FantaTrieste

Cosa volemo per la cità  dei nostri fioi?
Proposte e discusioni su quel che i sta fazendo e quel che volesimo sia fato
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: FantaTrieste

Messaggio da babatriestina »

Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: FantaTrieste

Messaggio da Piereto »

Oggi scadevano le domande coreco per l' ampliamento della spiaggia pineta di barcola - bivio Miramare. Dal tenore delle domande mi è parso che l' interesse della amm. comunale fosse quello di diminuire i posteggi, creare nuove piste ciclabili, cioè su due chilometri di spiaggia dove oggi stazionano d' estate diciamo 4000 persone farne stare , cioè ammassarne in futuro 20.000, a discapito del verde attuale ( ricordo come occorrano 40 anni per fare crescere una pineta). Senza contare la distruzione degli attuali topolini e le difficoltà di accesso al mare.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: FantaTrieste

Messaggio da Piereto »

Per quanto riguarda il parco del mare. Indubbiamente avremo un accesso ad una zona che finora ci è stata preclusa, ma penso che il mantenimento della parte virtuale del acquario dovrà essere rinnovata molto spesso e questo comporterà dei costi in più per il futuro.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8711
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: FantaTrieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Un visore per la realtà virtuale costa meno de 60 euro; metighe vizin qualche centinaio de euro de software e te poderà veder la stessa roba a casa, sentà in poltrona; e co te son stufo del mar te podera veder un safari o una gota sul monte bianco...

Penso anche mi che sarà un flop, a parte el ristorante o bar che i farà de sicuro.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Blues Briso
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 207
Iscritto il: sab 8 gen 2022, 19:31

Re: FantaTrieste

Messaggio da Blues Briso »

sono piccolo ma crescero ha scritto: lun 8 gen 2024, 8:23 Un visore per la realtà virtuale costa meno de 60 euro; metighe vizin qualche centinaio de euro de software e te poderà veder la stessa roba a casa, sentà in poltrona; e co te son stufo del mar te podera veder un safari o una gota sul monte bianco...

Penso anche mi che sarà un flop, a parte el ristorante o bar che i farà de sicuro.
Son d'acordo, ma sta roba del far "come el vero" va de moda, me sa... go pena visto una "mostra" de Klimt a Milano, che de Klimt no gaveva niente, solo stampe dei suoi quadri e disegni co una una sala ndo che iera uno spetacolo "immersivo" che gavessi (credo mi) dovudo ricrear le "atmosfere" dei sui quadri, ma iera bastanza assurdo (al Sartorio un per de ani fa gavevo visto qualcossa de meio sui impressionisti me par), l'altro ano in pescheria go visto Frida Kahlo senza niente de veramente suo. Roba bastanza assurda, che tra l'altro costa come una mostra con quadri veri...

Mi son totalmente contrario, de desso in avanti con robe del genere non i me cuca più...


Vosi e lingue sconossude me bati sule orece nude. El posto xe 'l steso, ma mi no 'l me par, adeso. Tuta sta gente de ndo' la riva, ché no la va via? O inveze xe i mii che me schiva? E pur ara, che mi son casa mia!
Avatar utente
Blues Briso
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 207
Iscritto il: sab 8 gen 2022, 19:31

Re: FantaTrieste

Messaggio da Blues Briso »

Piereto ha scritto: dom 7 gen 2024, 21:18 ... diminuire i posteggi, creare nuove piste ciclabili, cioè su due chilometri di spiaggia dove oggi stazionano d' estate diciamo 4000 persone farne stare , cioè ammassarne in futuro 20.000, a discapito del verde attuale ( ricordo come occorrano 40 anni per fare crescere una pineta). Senza contare la distruzione degli attuali topolini e le difficoltà di accesso al mare.
Za iera pupoli trovar un spazieto per butar in tera el sugaman, desso diventerà più facile de sicuro... ovviamente bisognerà strucarse tuti 20000 sui autobus con ogni d'un cola sdraio e el frigheto soto scaio... robe de mati...


Vosi e lingue sconossude me bati sule orece nude. El posto xe 'l steso, ma mi no 'l me par, adeso. Tuta sta gente de ndo' la riva, ché no la va via? O inveze xe i mii che me schiva? E pur ara, che mi son casa mia!
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8711
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: FantaTrieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Blues Briso ha scritto: lun 8 gen 2024, 19:42
Piereto ha scritto: dom 7 gen 2024, 21:18 ... diminuire i posteggi, creare nuove piste ciclabili, cioè su due chilometri di spiaggia dove oggi stazionano d' estate diciamo 4000 persone farne stare , cioè ammassarne in futuro 20.000, a discapito del verde attuale ( ricordo come occorrano 40 anni per fare crescere una pineta). Senza contare la distruzione degli attuali topolini e le difficoltà di accesso al mare.
Za iera pupoli trovar un spazieto per butar in tera el sugaman, desso diventerà più facile de sicuro... ovviamente bisognerà strucarse tuti 20000 sui autobus con ogni d'un cola sdraio e el frigheto soto scaio... robe de mati...
Opur pagar, perché me par che i voi far strutture a pagamento...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: FantaTrieste

Messaggio da babatriestina »

za xe pupoli sule struture balneari a pagamento a livello nazional, se go ben seguido. Xe anni che i ne conta che se gaveremo spiaggia a Barcola sarà come Lignan ( volessi per bon?) insoma per mar de scoio anderemo oltreconfin? e ve vedo cola sdraio sula bici. Xe che se no se fa piste ciclabili no se beca bori eu, de quel che go capido. Mi go una bici,che dopravo a Grado, stago in zona pianeggiante, ma fin che no i me fa una zona ciclabile vera, no vado a risciar de andar in bici in strada fra le machine e i scuter o a seminar panico fra i pedoni sul marciapie


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: FantaTrieste

Messaggio da Piereto »

Bravi, gave' centrado el problema. La mularia col sugaman pol andar a strucarse per tera, o strucarse in bus, o domani sul vaporetto che pero' no pol entrar in area marina de miramar, ne tantomeno atracar, quindi i pol star ben anche in 20000 . Adeso el bagno xe gratis, e anche el posteggio auto, ma domani? E alora, tuti in bici co sdraio e borse e fioi sul stangon, o sul motorin, e zò multe. Evviva. Però me consola che el scocimarro regionale ga dito che ghè volerà anni.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: FantaTrieste

Messaggio da babatriestina »

oggi sul Piccolo i disi che no sarà a pagamento ( i bagni, i parchegi anche?)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8711
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: FantaTrieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mah, co i ga presentà el lavor i gaveva dito che i tochi meio saria stai a pagamento. Forsi gavevo stracapì.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “Trieste, el futuro”