Slovenia: la Valle dei sette Laghi

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41458
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Slovenia: la Valle dei sette Laghi

Messaggio da babatriestina »

Gavevo promesso le immagini de sto posto de sogno, xe una valle sospesa dal Triglav più o meno in direzion sud e la finissi con una parete sora Bohinj ( Wochein). No go mai savudo se i laghi va contadi dal basso o dal alto.. :?: impossibile farla in un giorno, mi la go fatta diversi anni fa, un ferragosto, gavemo dormido in una rifugio sora Bohinj - de cui ricordo solo la cattiva margarina al posto del burro- poi gavemo raggiunto el punto più alto e zo per i laghi. ricordo anche una mula che se ga portado el costume de bagno e la ga fatto una traversata de un lago, gelido!
Mettendo insieme foto de anche altre gite per la parte bassa, vado dal basso:
La parete che chiudi el lago e immetti alla valle xe la Komarca
Immagine
par una parete inaccessibile, e invece un sentierin zigzagando, con aualche cavetto, la percossi ( rucada!)
De sotto, xe la cascata della Savica, uno dei rami della Sava, a pagamento dal basso.. ma no dal alto! :-D
Immagine
per el primo lago, credo de gaverlo identificado in una incision ottocentesca
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41458
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Slovenia: la Valle dei sette Laghi

Messaggio da babatriestina »

El primo lago ( dal basso) o Lago nero, perchè cupo un poco incassado fra i alberi
Immagine

sempre lui
Immagine

el secondo lago

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41458
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Slovenia: la Valle dei sette Laghi

Messaggio da babatriestina »

el lago doppio- veramente nella foto se vedi un solo, dove che ghe xe un rifugio
Immagine
( secondo Kugy, che li conta dal alto, questo xe el Quinto e Sesto ) la montagna drio xe la Lope Spica m 2398
qua non son più sicura del ordine:

e qua semo rivai ai laghi alti
Immagine
questo dovessi esser el lago Nero superior 1830 m.


uno dei laghi più alti, el Lago Verde m 1987 con drio la Ti?arica
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41458
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Slovenia: la Valle dei sette Laghi

Messaggio da babatriestina »

In alto
nella foto del lago se intravedo solo un cantonzin in basso a destra, xe le più alto che qualchedun ciama anche Lago zero.
Immagine

in mezzo, credo che sia la cima del Triglav

Spostandose un poco dela via dei laghi, se ariva al bordo della valle e se ga un panorava in direzion de Val Trenta , de dove che vien su un altro sentiero con tanto dislivello
Una foto del panorama ( eeh, no iera le machinette digitali allora..)
Immagine
de una parte xe un a parete che mi conosso col noem de Parete di Bretto, ma la cima qua no son sicura se xe el Jalovec o e Grintovec quel sora le sorgenti del Isonzo. panorama grandioso, che vala la fadiga.
Per quei che ama andar de rifugio a rifugio, questa xe la più bella discesa dopo aver fatto el Triglav.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2875
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Slovenia: la Valle dei sette Laghi

Messaggio da mandi_ »

Devo dir ,Baba , che hai percorso e fotografato luoghi da sogno, spettacolari. Si trovano molto all'interno dell'Istria? Io ho frequentato solo la zona costiera...ma scopro che ci sono luoghi che veramente vorrei visitare.Complimenti per le foto!
Mandi


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Re: Slovenia: la Valle dei sette Laghi

Messaggio da macondo »

mandi_ ha scritto:Si trovano molto all'interno dell'Istria?
No, cara Mandi, é relativamente un poco piú vicino a casa tua. Trattasi della regione nord-occidentale della Slovenia, quella parte che é confina sia con l'Italia che con l'Austria. Relativamente vicino a Bled.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41458
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Slovenia: la Valle dei sette Laghi

Messaggio da babatriestina »

Questa non è Istria, sono le Alpi Giulie orientali :-D
Il Triglav ( it Tricorno, sulla sua vetta passò il confine fra le due guerre) è la vetta più alta delle Alpi Giulie nonchè della Slovenia , il loro simbolo. la Val Trenta di cui parlo è l'alta valle dell'Isonzo.
La zona è parco nazionale del Triglav. http://www.tnp.si/national_park/
Immagine
La vedi nela pianta come Dolina Triglavskih Jezer.
Alla pase c'è il monte Prsivec, di cui magari metterò qualche foto, se ne trovo di belle.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2875
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Slovenia: la Valle dei sette Laghi

Messaggio da mandi_ »

Ecco,naturalmente non mi è bastata la vostra duplice spiegazione, ma per fortuna c'è google map, che aiuta. Anzi mi ha permesso ottime visuali dall'alto.
Cercate di capire una foresta proprio foresta: io non immaginavo neanche posti come il Carso, prima di venire a Trieste. Pensavo ci fosse solo il mare e qualche "robetta verde". :-D
Stessa cosa vale per l' Istria, dove ho però percorso zone sul mare ma anche boscose "de visu" non solo sulle carte geografiche o in foto. Non ho mai visitato la Slovenia così all'interno, verso nord.
Comunque mi sono proprio goduta il giro, in mezzo a tutti quei laghetti mozzafiato, un poco simili a quelli a me familiari. Spettacolare, il mondo è proprio bello.
Ciao e grazie Mandi


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Slovenia: la Valle dei sette Laghi

Messaggio da Elisa »

Sono dei posti veramente incantevoli BabaTS!
Ma ghè da caminar...e col prosac sula schena.....mmmm!

Per associazione di idee, la "Strada dei Sette Laghi" è un pecorso di qui, anche molto attrattivo e transitabile in macchina costeggiando i sette laghi.
Soltanto un piccolo saggio di fotografie da poter farsi l' idea di com' era tutto azzurro e verde intorno e... non vorrei osservare dal vero il panorama odierno di questi posti vicini al vulcano! (Fin troppo si vede alla TV!)
Allegati
Bariloche012 copy copy.jpg
Bariloche012 copy copy.jpg (94.64 KiB) Visto 3049 volte
Bariloche018 copy copy.jpg
Bariloche018 copy copy.jpg (126.32 KiB) Visto 3049 volte


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Slovenia: la Valle dei sette Laghi

Messaggio da Elisa »

Mi è venuto in mente, per sincero problema di coscienza, che ho letteralmente "invaso" questa discussione con la mia esposizione foresta, mentre questo è un posto dove sono supremazia le notizie dei VOSTRI bei posti e dintorni!
E' sempre conseguenza di quel medesimo entusiamo mio che non tramonterà. :wink:
Mi pento dell' azione, ma non ditemi niente perchè ho la ragione.
Se volete intervenire e spostare....non avrei incoveneienti. Grazie. :-D


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Re: Slovenia: la Valle dei sette Laghi

Messaggio da 1382-1918 »

babatriestina ha scritto:Gavevo promesso le immagini de sto posto de sogno, xe una valle sospesa dal Triglav più o meno in direzion sud e la finissi con una parete sora Bohinj ( Wochein). No go mai savudo se i laghi va contadi dal basso o dal alto.. :?: impossibile farla in un giorno, mi la go fatta diversi anni fa, un ferragosto, gavemo dormido in una rifugio sora Bohinj
Diversi anni fa, quanti? No xe che semo stadi in gita insieme? :-D
Anche mi la go fatta a ferragosto, col CAI, e gavevo dormido in un rifugio. Me par che jera l'ultima gita a cui go partecipado con la signora Erna, forse te la conosevi. De notte gaveva addirittura nevigado un poco durante un temporal e la mattina dopo jera sai fredo, ma bel sol e aria sai limpida. E me ricordo che in tanti i ga fato un giro più longo per scender, perchè i gaveva sentido dir che la Komar?a jera una roba tremenda. In realtà fa paura el strapiombo che ghe xe soto, ma no xe stado per niente tremendo scenderla.

Comunque consiglio a tutti quel giro, merita proprio.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41458
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Slovenia: la Valle dei sette Laghi

Messaggio da babatriestina »

1382-1918 ha scritto: Diversi anni fa, quanti? No xe che semo stadi in gita insieme? :-D
Anche mi la go fatta a ferragosto, col CAI, e gavevo dormido in un rifugio. Me par che jera l'ultima gita a cui go partecipado con la signora Erna, forse te la conosevi. De notte gaveva addirittura nevigado un poco durante un temporal e la mattina dopo jera sai fredo, ma bel sol e aria sai limpida. E me ricordo che in tanti i ga fato un giro più longo per scender, perchè i gaveva sentido dir che la Komar?a jera una roba tremenda. In realtà fa paura el strapiombo che ghe xe soto, ma no xe stado per niente tremendo scenderla.
Se te guardi bene le foto, te leggi: 93 8 15 quindi ferragosto 1993. No ricordo se iera Erna quela volta, ma go fatto tante gite con ela. No ricordo però neve e temporai, anzi me par che iera caldo. Dei nostri nissun se ga voltado indrio per la Komar?a, che inveze xe una bela rucada a farla in suso, come che gavevo fatto un una gita in giornata qualche anno prima, su e zo per la Komar?a fin al primo lago.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Friul, Slovenia, Croazia, Dalmazia, ...”