Novi autobus

Via nave, via treno, i tram, i autobus, ... tuto
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2951
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Novi autobus

Messaggio da Piereto »

Ogi go leto che i consegnerà altri novi autobus all'act. Ora no ve par anche a voi che sia un fiatin strano che a Trieste se rinovi el parco machine tanto speso. Intendemose me va,e ne va anche ben che rivi roba nova,ma me domando dove che i trova i bori. So che i xe sai bravi de vender autobus con meno de diese ani a altre aministrazioni italiane,pur tuttavia resta un mistero. Adeso che el piano del trafico xe tornà de novo in alto mare,e i farà un altro novo studio che costerà bori, e quindi colegado al novo piano regolatore che me par che resta per adeso quel del 74,i parla de novo de far via Mazini in zo per i autobus e el Corso in su. Cusì giusto per spender altri bori i strenzerà anche le corsie e i slargherà i marciapiedi. Tuto questo per invoiar i triestini che abita in periferia a far do pasi in centro,perchè se trata solo de questo.I negozi cala de numero,e cala anche i aquirenti,e no xe che se te aumenti le zone pedonali la gente ga più bori per spender. Staremo inveze a veder quanti novi postegi i farà,e quanti sarà a costo zero.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Novi autobus

Messaggio da babatriestina »

mi vedo una sola roba, abitando vizin de Piazza Goldoni, quindi el centro del movimento autobus: che ghe xe sempre più autobus, che xe de spetar relativamente poco,e che pe r mi val la pena de moverme in città a pie co posso, col autobus de norma e cola macchina solo in casi eccezionali. Dove che i trovi i bori, visto che i biglietti no xe cari ( mi me convien i biglietti de dieci corse) e che no credo che rivi a ripagar el servizio.. per cui no fazzo dietrologie e digo : ben vegni!
sul pian regolator go letto un sacco de comunicati, ma no go le idee ciare.. certo xe un'anomalia tutta nostra i triestini che se movi in macchina ( o in scooter) per qualsiasi roba: una città come Berlin xe molto meno trafficada e le foto che vedo fra la Berlin del 89 e quela del 2011 in certi casi differissi solo perchè xe sparide le macchine parcheggiade dapertutto. Noi rivemo sempre dopo le grandi città..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Novi autobus

Messaggio da AdlerTS »

forse i veci i li vendi all'estero !


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Novi autobus

Messaggio da Nona Picia »

Mi gavevo sentì che come i tram, i veci autobus finissi al sud! :?


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “Trieste e i trasporti”