroni, zivola e pomidori.

Qualche ora fa el fio ne ga contà de una riceta con pomidori. Rispondendo a una domanda dela mama, el ga dito che no ocori pasata, conserva o roba simile. El ciol pomidori freschi. I pomidori per sugo i xe stupendi. Solo che noi in Germania no li gavemo e par quel qualche volta dovemo cior quei in scatola.

Sicome che mi domeniga volaria far un sugo o de peveroni o de salsiccia (che la vien de l’Italia, ma forsi là la xe più gustosa), prego de darme una conferma o un consiglio. Grazie.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da babatriestina »

Xe tante rizete italiane con sugo de salsiccia, ma mi no go mai fato nisuna.
per i peveroni xe classiche peperonata o caponata, ma mi fazevo semplice sugo: ioio, aio, falde de peveroni e passata d e pomidoro. O pomidorini tipo san Marzano Ma per gustar - o per ospiti- ghe volessi prima credo scotar e cavar le scorze, sia ai pomidori che sopratuto ai peveroni.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Ciancele »

Ogi cusino calandraca. Speremo che non bruso tuto. Zdravo.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da babatriestina »

Oggi in tavola, ma go cusinado assai poco. Zuppa di pesce surgelata: un poco de oio, persemolo e aio, pomidoro, te buti el tuto pronto, un poco de vin bianco, e te speti che sia cotto.. Voi come la ve piasi? con tanto sugo liquido o come che go fato mi, apena un poco?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Ciancele »

Stasera xe Resteverwertung, cioè utilizzo degli avanzi: Saltinboca à la Ciancele, con fileto de porco, parsuto San Daniele e cornichons. Po pommes frites. Ma son curioso dela bevandela. Un Borgogna seco, de 13 gradi, maturà in fusti. Borgogna gnoco del Reno. Ve savarò dir. :36_13_5:


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Ciancele »

Ogi mezogiorno fazo el fegato de vedel ala veneziana. Per la prima volta e mi che son astuto lo fazo solo par la putela. Se no ghe piasi 'fari sui. In guera se magnava pan suto. Par mi me fazo do bele fetine de entrecote cole zivole, patate cote e dopo frite. Pinot nero in barique. Ve savarò dir.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da babatriestina »

mi no ve mostro dela zena de ieri. Go trovato un masala in polvere e go dito ben bon me fazo pollo al indiana. per unl pollo de un c hilo i diseva una bustina, pe 300 gr che vavevo mi go messo un cuciar. Dovevo mete r un cuciarin de cafè :lol: ,
solo el odor andava in gola de quanta paprica che iera. Go tirado fora le pollo, lo go lavado soto la spina e ghe go messo sora un cuciarin de sugo. Con salsa al yogurt, son sopravissuda. Stasera go i vanzumi e provo a slogar el sugo con latte de cocco, stile cusina vietnamita. Ve dirò se distuda un poco.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Ciancele »

Ciancele ha scritto: mer 24 ago 2022, 11:20 Ogi mezogiorno fazo el fegato de vedel ala veneziana. Per la prima volta e mi che son astuto lo fazo solo par la putela. Se no ghe piasi 'fari sui. In guera se magnava pan suto. Par mi me fazo do bele fetine de entrecote cole zivole, patate cote e dopo frite. Pinot nero in barique. Ve savarò dir.
Fioi, cesato alarme. Ala putela ghe ga piaso, la ga magnà tuto, zivole e patatine. Ela pinot bianco. Forsi in cusina son più pataton (per i non indigeni: sgaio) de quel che digo o credo. A mi el mio me ga piaso de meno. :( Almeno go vudo bon bevi.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da babatriestina »

col late de coco iera meio e iera un bel sugheto che go tociado col pan. E vizin gavevo radiceto picio, ciolto in pazza ( Mercato coperto, ma a casa mia i ga sempre dito in piazza)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: mer 24 ago 2022, 20:42 col late de coco iera meio e iera un bel sugheto che go tociado col pan. E vizin gavevo radiceto picio, ciolto in pazza ( Mercato coperto, ma a casa mia i ga sempre dito in piazza)
No te invidio e son contento par ti. Veramente te invidio. Ani fa trovavo a Francoforte de Lidl pacheti de radiceto. De tanto tempo no più. I capi de salata coi ovi duri no xe la stesa roba come col radiceto. Anche radicio no se trova. Radicio, fasoi, aio. Forsi do foie de rucola. Mi son come Bertoldo. I fasoi me fa star san. Stasera gavemo tentà de magnar una piza marghetira surgelada. Fazemo alenamento se vien guera. No semo morti. Forsi semo più sani e resistenti de quel che credemo. :clapping_213:


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Ciancele »

Ieri go fato caramai friti, surgelai. Un schifo. I iera come mastigar goma. I anei iera tropo grosi. Forsi bisognava pestarli par far diventar più teneri. No ga gnanca servì taiarli in do. No li ciogo più, ciogarò quei più sutili che i xe anca più meio.
Adeso go in frigo sepe, cola schiena taiada. Le voio far ripiene, ma le ligarò col spago, parchè cola schiena taiada no se pol farle ripiene. Le xe anca ‘sai alte e bisognaria baterle per farle diventar tenere. El mio libro de fisica a l’università Giancarleto se ciamava “Provando e riprovando”. Se no funzia, provarò de novo, ma ciogarò i tubi de caramal, che i xe più pici. Veramente i xe de totani, ma qua xe tuto caramai, come tuto xe scampi o Venusmuscheln (vongole). In Italia xe telline, arselle e veraci.
Chi vivrà, vedrà. Ve contarò.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da babatriestina »

Go magnado in ristorante un frito misto de pesce che proverò a far a casa: minudaia, bastonzini de zuchete e pici caramai. Ssai bon. A casa me go fato sardoni impanai, che i fa reclam dappertutto ma fati in casa sul momento xe tuto altro


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da babatriestina »

mi no go mai capido come far caramai friti che no pari goma. Per questo no li fazo...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Ciancele »

Ogi, dopo più de zinquanta ani, mezo secolo, go fato polenta e sepe. Sicome che se dividemo sempre i compiti, la putela ga magnà el sugo co’ la polenta e mi go dovesto magnar le sepe. Mi trovo che iera tropo pasata de pomidoro (400 g), ma la putela iera contenta. Contenta ela, contenti tuti. Ma me vien sempre inamente el tertium non datur. No so se farò de novo.
Mi ciogo caramai surgelai, li tegno una note fora e li meto in te l’oio. El 98 percento no i xe goma. Forsi dipendi dela temperatura. O del soramanigo. :cartello_lol:
Go ancora sepe par una volta. Penso che farò sepe ripiene.
De un grego, o no grego, go trovà sardele, sardoni e ribaltavapori. Forsi ciogarò sardoni per frizer e ribaltavapori par magnar sensa netarli. Qua se pol crompar radiceti misti, ma par mi xe resti de resti. Par fortuna che iero ala Tot e son abituà: mitridatismo.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da babatriestina »

Questa discussione era stata aperta da Nonna Ivana, che da adesso.. cucinerà per gli Angeli, perchè si è spenta serenamente e ha raggiunto il suo G ( il marito) Notizia sulla sua pagina di facebook. Un altro dei nostri che ci lascia :36_1_38:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “El salotin”