Orto botanico
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
- babatriestina
- senator
son stada stamattina al Orto, perchè ieri pioveva troppo. No xe grave, ghe ne go trovade pochette, par che i le ga za ingrumade.. al primo momento i iera perplessi co me go presentado per ingrumar cagoie, i pensava che me interessa per magnar...
8 che po me ga dito un'amica che bisogna prima nutrirle con foie de vite, po digiun.. povere bestie.. cussì fa sua zia francese.. ma mi no le magno..)
le peonie xe in fior , ma altre xe ancora in boccio idem i iris.
Go ingrumado de più cagoiette pice che impestava un'aiola de iris..
8 che po me ga dito un'amica che bisogna prima nutrirle con foie de vite, po digiun.. povere bestie.. cussì fa sua zia francese.. ma mi no le magno..)
le peonie xe in fior , ma altre xe ancora in boccio idem i iris.
Go ingrumado de più cagoiette pice che impestava un'aiola de iris..
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
cagoie
brava!
per magnarle, penso che trovarle pronte in piato magari a Parigi xe un conto, ma far tutto el procedimento, maneggiarle e netarle.....
passa la voia.
te domando una roba che no c'entra:
desso che te ieri in Umbria, iera fioridi i Cercis? Te gavessi una fotografia per mi? Adoro quel albero.
Mi go fotografà quel de piazza Oberdan, me piasi anche quando che casca i fiori e fa quel bel tapedin.
Ciao!
bibi
per magnarle, penso che trovarle pronte in piato magari a Parigi xe un conto, ma far tutto el procedimento, maneggiarle e netarle.....
passa la voia.
te domando una roba che no c'entra:
desso che te ieri in Umbria, iera fioridi i Cercis? Te gavessi una fotografia per mi? Adoro quel albero.
Mi go fotografà quel de piazza Oberdan, me piasi anche quando che casca i fiori e fa quel bel tapedin.
Ciao!
bibi
- AdlerTS
- cavalier del forum
Gavemo mai segnalado el sito uficial ? http://www.carsiana.eu/babatriestina ha scritto:Carsiana xe una sottosezion del orto botanico, a Gabrovizza, nassi de un'idea dela famiglia Gioitti che ga la casa là vizin e iera proprietari de la dolina vizina, i ga fato un orto con le piante del Carso, e alpine in genere, po cressendo i lo ga dado al comun. El nome Carsiana vol fra riferimento al storico giardin botanico Juliana, fatto nel Otocento dei Bois de Chene soto dela Moistrocca nele Giulie cola flora dele Alpi Giulie, tuttora in funzion credo.
Xe possibili anche visite guidade, de gruppo e individuali, ma mi devo dir che me contento de andar e leger i cartelini , machina fotografica sempre pronta.
Mal no far, paura no gaver.
- babatriestina
- senator
- Nona Picia
- cavalier del forum
Anche de noi! E in più gavemo un insetto che ogni notte ne magna le lisette alla radice! Gavemo comprà un insetticida, sperando che i ne gabi consiglià quel giusto, ma finora no go visto risultati favorevoli. 

Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"
"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"
"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
- babatriestina
- senator
- babatriestina
- senator
- babatriestina
- senator
- babatriestina
- senator
- babatriestina
- senator
- babatriestina
- senator
sboccia le prime ninfee, i loti fa ancora solo foie, ma una simpatica ranetta stava su una foia de ninfea

xe in fior, comuni,i Hemerocallis o gigli de san gaetano

varietà bellissime e doppie le trovè a Villa Engelmann
el curioso fior appuntido lateral de un'ortensia giapponese
[

xe in fior, comuni,i Hemerocallis o gigli de san gaetano

varietà bellissime e doppie le trovè a Villa Engelmann
el curioso fior appuntido lateral de un'ortensia giapponese
[

"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Bon giorno anca a ti, Sum, come al solito le tue foto le xe magnifiche! Vedaremo quando che gavarò la machina fotografica digitale, quanto che ghe metarò anca solo a avicinarme a far foto bele come le tue.
Te gà rason, a "Bartolomeo Biasoletto", i ghe gà fato suserio 'na faza un fià "arcigna", strano per un fondatore de un "Orto botanico" in mezo a tuti quei stupendi fiori.
A proposito, scusa la mia ignoranza, ma mi, fin a ogi, no' savevo che anca Trieste ghe xe un "Orto botanico"; ma da quando el ghe xe? E indove el xe colocà?
Se te me farà la cortesia de risponderme, 'stò istà, co' vegno a Trieste podarò 'ndarlo a visitar, anca se penso ch'el periodo migliore sia questo.
Grazie in antizipo.
Ciau ciau, sempre con tanta simpatia, Lela.
Te gà rason, a "Bartolomeo Biasoletto", i ghe gà fato suserio 'na faza un fià "arcigna", strano per un fondatore de un "Orto botanico" in mezo a tuti quei stupendi fiori.
A proposito, scusa la mia ignoranza, ma mi, fin a ogi, no' savevo che anca Trieste ghe xe un "Orto botanico"; ma da quando el ghe xe? E indove el xe colocà?
Se te me farà la cortesia de risponderme, 'stò istà, co' vegno a Trieste podarò 'ndarlo a visitar, anca se penso ch'el periodo migliore sia questo.
Grazie in antizipo.
Ciau ciau, sempre con tanta simpatia, Lela.
Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!