Le Alpi viste dal mare

I disi che le foto e i quadri con taio orizzontal rilassa e ispira pase e serenità. Se xe vero e sè nervosi, alora forsi qua trovè qualcosa de utile. Se gavè sonno forsi xe meio che andè de un'altra parte.
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Mafalda
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 14
Iscritto il: dom 22 ott 2017, 21:49

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da Mafalda »

Ok ghe la go fata :-) adesso meto un altra che spero che se rivi a veder i monti con la neve dadrio, purtropo no la xe sai ciara ma no xe facile gaver una bona visuale de qua. Go anche un ingrandimento de un monte un poco particolare che magari qualchedun conossi, meterò in seguito se volè
Mafalda

PS Grazie per la pazienza che gavè avudo
Allegati
2.JPG
2.JPG (48.07 KiB) Visto 2826 volte


Mafalda
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 14
Iscritto il: dom 22 ott 2017, 21:49

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da Mafalda »

Ghe go ripensado, forsi xe meo che meto subito prima che me dimentico come che go fato :-)
Eco, qua xe sto monte a destra che par che gabi la punta taiada in due, o almeno cussì me par a mi forsi el xe riconossibile per qualchedun
Mafalda
Allegati
3.JPG
3.JPG (29.54 KiB) Visto 2825 volte


Mafalda
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 14
Iscritto il: dom 22 ott 2017, 21:49

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da Mafalda »

Ma no ghe xe propio nisun che riconossi sti monti? Gnanche l'ultima foto che se vedi sto monte particolare?

Mafalda


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da babatriestina »

per mi xe el Crep Nudo, che domina valcellina


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mafalda ha scritto:Ma no ghe xe propio nisun che riconossi sti monti? Gnanche l'ultima foto che se vedi sto monte particolare?

Mafalda
Scusime, iero convinto de 'verte risposto e invece vedo che no: anche per mi xe el Col Nudo, un monte al confin tra le provice de Belluno e Pordenon.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da babatriestina »

per mi el Crep Nudo: el Col Nudo xe più alto ma più massiccioe e xe più drio: invece el Crep Nudo che xe vizin ga un aparete che da qua sembra proprio cascar perpendicolare verso val cellina


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Onestamente, mi no go visto dal vivo né el Crep né el Col. Go proposto el col Nudo perché cusì me par che el vegni riconosudo da questo programma

Immagine

Per el resto per mi va ben tuto: a parte el Pelmo, l'Antelao e le Tre cime, no son mai rivado a riconoser nesun monte. E per sti tre, per riconoserli, devo vederli proprio dala parte giusta. Dal molo AUdace no rivo a riconoserghene nisun, me fido del programa del ingegner tedesco.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto:i monti 6 e 7 dovrebbero far parte de massiccio del Col Nudo- Crep Nudo
eccoli ieri dalla Barcolana, ancora senza neve
Immagine
il Col Nudo è il più alto del gruppo, il Crep Nudo si distingue per una paretona verticale verso la Val Cellina
così scrivevo all'inizio del post


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mi ripeto ce no cososevo nè el Crep nè el Col nudo (che po' go scoperto che i xe tacai o quasi), ma zoomando col programma tedesco e dandoghe una vista de Trieste (no so de dove che Mafalda ga fato la foto ma go provado a alzarme e sbasarme de 100 metri sul livel del mar) trovo sta cclassificazion qua

Immagine

per cui, secondo lui, el crep Nudo saria davanti e par quasi de vederlo nela foto de Mafalda, in prospettiva un poco più a sinistra (ma no so, ripeto ancora, de che punto che ga fato la foto Mafalda).

Immagine

Da ignorante, ma da informatico, me fideria più dela sua classificazion. Per el resto, per mi tuto fa brodo.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da babatriestina »

La carta diria che sia inequivocabile.
Me riservo de meter una carta topografica. Xe che dela zona, el Crep Nudo xe visibilissimo, metre el più a lto Col Nudo ( 200 metri imn più) xe un poco più indrio e coverto de altri monti. Go fato un per de gite in zona..
Comunque due immagini della zona, satellitari
il col nudo
Immagine

e la relativa posizione dle Crep Nudo
Immagine
trovandosi a sudest , il secondo pensavo si trovasse davanti, vistod a Trieste.
perà le 'immagini dei due mi gfanno pensare che la carta dtedesca.. abbia ragione!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da babatriestina »

da una pagina web. la forma dle Crep Nudo
Immagine
e il Col Nudo
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Mafalda
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 14
Iscritto il: dom 22 ott 2017, 21:49

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da Mafalda »

Grazie muli de tute ste risposte :-D mi go provado a meter quel programa sul telefonin ma o son particolarmente instupidida o iera tropo distante ma no go rivado a far gnente...ma credo che dala Madalena o dal molo Audace semo poca diferenza de veduta credo...
Anche mi go pensado al col Nudo ma po no me bati el profilo dei altri monti...e po se el Col Nudo xe nele prealpi venete e xe praticamente el primo più grande che vedo a destra nela foto, tuti i altri monti che xe ancora a sinistra, fin dove se riva a veder po ste montagne? Fin la Lombardia?
Mafalda


Mafalda
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 14
Iscritto il: dom 22 ott 2017, 21:49

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da Mafalda »

Questa xe la panoramica e go segnado dove che xe el particolare che gavevo alegado e che se presumi che xe el Col Nudo, per questo me domando che altre montagne xe quele che se vedi? Cioè in che region visto dove che se trova el Col Nudo e tuti i altri monti che ghe xe dopo e ghe ne xe ancora altri che vedo e che no i xe nela foto. Nela foto no se vedi Monfalcon ma da la tuta la riva che se vedi la riva fin a Grado e in giornade bone se dovessi rivar veder Marano, almeno cussì xe stado identificado l'ultimo toco che se vedi de tera dopo Grado, magari se servi posso mandarve tuto el panorama da dove che xe la casa a destra fin dove che rivo veder, anche se no xe dito che se rivi a veder i monti causa la foschia da quele parti

Mafalda
Allegati
1a.JPG
1a.JPG (38.72 KiB) Visto 2716 volte


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da babatriestina »

Quel in mezzo, che se vedi sempre e xe el più caratteristico xe el Monte cavallo de Pordenon. Per mi xe cara anche la piramidina no in mezzo ma un poco più a destra, ancora in ombra , xe el Monte Caulana e se lo gavemo fato in due mi e una mia amica, due done sole gavemo ciapado la carta e ghe semo rivade in gita giornaliera.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Mafalda
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 14
Iscritto il: dom 22 ott 2017, 21:49

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da Mafalda »

Che brave ara, mi no so se ghe la gavessi fata a meterme a scalar...o forse la stago guardando coi oci de questa età :(
Comunque secondo mi xe un qualcossa de sbagliado de sta storia dei monti, me par più roba dela region, ti fa conto che la foto xe stada scatada dala Madalena, la casa che xe soto quel monte la dovessi sconder Monfalcon più o meno quindi penso che xe monti nostri, ogi che se rivava a veder un poco de più, sempre dal stesso punto se vedeva Grado e dadrio se intravedeva dei monti con in zima la neve, me dispiasi de no poder postar la foto in sto momento, e me domando de dove xe quei monti che vedo lazò

Comunque go provado a meter sul telefonin quel programa che te disi i nomi dei monti...o mi no go capido qualcossa ma me disi che no vedi monti, forsi vien infastidido dale case che xe davanti o che i monti xe tropo lontan, el fato xe che no se pol zoomar sui monti per fargheli veder meo :-) Insoma tuta fadiga per gnente e me ga tocado liberar el telefonin per rivar a meter quela app :(

Mafalda


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da Piereto »

Trovo che el programma segnalado da spmc sul riconosimento dei nomi dei monti sia fantastico. Lo go sperimentà vardando altre zone alpine in cui son sta e che con la carta in man me gaveva lasado tanti dubbi sui nomi de monti. Davvero ottimo. Se pol zoomarlo. El ma xe che el se avvali de la cartografia de google, e quindi non vien riportatdi i nomi de tuti i monti. Xe molte piccole cime che ne interessasi per la nostra vicinanza che non vien riportade e dele quali noi conosemo el nome ma semo dubiosi. Comunque bel.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Si xe un programma veramente bel, no proprio facilissimo de doprar, ma sai ben fato. No so se el dopra la cartografia de google. De qualche parte me par che el disi che cartografie che el dopra. Quel che el devi far xe una scelta e no so che criteiro che el dopra per sceglier i nomi. Mi ghe gavevo scrito al mato complimentandome e domandandoghe el permeso de pubblicare le sue mappe e, gentilissimo, el me ga risposto.

Qua https://www.atrieste.eu/Pdf/result.jpg go meso un'immagine centrada circa sul col nudo e sai sai grande (11200 pixel) dove che se trova tanti nomi del monti in più. La go fata partir dalla Maddalena. Ve la scarighè e dopo ve la vardè ingrandida.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da babatriestina »

Mi piace guardare queste immagini perchè molti sono monti su cui sono salita, a suo tempo, con gli amici del CAI. E spesso e volentieri in cima.. abbiamo trovato nebbia e il panorama non ce lo siamo goduti


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Mafalda
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 14
Iscritto il: dom 22 ott 2017, 21:49

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da Mafalda »

Piereto ha scritto:Trovo che el programma segnalado da spmc sul riconosimento dei nomi dei monti sia fantastico. Lo go sperimentà vardando altre zone alpine in cui son sta e che con la carta in man me gaveva lasado tanti dubbi sui nomi de monti. Davvero ottimo. Se pol zoomarlo. El ma xe che el se avvali de la cartografia de google, e quindi non vien riportatdi i nomi de tuti i monti. Xe molte piccole cime che ne interessasi per la nostra vicinanza che non vien riportade e dele quali noi conosemo el nome ma semo dubiosi. Comunque bel.

Scusa, ma come te ga rivado a zoomarlo? Mi go tentado tante volte ma no me da la possibilità de farlo, parlo del programa che se ga visto in sta discussion coi nomi dei monti.
Ma perchè son cussì imbranada con telefonin e pc? Po per el telefonin e le sue app...no capisso un boro, l'unica che go rivado a far funzionar ben xe el zogo dei cruciverba, otimo co te speti la fila dal dotor :-D
Go provado anche col tablet ma no go trovado una app de poder meter sul mio Asus con Android :(

Mafalda


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mafalda ha scritto:
Piereto ha scritto:Trovo che el programma segnalado da spmc sul riconosimento dei nomi dei monti sia fantastico. Lo go sperimentà vardando altre zone alpine in cui son sta e che con la carta in man me gaveva lasado tanti dubbi sui nomi de monti. Davvero ottimo. Se pol zoomarlo. El ma xe che el se avvali de la cartografia de google, e quindi non vien riportatdi i nomi de tuti i monti. Xe molte piccole cime che ne interessasi per la nostra vicinanza che non vien riportade e dele quali noi conosemo el nome ma semo dubiosi. Comunque bel.

Scusa, ma come te ga rivado a zoomarlo? Mi go tentado tante volte ma no me da la possibilità de farlo, parlo del programa che se ga visto in sta discussion coi nomi dei monti.
Ma perchè son cussì imbranada con telefonin e pc? Po per el telefonin e le sue app...no capisso un boro, l'unica che go rivado a far funzionar ben xe el zogo dei cruciverba, otimo co te speti la fila dal dotor :-D
Go provado anche col tablet ma no go trovado una app de poder meter sul mio Asus con Android :(

Mafalda
El programma no ga un suo zoom, cme che semo abituadi. Per zoomar bisogna strenzer l'angolo de visualizzazion che el te mostra soto. Se te vol fazo una copia dela videata e te mostro come far.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “Panorami”