Francia: Normandia

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Francia: Normandia

Messaggio da babatriestina »

Novità: non si arriva più con la macchina vicino alla base, bisogna parcheggiare ad alcuni km di distanza, dove delle navette gratuite portano alla base
Immagine

Immagine

alla base delle navette ci sono un paio di ristoranti molto cari e niente altro, nemmeno un semplice caffè o una creperie. Che abbondano al monte, ma non c'eravamo per ora di cena
Altro cartello
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Francia: Normandia

Messaggio da babatriestina »

mi son fermata a bere un po' di sidro, a spina, ed una galette, ma di quelle per asporto
Immagine

Immagine

Immagine

così arrotolata e ovviamente asciuttina.. sembra un kebab!
Immagine
e per il resto , mi troverete alla pagina Bretagna!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Francia: Normandia

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto: sab 13 ago 2022, 18:03 Spiagge dello Sbarco, una mattina: Arromanches, con il piccolo museo e i resti del porto artificiale
Immagine
una riflessione: io conoscevo " da prima" questi luoghi per aver visto il film Il giorno più lungo , anni 60. che mi era piaciuto tanto che ero andata a vederlo due volte. perchè? sì la passione per la storia, ma anche forse per il gran numero di divi presenti nel film, non escluso Paul Anka che allora ammiravo ( you are my deestinyii.. suonavamo al jukebox). Al museo ho comprato il dvd e ieri sera me lo son rivisto. ben fatto, indubbiamente. Ho riconosciuto altri attori che allora non conoscevo, ( per dire Sean Connery non era ancora diventato famoso come Bond); Wayne e Mitchum da eroi dei western diventano eroi di guerra. Ma... qualcosa mi sembrava strano e poi ci ho ripensato: i militari americani del film erano tutti bianchi! adesso non passerebbe più.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Francia: Normandia

Messaggio da Ciancele »


Baba mia, se te savesi cos’ che te invidio che te pol veder robe cusì bele, specialmente cese in un stile che qua no se vedi o dificilmente. Mi co’ stago ala finestra vedo solo machine in sosta. El fato de capir la lingua fa ‘sti momenti ‘ncora più bei. Forsi el mese prosimo starò meio e podarò moverme. No digo corer, ma almeno eser indipendente. Devo dir che no son mai sta in Bretagna. Go girà canton prima e son rivà in Normandia. Vignivo dela Loira e dei castei, nel 1984. Gavevo anca noze de argento. In Normandia go dormì a Cancale e iero vizin a Mont Sant Michel, dove che son sta tuto el giorno. Go za scrito una volta che nel 1986 o 1989 go visità i loghi del sbarco e go dormì a Bayeux. Bei loghi, anca ma forsi specialmente del punto de vista architetonico. Vedi sopra. A Honfleur son sta qualche ano dopo (1986 o 1989?). Se fusi nato un ano prima forsi i me gavesi sbatù anca mi là. Riposite par digerir tuto quel che te ga visto. Mi go vu bisogno de diversi mesi, parchè iera tuto ‘sai bel, anca magnar e bever. Son ruminante, parchè penso ogni tanto a quei momenti. I iuta quando che i problemi di deambulazione no i te permeti de moverte. Basta salute.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Francia: Normandia

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto: mar 16 ago 2022, 10:58
Baba mia, se te savesi cos’ che te invidio che te pol veder robe cusì bele, specialmente cese in un stile che qua no se vedi o dificilmente. M

sa, podendo moverse, e mi per qual gambe go ancora bone, anche in Germania xe roba assai bela. Go ciapado questo viaggio perché de sola devo contentarme de viagi pronti, no me vedo guidar de sola per ore e ore... e a volte xe bel scambiar qualche parola coi compagni de viagio. ma iN Germania xe cese stupende e anche paesi magnifici. e anca fora dei soliti circuiti che i ne fa sempre : Monaco e i castei de Ludwig, la Romantische Strasse ( che po co go visto de mula Vannes go dito ma cossa i fa ste storie per Rothenburg!), Berlin, Dresda, Lipsia... za Lubecca xe un poco fora del giro e le cittadine del nordest xe una meraviglia, Rostock, Wismar ... ma nissun che proponi Francoforte o Amburgo, per no dire dele meravigliose cattedrali de Hildeshein ( mai vista in nissun catalogo de viagi e inveze in tutti i libri de storia del arte), Marburg, Erfurt... mi go un vago ricordo del a catedral de Erfurt vista de furia de sera e sogno de tornarghe.. el solo viagio organizado che ghe va me faria partir ale 3 de note de casa! grazie no, per pindolarse per tuto el Veneto, rivar a Milan, spetar anca là e comicniar el viagio de dopopranzo..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Francia: Normandia

Messaggio da Ciancele »


Baba, tuto el mondo xe bel, se te ga qualche centesimo per magnar e bever. Anca Bolunz ga bei posti: veljka jama, Botazo e el rifugio. Scusa. Mi no son ‘ndà mai de solo. Sempre con tuta la clapa, can compreso. Una volta go dito che voio ‘ndar a Capodistria. Dopo do minuti i me fa: Quanto stemo ‘ncora qua? Se son solo stago tuto el tempo che voio. La Germania ga anca bei posti. Forsi Francoforte no, parchè tropo moderna a causa dei bombardamenti, ma Magonza, e specialmente Würzburg, Norimberga e Bamberg. Passau con tre fiumi (Danubio, Inn e Ilz). Potsdam coi castei, la region dei laghi e quela dei cucumeri. Là bisogna ‘ndar col flit a causa dei musati. Amburgo anca bei posti. Xe tante cità che ga do o tre punti interesanti. No esisti una cità che gabi tuto bel. Da Ludwigshafen al confin francese traverso i vigneti del Palatinato. Treviri, la Mosela e Coblenza. No te ga che la sielta. Mi spero che tra un o do mesi posi caminar de novo. Dopo podarò moverme e guidar la machina. Fin che te pol va. Co’ no te pol più no servi pianser. Aguri.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Francia: Normandia

Messaggio da babatriestina »

Mi no go più clapa... Francoforte go visto, i l a ga ricostruida, un museo magnifico e i ga anca rifato la casa de Goethe. ma mi go citado posto indove che nissun me vol portar e no i fa viagi organizai. E s e ghe digo ai amizi, i me disi E indove xe? po ormai se vado con lori la più parte ormai " ah, ma te vol che camino, ah ma meo sentarse in cafè, ah ma no go el età per ste robe, ah ma te disi che merita? ah ma teme trovi un ristorante de magnar de saziarse? ma te me trovi un albergo che costa un bianco e un nero?" pochi resisti ai mii interessi... cossa camera singola, che costa?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Francia: Normandia

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto: ven 12 ago 2022, 19:38
xe anche la casa del autor de Arsenio Lupin!
Immagine
scopro adesso che sta casa- museo relativa a Arsenio Lupin xe l'ultima moda de visitar a Etretat, più che i loghi dei impressionisti. Perché i ga fato una serie Netflix a riguardo. Mi no vardo ( e no pago) Netflix e no savevo, ma par che i abitanti se ga stufado che vegni tanta gente solo per questo


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Triestini nel mondo”