X Sostenitori del vecio forum

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

X Sostenitori del vecio forum

Messaggio da rofizal »

Go ricevudo l'ultima spesa del vecio forum e son in grado de dir la situazion finale de quel che iera el "fondo cassa". Praticamente xe vanzadi 147 euro, che però va divisi tra le 15 persone che gaveva contribuido. Fa quindi 9,8 euro a testa.

I nomi che me risultava come sostenitori iera : Andy, Aurio, Aussie, Babu, Bruno, Campanil, Fabio (Golfoblu), Fede, Giacomin, Kasteliz, Larry, Lucio, Max, Servolo, Tirabaralla.

Una parte de lori, informada tramite l'altro forum, ga za deciso de destinar la cifra a Emergency de Gino Strada. Qua dovesi eser sicuramente Tirabaralla e Larry. Se anche lori, o altri dela lista, vol seguir el steso esempio, me lo fazi saver che nei prosimi giorni zercherò de far el versamento.

-----------

PS: gavevo inviado za ieri sto mesagio, ma prima che rivasi a postarlo el forum xe andado in tilt... :wink:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Larry te gaverà letto anche de là, Kasteliz dovessi lurkar ogni tanto e credo anche Fabio, me par una bela idea, go visto qualcossa de simile anche nel ForumdeSandro , dove che i sostenitori ga deciso de dar in beneficenza el loro surplus.
Insomma, sti forum fa anche del ben in conquibus :-D e Triestemia lassa in testamento un lascito benefico :-D ( oltre all'eredità morale del insegnamento - gavemo tuti imparado tanto e se gavemo fatto tante amicizie :-D - e qualche inimicizia :wink: parlo in general :wink: )

( per el tilt, el aministrator sta studiando de risolver , paressi un problemin de hardware)


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Salve Segio.
Per me va benissimo, ti ringrazio.


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Go preso nota, grazie! :wink: :-D


Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-D Qjui Larry. Mi no go paga niente. Servolo ga paga per me allora bisogna domandar a Servolo cosghe vol far. Per me va ben qualsiasi decisione preso da lui. Io dovevo la somma a Servolo che sarebbero stato versato al amico Servolo nella mia prossima visita a Trieste.
Cosi e e cosi resta. Parli con Servolo.
Grazie Larry


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Dopo aver aspettato qualche giorno per eventuali ritardatari, ho appena effettuato il versamento di 98 euro a favore di Emergency (a nome dei partecipanti dell'ex forum di Trieste Mia).


Torna a “El salotin”