Casco obbligatorio per ciclisti

Via nave, via treno, i tram, i autobus, ... tuto
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41483
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Casco obbligatorio per ciclisti

Messaggio da babatriestina »

Cossa ve par dela proposta che i sta fazendo nel Codice dela strada de render obbligatorio el casco per ciclisti?
per mi, xe eccessivo .


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8730
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Casco obbligatorio per ciclisti

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mi me par sensada.

Se te vardi ben, te vederà quanti ciclisti che gira col casco in testa. Mio fio lo ga sempre avù e mi, quele pochissime volte che vado fora in bici, anche. I xe legeri, i xe fati in modo che el vento entri dentro e te rinfreschi, ribadiso, me par un'idea sensada.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41483
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Casco obbligatorio per ciclisti

Messaggio da babatriestina »

Mi la bici la go spesso doprada a Grado, mai come sport ma come mezzo de trasporto. E sempre senza casco, perchè andando in giro no go mai ciolto in considerazion l'ipotesi de girar po col casco in man.. cioè no me son mai "vestida de ciclista", per capirse. Vedo appunto che ghe xe i ciclisti sportivi, vestidi de ciclisti, con braghette curte, casco, che gira sulle strade per sport, e che magari per andar in bicicletta se porta drio la bici sula macchina, ma vedo anche quei che se sposta in città, cotole, le famose biciclette delle femministe col cesto rosa, un poco in diminuzion adesso, che passa per ele centro città no per far sport ma per andar più svelti e più economicamente senza inquinar.. ecco, mi saria de quela categoria, e quei col casco me par assurdo: insoma, sì se se casca se se pol far mal, ma anche se se se intoppa de pedoni su un marciapie sconnesso.
e proveve a imaginarve tuti i ciclisti de pianura, de paese, la vecette e i vecetti, col casco..insomma, in tutta Europa i fa piste ciclabili in città e no i obbliga el casco, per incentivar el trasporto su bici , secondo voi con questo obbligo i cittadini in bicicletta aumenterà o calerà? scrivo volutamente i cittadini in bicicletta, no i ciclisti sportivi..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
carsolin
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 79
Iscritto il: sab 22 dic 2007, 9:36

Re: Casco obbligatorio per ciclisti

Messaggio da carsolin »

No penso che el svalto o un cordolo o una machina sia in grado de distinguer un cilclista per sport per un da diporto, quindi meteve el cascheto che el coco xe un.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Casco obbligatorio per ciclisti

Messaggio da AdlerTS »

solo su strada o anche in sterrato / pista ciclabile ?


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Casco obbligatorio per ciclisti

Messaggio da Nona Picia »

Mio fio lo porta sempre, dovunque el vadi. E le sue pice anche.....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41483
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Casco obbligatorio per ciclisti

Messaggio da babatriestina »

el patentin per i ciclisti cossa i speta?
ben, no andavo prima in città in bici, e men che meno anderò adesso. E per far esercizio, me ciolerò una bela cyclette in casa.. e in città continuerò a andar a pie o in bus.
pensè che sia un modo per incentivar el uso della bici in città?
cito
dalla FIAB: Federazione italiana amici della bicicletta

http://www.fiab-onlus.it/no_casco_obb_senato.htm
http://www.fiab-onlus.it/download/Posiz ... _casco.pdf
in particolar
D'altra parte, contrariamente a quanto spesso propagandato da certa stampa "disinformata", in nessun Paese europeo tra quelli dove la bicicletta, come mezzo di trasporto quotidiano, è più popolare e più promossa dai Governi esiste un simile obbligo generalizzato.
qua un documento, original inglese e tradotto
http://www.fiab-onlus.it/andare/casco2.htm
mi ve ricopio solo una frase che me ga colpido perchè esprimi la mia idea nei riguardi de tante leggi italiane:
A mandatory helmet law would require constant police enforcement, and it is doubtful whether a satisfactory level of compliance could be achieved (see section 4.1). This would contribute to a growing disregard for the highway code, and for the law in general.
Many cyclists would resist a law obliging them to wear a helmet, resulting in individual or mass disobedience. Either the police would divert their attention from dealing with the serious problems caused by motorised traffic in order to catch cyclists, or the authorities would have to accept the fact that this law would be systematically broken, and therefore useless.

Adopting laws which cannot be enforced reduces respect for authority and brings the law into disrepute.
in italian
Molti ciclisti opporrebbero resistenza ad una legge che li obbligasse all’uso del casco, provocando una disubbidienza singola od organizzata in associazioni. Inoltre le forze dell’ordine potrebbero porre meno attenzione ai seri problemi causati dal traffico motorizzato per perseguire i ciclisti che non si adeguassero a questa regola, a meno che le autorità non accettino che questa legge venga sistematicamente infranta, rendendola perciò inutile.

Adottare una norma che non può essere applicata riduce il rispetto per le Autorità e getta discredito sulla Legge in generale.



Su facebook
NienteObbligodelCascoinBici

http://www.facebook.com/group.php?gid=1 ... 7885070468


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Re: Casco obbligatorio per ciclisti

Messaggio da Bilbo »

mi no vado sai in bici, ma co vado no lo meto e se i me obbliga.... no so. Devo dir, però che co andavo in moto, se go gavesi avuto el casco, deso no so se saria ancora fra de voi.....


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Casco obbligatorio per ciclisti

Messaggio da Nona Picia »

Però, mi digo....se un che xe in bici, per un qualsiasi motivo casca e sbati la testa sul marciapiede....magari el casco dei ciclisti no salverà come quel dei motociclisti, ma forsi un poco el iuta no no andar del'altra parte!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41483
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Casco obbligatorio per ciclisti

Messaggio da babatriestina »

confrontè la velocità e la potenza de una moto con quela de una bici, soprattutto no una bici de corsa o una mountainbike, come quei che se buta zo a rotta de collo per es sentiero n 3. e che fa assai ben a meterse el casco, ma una normal per spostamenti cittadini, come presempio a Ferrara : posso dirve che anche mi son cascada una volta de una bici a Grado, e per un per de giorni me dioleva una spalla e un zenocio.. cascar de una bici e sbater la testa per terra xe esattamente come cascar caminando e sbater la testa: doveremo meter el casco anche co caminemo in strada?
mi in moto son terrorizzada propio del rapporto fra potenza e velocità, che xe pari se no più a quela de un'automobile, e l'assenza de protezion, ma per mi velocità: moto equival a automobile, bicicletta xe quasi come caminar. El fatto che le gabi tute due do rode me par che no basti a equipararle.
Devo gaver letto de qualche parte un articolo de fisica, che diseva che la bicicletta xe el mezzo de trasporto che ga el miglior rendimento del energia, al de là de esser del tutto non inquinante, per cui saria de incentivarla al massimo e soprattutto de renderla sicura, ma la sicurezza se ottien piuttosto con vere piste ciclabili cittadine, asfalto senza busi, comportamento educato dei automobilisti e dei ciclisti stessi, no col fassarghe anticipatamente la testa prevedendo la possibilità che i caschi! xe el tipico atteggiamento, sia italian che american, intanto metemo le man avanti, che se ghe nassi qualcossa no i ne fazzi causa..
Comunque, se legè i giornai, par che i se staghi orientando verso el obbligo per i minori de 14 anni.
e cossa fa inveze l'Italia?
http://www.corriere.it/economia/10_apri ... aabe.shtml
ono stati erogati 11.252.097 milioni di euro a fronte dei 12 milioni a disposizione. Di questi, oltre 11.148 sono per i motocicli fino a 40 cavalli o fino a 70 kw euro 3, mentre 104mila euro sono stati erogati per i motocicli elettrici e ibridi. Nel complesso, sul totale di 300 milioni, i contributi già utilizzati sono pari al 30% per un valore di 88,314 milioni di euro.
i incentiva le due ruote motorizzade.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41483
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Casco obbligatorio per ciclisti

Messaggio da babatriestina »

E sempre a proposito de bicicletta:
http://giornatadellabicicletta.minambiente.it/
riporto el principio:
La Giornata Nazionale della bicicletta 9 Maggio 2010

ll 9 maggio in tutto il Paese si svolgerà la prima edizione della Giornata Nazionale della Bicicletta, un’iniziativa voluta dal Ministero dell’Ambiente per sottolineare come una mobilità alternativa ed ecocompatibile può essere effettivamente realizzabile.

La bicicletta è sinonimo di salute, semplicità ed entusiasmo, essendo il primo mezzo di locomozione che ogni bambino riceve nella propria vita, un simbolo di ecocompatibilità contrario alla frenesia della vita urbana e all’inquinamento grazie all’assenza di emissioni velenose per l’aria.

È una filosofia di vita che va oltre il rispetto per il fisico, ma guarda anche al rispetto per l’ambiente che ci circonda.

La Giornata della Bicicletta vuole essere un’occasione di festa e di riappropriazione da parte della popolazione delle proprie città, troppo spesso preda del traffico caotico e inquinante e dalle quali ci si allontana durante il week end per “cambiare aria”, ma anche un momento di rilancio degli spazi della socialità urbana.

Per una domenica si vuole che sia la città a cambiare aria e che ognuno dia un segnale dedicando al proprio territorio, al proprio paese un momento di partecipazione lasciando a casa l’automobile e inforcando la bicicletta per partecipare con la propria famiglia, con i propri amici ai tanti eventi, iniziative, happening che saranno organizzati in tutte le città che aderiranno alla manifestazione.
volè el elenco dei Comuni del Friuli Venezia Giulia che partecipa?
http://giornatadellabicicletta.minambie ... d_lingua=2
Friuli Venezia Giulia

* Codroipo
* Colloredo di Monte Albano
* Corno di Rosazzo
* Forgaria nel Friuli (Monte Prat)
* Mereto di Tomba
* Moimacco
* Pordenone
* Rivignano
* Roveredo in Piano
* San Vito al Tagliamento
* Trivignano Udinese
* Udine
:x :x :x :x :x


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
bruno
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 153
Iscritto il: lun 10 dic 2007, 1:03

Re: Casco obbligatorio per ciclisti

Messaggio da bruno »

ve digo per esperienza personale che anche se iera bel una volta andar in moto senza casco: "col vento che te scompigliava i capelli" adesso co non te lo gà anche per tragitti de cento metri te par che te manchi qualcosa ( e no parlo dei cavei)
in bici me par eccessivo fin che se va per strada, chi che fa sterrato se lo metti senza che el sia obbligatorio...
ma non i volerà miga che se metemo le mudande de fero? :arf2_140:


VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: Casco obbligatorio per ciclisti

Messaggio da VetRitter »

bruno ha scritto: ma non i volerà miga che se metemo le mudande de fero? :arf2_140:
de stì tempi... anche senza decreti..


Torna a “Trieste e i trasporti”