Stagioni liriche al Verdi: 1976-77

a Trieste ghe xe un teatro Comunal che de oltre 200 anni fa opere, balletti, concerti... e altri teatri che fa spettacoli musicali de tipo classico: contene storie vece e resoconti de spettacoli attuali..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41448
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Stagioni liriche al Verdi: 1976-77

Messaggio da babatriestina »

Copertina rossa per il programma, e gli spettacoli calano: sono 10 in tutto
Immagine

Immagine
c'è però il nuovo turno F
Non ho molti ricordi di questa stagione:
1 Carmen ancora in italiano dir Giovaninetti, Olivia Stapp, Carlo Bini ( ch epoi vedremo nelle operette). Ballerini Elettra Morini e Telloli della Scala.
2 Due novità assolute, che non vidi:
La manna di Fabio Vidali e la Libellula di Paolo Merkù- due autori triestini dir Giacomo Zani ( che a me non dice nulla) segnalo per il secondo la regia di Giorgio Pressburger, lo scrittore.

C'è anche una coreografia di Flavio bennati, allora maitre de ballet

3 Don Pasquale dir Sanzogno. non sos e la vidi, forse sì, Daniela mazzucato, sempre graziosa e il calssico Fernando Corena, Leo Nucci e Max René Cosotti che se non erro canterà anche lui nelle operette

4 Werther - ancora in italiano protagonista Alfredo Kraus, stupendo!

5 Adriana Lecouvreur protagonista Raina Kabaivaska, che non fece troppro rimpiangere la grande Olivero

6 Falstaff ma di Salieri - nuova per Trieste non so se l'ho l'ho vista, credo di no- dir Umberto Cattini ( mai sentito nominare)
7 qua vi confesso con mia vergogna che non ricordo nulla- eppure se ho il programma a casa vuol dire che c'ero stata!!! :oops: :oops: :oops: del balletto Onieghin di Cranko su musiche di Ciaikovski col balletto della Bayerisches Staatsoper. e dire che è un balletto bellissimo, a tutta serata, che tanti anni dopo ho imparato ad apprezzare. Che vergogna..

8 La fanciulla del West diretta dal solito De fabritiis protagonista Radmila Bakocevic.. non credo di averla sentita, altri protagonista Casellato lamberti, Giangiacomo guelfi.. la Bakocevic cantava benino, ma era una stangona magra e lunga che a me in scena diceva poco

9 Luisa di charentier ( in italiano) diretta da Bartoletti con Adriana Maliponte.. e c'era pure Aurio! me la ricordo senza entusiasmo

10 Aida dir Molinari Pradelli con Maria Chiara la Berini eun tenore William Johns di cui nulla ricordo, ricordo vagamente la bella Aida della Chiara


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2951
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Stagioni liriche al Verdi: 1976-77

Messaggio da Piereto »

Alora la Carmen credo che iera quela co la regia de Bolchi direta da Giovaninetti. Bini iera un tenor de bela presenza e con una vose abastanza squillante. La manna de Vidali e la libellula de Merku xe stade.... due capolavori de fisci.Direte da Zani. Per la mana girava in una scena nera, bare e forche. Una allegria che no ve digo,tuto atonale,e ne la libelula ghe iera una frase che ricordo ancora adeso a che diseva : arriva la polizia !, e noi ,dentro de noi, a dir menomal. El Don Pasquale direto da Sanzogno. Bon.. ,ma no so se anche bel.Inveze el Werther de Massenet diretto da Bartoletti col grande Krauss,eccezionale.L'Adriana de Cilea direta da masini.Tuti a spetar io son l'umile ancella. El Falstaf de Salieri no me lo ricordo proprio.Salieri iera za andà demal quando che iera vivo Mozart. No ghe iera speranza. La fanciulla del West ripetuda za vista l'ano prima. Se cambia cast ,e se ripeti una opera del anno prima,sempre per risparmiar sui alestimenti. La luisa de Charpentier diretta da Bartoletti me la ricordo per una scena de le filatrici che ghe somiglia tanto a quela dell'olandese volante de Wagner E qua se senti la presenza de Banfield. I contrati e i acordi vien fati anche per i ani a venir,e cusì iera terminadi quei dell'era Tofolo. Banfield ghe piaseva la musica francese visto che el gaveva pasà la giovineza a parigi, e quindi una sua orientazion verso le alpi ocidentali. Vidali e Merku scelti perchè compositori moderni come che iera anche el baron. La stagion termina con una Aida bela ,me par che gaveimo anche un caval in scena , diretta da Molinari Pradelli,una altro vecio de la tradizion direttoriale italiana.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41448
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Stagioni liriche al Verdi: 1976-77

Messaggio da babatriestina »

Piereto ha scritto: Vidali e Merku scelti perchè compositori moderni come che iera anche el baron. .
Beh, no iera solo che una scelta de Falello: fin che la stagion gaveva 12 titoli, iera sempre un'opera contemporanea in cartelon, e me par anca bastanza giusto che in tal caso vegnissi rapresentai i musicisti triestini, Viozzi, Zafred.. che po mi no andassi a vederli xe un altro per de manighe. Mi ve confesso in tuta franchezza: 1924: Turandot e con questo finissi l'opera che me piasi a mi. Me go sempre domandado, se Puccini gavessi vissudo ancora qualche anno, cossa che el gavessi scritto dopo.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2951
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Stagioni liriche al Verdi: 1976-77

Messaggio da Piereto »

L'idea de rifar una opera come una opereta iera de Gilleri,fata per risparmiar. Falelo ga inveze dovesto darghe un colpo al cercio e un ale doghe,e no sbilanciarse tropo,e el xe sta condizionà da la mancanza de bori,come tuti del resto , e da De ferra che gaveva anche lu i piè ben piantadi.


Torna a “Musica clasica”