Australia

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
refolo

Australia

Messaggio da refolo »

Dai nervi che me vien, quando che un omo me da' de bugiarda, senza farlo aposta go' messo le ultimi notizie dei foghi sotto el Topic dei Alberi...

dimentiche' tanto son Down Under, Zona o

Maria aka refolo


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Australia

Messaggio da babatriestina »

refolo ha scritto:Dai nervi che me vien, quando che un omo me da' de bugiarda, senza farlo aposta go' messo le ultimi notizie dei foghi sotto el Topic dei Alberi...
messo al suo posto


refolo

Australia

Messaggio da refolo »

Non voio riscrivere i Dieci Comandamenti.......
ma ghe xe da un pochi de giorni, tra' foghi, notizie stupide Sui sports, (Che xe sempre in prima pagina). Matrimonio tra attori, Che non me interesa per niente.
Un Andi-rivien de notizie, e anche storia-sia religiosa (causa el Nadal) e robe Che non sta in Ciel e Terra.

Prima de tutto el SBS stagione televisiva Australia-Continental e la ABC
Inglese, ghe xe delle notizie come ditto, interessanti. Per esser Sta Terra scoperta appena nel 1770, de storia che ne xe, e sia religiosamente Che
politicamente alquanto interessante, ma nessun ghe interessa de dimostrar

Allora i ga' comincia' sibillicamente col famoso film Del 1948..

[/b]Sleeping car to Trieste un picio chiodo, MIA idea personale, niente de spettacolare, Maria te ga' guarda'? (metto la data.....16 December sul ABC 9.20 de sera) non se pol Mai saver Che qualche un pensa che digo frottole.
Dopo i ga' messo una sezion Austriaca sui casi politici de Guerra, e dopo
anche una sezion de musica (meno mal), se spettemo el novo dell'Anno da Vienna!

Oggi i scrivi delle Cattedrali costruide in sto continente, mi son sempre stada atratta della sezion ARCHITETTURA, allora go' impara' un pocheto sulla costruzion de una Ciesa in Western Australia, disegnada e costruida da un architetto-prete Inglese, HOWES, stile Romano niente de Gotico, chei Anglosassoni voleva.
nel suo misfatto de sto permesso che mai arrivava, se vedi chel ga' avudo gente che domandava el motivo de tutta sto drama per far e costruir una Ciesa che piu de qualched'un non ghe interessava.
La religion nostra xe come quella dei Inglesi, solo che la differenza sta' nel PAPA e la REGINA a capo della Ciesa.

Sicome semo in un continente (Democratico? Jocking). E gavemo religioni che nianche all'era dei Egiziani ghe iera ste robe......una sola iera un pain in the neck. I ga' presenta' una spiegazion riguardante tutte le religioni per farne star zitti???????????

Fanciulle e Miracoli
Che cos'hanno in comune GESU' BUDDHA e ZOROASTRO?
Per i Cristiani il concepimento di Gesu' e' un'evento significativo, quanto quello della sua nascita.
Il fatto che la madre Maria fossi vergine quando lo concepi' e' chiaro segno che GESU' doveva avere origini divini.
I cristiani non sono pero' sono gli unici a creder in una nascita miracolosa, altre religioni credono nei avvenimenti simili.
Si dice che Buddha (go' letto la spiegazion). attraverso' migliaia di incarnazioni prima d'assure la forma di un piccolo elefante. Entrare nel ventre della madre e fu' accompagnato con strumenti musicali ecc.
LUCE BRILLANTE
Anche Zoroastro, il profeta della religione persian vivev ain spirito prima della nascita nel VI secolo A.C. suo padre iera AHURA MAZDA ( strano la mia macchina xe ciamada cussi'). Dio supremo, mamma una ragazza de 15 anni ciamada DUGHDA, che durante la gravidanza, emanava luce, e i genitori voleva che la sposi un del vilaggio per evitar un scandolo.
Una luce divina xe anche nella spiegazion del Dio Vishnu che entro' nel grembo e rinascendo divento' forma terrestre del KRISHNA.
Il Dio supremo dei Greci, Zeus si trasformo' in una pioggia d'oro per ingravare DANEA che diede luce A Perseo.......
sta storia va' avanti all'infinito, roba che qualche skeptical personaggio non ghe interessa, ma sempre bon a sedar un che con parole inconcrete ferma a un'altra persona de dir la sua idea.
Storia? fantasia? non credo tutto xe scritto nella storia come un fior magico. Che la paternita' de questi vegniva considerada ogetti miracolosi che non lassava l'intervento divino. Per esempio FO-HI un leggendario imperatore Cinese che sarebbe stato concepito da quando la madre inghiotti un fiore che s'era attaccato alle sue vesti mentre faceva un bagno. esempio: il filosofo Platone-Pitagora furono entrambi considerati figli di APOLLO.
Interessante? alquanto....un poco mitico ma sempre bel de saver.

Maria aka Refolo


refolo

australia

Messaggio da refolo »

I ultimi sfoghi, de quei che lavora all'Istituto metereologico in Australia,
con una cifra de paga de oltre 600.000 dollari all'anno i studia senza capir una pipa. I foghi se ga' calma' sia che nel Vittoria dove stago mi' e anche
nella zona della Nuova Galles........per non dir New south Wales, in lingua franca.

un per de morti, una decina + de case, sopetti reali, adesso dopo el Ciclon del Queensland un ciamemolo 6 mesi fa' i ga' subi' dopo che xe stado distrutto tutte le banane, ma finalmente le vedemo ritornar dal niente? tutte congelade dell'anno prima.

Sogni, una grandine con balle grandi come quelle del GOLF! se ripeti tutto come 50 anni fa'. Tra' el NINO? l'OZONE ( chel va' in giro ancora ai principi del secolo) niente xe programma' decentemente solo idee de chi che ga' studia'? ma nel stesso momento non sa niente! I varda el ciel coi binocoli....mi credo ofuscadi, o adirittura sbagliadi.

Spetto piova, per el 24-25-26 per le grazie de Santo Stefano dove xe sta acqua? che nessun me spiega de dove che vien quella che compremo per bever? tutti cammina con ste bottigliette in man come che saria deficienti.

Maria aka Refolo


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Australiani !

Come xe far Nadal in estate col caldo ? :-D


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Mi no posso pensar a un Nadal col caldo, anche se qualche volta me sarìa comodo, specie co go più gente e se podessi star in giardin a festeggiar!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Capuzi garbi

Messaggio da Capuzi garbi »



Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

insomma, se go ben capido, de voi che xe estate, neviga, e de noi che xe inverno, xe sol e 10 gradi! :shock: :shock: :shock:
Eeehh, signora mia, no xe più le stagioni de una volta!! tuto colpa dela bomba atomica/buso de ozono/scarighi dei auti/ i astronauti sula Luna/.....


refolo

australia

Messaggio da refolo »

Non xe colpa della bomba atomica ne del clima, e nianche de quei che disi d'esser rivadi alla luna (nessun xe riva' la' te metero in futuro tutta la storia).

Questo che xe sucesso oggi e ieri a Melbourne xe esattamente quel che go' passa' 51 anni fa'....piena de freddo maia de lana e piovu' per 17 giorni.

in nostri Nadai xe fatti al bordo delle piscine, in bikini con due scampi
fritti sul BBQ.
ma go' avudo grandine e neve, anzi go' manda' de foto a Nannaia che non

la pensi che digo bugie! xe el nino che fa' sti strani climi ma straordinariamente semo in una situazion che nella storia xe sucesso za'

oggi go' la stua a legni inpizzar, domani se fara 30 verzero' l'aria condizionata se vien el diluvio WELCOME....intanto sbatto sto tubo Aborigino, che sembreria el funzioni.

Comunque l'amico de mio nipote istruttor de skyboard, in Austria, el xe come el jo-jo el va' da un stato all'altro, anche in Svizzera, non xe neve.
tutto xe sotto sora.

Maria aka Refolo (ste attenti perche' xe un'altra col stesso nick's)


refolo

Australia

Messaggio da refolo »

scrivo qua'...perche' penso che i Giuliani nel mondo che vivi in Australia
i gavera' piazer de inserirse con noi.

Con l'avvicinarse dei 60 anni del Trattato di Pace, metto due parole scritte da un Fiuman (fio de lontani Friulani-Triestini).

nato a Fiume 1939. emigra' in America a tenerissima eta', oggi professor de Spagnolo-Italiano Vice- Console d'Italia dal 1977-94.

Accademico-poeta-scrittor. (la Barca in secco)
Per me', testimonia Diego, lasciare la mia Patria e salpare a bordo di una nave ""GENERALE STURGIS"" verso l'America e' stata la mia piu' grande amarezza, non avendo potuto crescere e gioire la mia infanzia, ma cresciuto tra le macerie di un mondo che solo i ricordi dei miei genitori fannoparte di questa osessione.

la nostra esperienza di esuli Giuliano-Dalmati e tutta la zona della Venezia Giulia, non esistoni piu' trame che nei nostri ricordi. Ripudiare il nostro passato ci renderebbe come un uomo senza la sua ombra..........
Dobbiamo render conto della nostra esistenza, dove come in un proverbio Giapponese:
"""anche il tremare del pelo di un coniglio fa' tremare l'Universo""

termino....perche' xe doloroso a sentir che un omo alla maturita' de sto grande personaggio che ancora el ricorda come mi' la sua misera e curta infanzia.

Maria aka Refolo


refolo

politica sociale

Messaggio da refolo »

Considerando che semo (come premesso ani fa' almeno 128 differenti nazionalita")

Qua' me prevedo una guerra basada sulle differenti razze-religioni-ecc.
nessun vol esser accusa' de ripercussioni, sulle contro-offese, sia de parole o de discussioni, che le doveria esser classificade semplici.

Ultimamente, gavemo oltre che la siccita' anche la peste della parola libera. Un disi che vol el Muslims libero anche nella sezion politica del Governo Australian. Un'altro vol i CESSI per le babette che le se lavi i piedi prima delle preghiere?

Mi' qua' in Australia gavevo el cesso un kilometro via della casa, ciamado
""IN THE MIDDLE OF NEVER NEVER LAND"" gavemo sofferto le pene, finche' i Taliani (bless them) ghe ga' messo el cesso in camera de letto? altrimenti fussimo ancora al sistema de quel chei ciamava the SHIT HOUSE!

L'Australian Day? get real Coce! nessun piu' de mi' o forsi ti' xe orgoglioso? te trovi sempre un fesso che rovina tutto la religion basada sui principi logici. Mi' ti' e altri....dovessimo esser sicuri oltre che orgogliosi.

Maria aka Refolo


refolo

australia

Messaggio da refolo »

Dopo i cessi? richiesti dai Mussulmani adesso gaveremo, sia che i futuri
membri del partito (Islam).

E se non xe fini' anche i Giapponesi unidi ai nostri militari. I combattera'
insieme per la salvezza del mondo?.......""QUAL"""intanto i veterani se
gira sotto sora......

forsi quel chei ga' ancora de scoprir.

Maria aka Refolo


refolo

australia

Messaggio da refolo »

Leggio sul Sunday Times of London, che almeno 2000 nurses le ga' acetta' l'offerta de vegnir a lavorar in Australia.......
Sempre sperando che quel bast.......de Union ghe permettera' de alzar o lavar un infermo invece de lassarlo come un relitto.

nel frattempo el dottor Olandese, quell'altro bast.......el va' in giro per tutta l'Europa con la siringa in man per promover l'eutanasia???????
Xe un continuo controversy.......una donna vol la pillola, l'altra vol l'aborto, un'altra xe propensa de pagar anche 10.000 dollari per aver un fio. Un'altra ghe da' un rene al mari'.

una mamma copa un creatura perche' la xe in droga, l'altra ghe regala i ovi percio' che la sorella possi diventar mamma......
Al momento gavemo bisogno de acqua, che in sta terra tanto Democratica e la miglior del mondo? (dove go' inteso ste parole?)
semo all'altezza del TERZO MONDO!

mandemo soldi fora per tutti, nessun se interessa de noi! per viver discreti e in pase, unidi, se dovessi ugualiarse, invece ogni giorno che passa, se allontanemo dai principi morali, sia religiosi che politici.
Semo criticadi perche' associadi all'America? Speremo chei tegni duro altrimenti addio Terra Australis!........nominada cussi' dal nostro DANTE!

Maria aka refolo


refolo

betty la bruttina

Messaggio da refolo »

El novo programma American.....Betty the Ugly.....el ve vegnera' in Italia a settembre.....OK. NUMERO 1

un programma alquanto simile alla storia de Hans Christian Andersen...
Ugly duckling.....fantastico. Credo che ghe sara' anche chei vol scoprir
un personaggio Italian per far assimilar le due versioni!

Maria aka refolo


refolo

el ponte de Sydney

Messaggio da refolo »

Ben semo rivai a 75 anni!........mi me ricordo chei parlava a Trieste de sto fatto, co gavevo circa 5 anni?.
le luci impizzade sul famoso ponte xe stado dado dal grande ""MARCONI""

nel 1955 co son andada a lavorar un.......ignorantin me ga' domanda' se gavemo la Radio in Italia???????? e mi ghe go' risposto ""SI"" grazie a quel che te ga' impizza ' le luci sul ponte!.......Mia fia e zenero xe la', ma la Maria 249 dollari non ghe li da', per salir su' sto sacramento chel tira via el fia'..........unreal, lassu' tir el vento pezo della Bora!


refolo

NEW ZEALAND!

Messaggio da refolo »

Per Tirabaralla!

"" NAU MAI! HAERE MAI!"

BENVENUDA! "" WELCOME WELCOME! questo xe el benvenudo dei Maori della Nova Zelanda!

La nostra concittadina Gabriella Turek......dimenticada dal 2002, la sta' in sto paradiso! l'unica roba xe che balla come Los Angeles coi i consueti terremoti! Mi son stada un per de volte, tra' i tremori e i bagni della sabbia, che la xe calda enormemente!.....Caracalla?.........step out!

Per el resto xe un paradiso terrestre!....e se xe vero anche nella mente umana ghe xe sempre un va' la', specialmente chi che non ga' visto!

Maria aka refolo


refolo

australia

Messaggio da refolo »

Dato che son stada maltrattada, disendome che l'Australia xe un paese Democratico? dove xe i mii concittadini?....
quei che parla ben-mal-politica-indipendenza-dissinteressamento-Global environment?......
Gavemo le corse dei auti FERRARI el cavallino galopante! gas- spuzza-
medness-i vol correr de notte, per non salvar la luce! brusar l'atmosfera, un Inglese che vien a insegnarne come far, perche' ghe torna soldi in scarsela?....un midges ultra-milionario! e noi dovemo pagar per i sui sogni
basadi su corse de auto? ma se capissi che in Europa i pol far tutto e cussi' dovemo anche noi, per darghe extra pocket money ai su scritti rich
men.

Maria aka Refolo


refolo

Australia

Messaggio da refolo »

DIAMONDS FOREVER

questa robetta pol succeder solo che in sta terra......son andada a ciorme la nova applicazion per el rinovo della Patente
ma piu' veci se diventa meno anni se paghera' per el rinovo.
Cussi' go' fatto per altri 5, invece de 10 anni!......sul modulo i domanda se se vol donar i propri organi in caso de morte, e mi' subito ghe go' mostra' che gavevo za fatto un 6 anni prima, el leggi tutto per benin, el vedi che xe scritto Cremation.....e lasso anche la mia pelle, per quei brusadi dai incidenti. Allora (qua' riva la ridada).
Xe una compania de Funerai ( e i opuscoli xe e sposti sul banco) che ga' lancia' l'idea del Diamante.....con una scelta de colori, giallo, blu' verde e traslucente. Con l'estratto, o con el carbon del cremado i ricava sta gemma e i fara' i anei, per darghe o alla famiglia o alla persona amada.
Mi' che diamanti non li go' mai visti (ierimo poveretti) e per de piu' non xe una piera de mia scelta, ghe go' ditto a mio mari'.......pensa che te me paghera' el diamante dopo morto? ma forsi che vado mi prima de lu' non se pol mai saver.....sto porco el me rispondi, ciolme subito la misura del dito....
el Web-side sara' fora fra un per de giorni, nel frattempo i me manda le informazioni, e spiegazioni per farne saver come che funziona. Cussi' chi che non me credi, vedera' coi propri oci! Imposto....ma non xe ancora pronto come spiega' sora.

www.lifegemaustralia.com.au


Maria aka refolo


refolo

australia

Messaggio da refolo »

Betta!....
leggi che xe scritto ogetto Australia? ma son cascada sotto ROSIGNOLI!

maria aka refolo


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Re: Australia

Messaggio da ffdt »

refolo ha scritto: DIAMONDS FOREVER[...]
fusi de pensarghe ... no credo che in italia i lasi far ma xe un sistema per lasar un ricordo de se` ... te sa cuanto che costa, che in te 'l suo sito no i scrivi? :-)


Torna a “Triestini nel mondo”