Un vermeto

le bestie del Carso, ma anche quele cittadine..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Un vermeto

Messaggio da sum culex »

A fine novembre me son acorto che el chlorophytum che go in veranda in idrocultura gaveva alcune foie magnade. Dopo una longa ricerca.... go trovà la bestia che le magnava: un vermeto verde che no so come che el se ciama (mi lo go ciama str...zo); delicatamente lo go ciolto tra due diti e lo go pozà su una foia de euphorbia e lo go portà in sogiorno sula tola perchè la iera sul sol e me son divertì a fotografarlo nele sue diverse posizioni come che el caminava. Dopo, 'povera bestia', lo go eliminà, butandolo zo per el cesso.
Queste xè le foto

Immagine


Immagine


Immagine


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Un vermeto

Messaggio da sum culex »

Immagine


Immagine


Immagine


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Un vermeto

Messaggio da sum culex »

Immagine


Immagine


Immagine

Xè diverse foto, forsi trope, ma le ilustra ben come che quela bestiuzza se movi e camina per spostare, gavendo sei zatine al inizio del corpo e quatro ala fine dopo un intervalo bastanza prolungado (ameno cussì me par a mi). Spero de esser sta suficientemente esauriente.
ciao
sum culex

P.S.: Son stà ciamà amichevolmente dai amici del forum sia 'zoom culex' che 'zoomy', sta volta doveria esser soprannominà 'macro culex', o me sbaglio? :-D :wink: :-D :cheezy_298: A voi cossa ve par?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Un vermeto

Messaggio da babatriestina »

sti vermeti comincia pici pici, magri magri, e po magnando foie, de mi i smagnazza le foie dei mii geranei, i deventa bei cicciotti. ma mi no li buto zo per el condotto, li buto sul erba, poveri se i vol nutrirse de erba.. ghe ne go cavai giorni fa tuto un alevamento su un geranio ricoverado in casa..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1075
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Un vermeto

Messaggio da Zigolo »

Come sarìa a dir vermeto? Mai visto vermeti co le zate :cheezy_298:

Comunque, macrozoomculex :-D , complimenti per le foto.

Del brucheto :lol:


VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: Un vermeto

Messaggio da VetRitter »

el dovesi eser una larva de lepidottero, (farfala), ma per la specie no so altro.. me par ch'el posa eser un "geometride", de quei che se movi che par che misuri la lungheza de le foie..
saluti


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Un vermeto

Messaggio da babatriestina »

sì, i misura la lunghezza dele foie, per saver quanto magnar!
i comincia pici pici, e po i deventa bei grassi.. li stago ingrumando sule foie del mio geranio in casa. li buto fora sul pra, là pascola useletti.. ( i gati sazi ganca no li bada..)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: Un vermeto

Messaggio da VetRitter »

e te li tochi con le man??? per mi xe le bestie più schifose al mondo, fazo fadiga a guardarli in foto..
saluti


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Un vermeto

Messaggio da babatriestina »

certo che li ciogo in man.. i xe morbidi e grassottelli cicciotti..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8727
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Un vermeto

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Podessimo portargheli a un veterinario per veder se i xe in salute! ;-) :D

(Vet, scherzo; me fa piazer veder che anche un de mestier ga le sue idiosincrasie! Come mi co le espresioni algebriche che ancora oggi me xe un terno al loto farle giuste!)


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Un vermeto

Messaggio da Nona Picia »

sono piccolo ma crescero ha scritto: Come mi co le espresioni algebriche che ancora oggi me xe un terno al loto farle giuste!)
meno mal che anche qualche professor ga problemi con le espressioni e no solo mi...... :twisted:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1075
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Un vermeto

Messaggio da Zigolo »

sono piccolo ma crescero ha scritto: me fa piazer veder che anche un de mestier ga le sue idiosincrasie!
Le gaveva anche Konrad Lorenz, che el iera schifado dala Sacculina carcini, un parassita de diverse specie de granzi che praticamente se svilupa al'interno del granzo parassitado invadendo tessuti e organi del'ospite.

E lu, che non podeva soportar gnanche de taiar un fior per portarlo dentro in casa, co'l se imbateva in un granzo parassitado dala Sacculina, lo mastruzava ponendo fine a sta mostruosità che lo inoridiva.


Torna a “La fauna”