FantaTrieste

Cosa volemo per la cità  dei nostri fioi?
Proposte e discusioni su quel che i sta fazendo e quel che volesimo sia fato
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: FantaTrieste

Messaggio da Piereto »

Go zercado notizie ,ma son sicuro che xe Rotterdam el primo porto europeo anche per la austria con 120 km quadrati de area portuale 8 scali container 90000 dipendenti, controlli doganali velocissimi o inesistenti per cui un container una volta scarigado sta un per de ore sul molo e po' el riparti. Un giorno xe considerado ritardo. Fondali de 20 - 24 metri che vien dragadi ogni giorno. Dati impressionanti paragonadi soprattutto alla burocrazia nostrana che xe de intralcio all' economia.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: FantaTrieste

Messaggio da babatriestina »

Piereto ha scritto: ven 12 dic 2014, 16:10 Finalmente una bona notizia : le caserme de via Roseti, che le xe ogi proprietà del la cassa depositi e prestiti, vegnerà vendude, e al comun i ghe dara un dei edifici de 5600 metriquadri, e el comun lo destinerà a una sucursale del vizin Petrarca, e i farà anche un bel giardin, e in più i ghe darà 6 milioni de euro, che el comun impiegherà per comprarse tochi de teren che xe ancora demaniali in campo marzio vizin al mercato ortofruticolo e al museo del mare. La notizia "fantatrieste" xe che el resto delle caserme sarà vendudo ai privati per far.......abitazioni e uffici. :lol: Savè che nel grande complesso de campo marzio (quel dove che iera la Fiat) xe ancora tanti appartamenti invendudi, e che xe previsto che te posi aquistarli dandoghe in permuta el tuo vecio apartamento per cior quel novo.Tipo vendi due e paghi un. Xe evidente che oramai el maton no tira più, e i credi ancora che ghe sia gente pronta a comprar in Via Roseti come in porto vecio dove che anche là i vol far apartamenti e ufici. Come xe logico i ghe da adoso a chi che aministra ancora per poco el porto, dimenticandose che xe dai ani 60 che nisun ga trovà i bori per restaurar el porto vecio, i ga smantelà quel che se podeva portar via comprese le gru idrauliche che xe finide a Ancona. . Trane Maresca che guarda caso ghe iera vanzà 2 miliardi de lire de gestion e i li ga dopradi per restaurar el magazin 27 che po nisun ga utilizà fin a tre ani fa.
legio oggi che i vole meter ordine nele caserme de via Rossetti, abandonade de anni


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: FantaTrieste

Messaggio da babatriestina »

Uno dei tanti progetti- in pupolo- vulgo " rendering" per la Fiera, me par. te ga visto ti? Butado zo e schluss
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: FantaTrieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

babatriestina ha scritto: ven 11 nov 2022, 8:50 Uno dei tanti progetti- in pupolo- vulgo " rendering" per la Fiera, me par. te ga visto ti? Butado zo e schluss
Xe una dimostrazion de un algoritmo ricorsivo:

"Se prevedi che i lavori comincerà un giorno dopo del previsto"


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: FantaTrieste

Messaggio da babatriestina »

per inciso, passavo ieri in piazza Ponterosso, lavori per il tallero di Maria Teresa. Il tallero è fatto, occorre metterlo in piazza e fissarlo bene al terreno. Da buona pensionata, finora non ho mai visto nessuno attivo negli scavi. ma leggo le previsioni: 90 giorni Tre mesi! tre mesi per far un buco ( è già fatto..) e fissarvi un monumento. E vedremo se saranno davvero tre mesi..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: FantaTrieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Resto dell'idea che si poteva ricordare Maria Teresa con qualcosa di diverso del Tallero. E' vero che era la moneta corrente in buona parte del mondo di allora, ma ...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: FantaTrieste

Messaggio da Piereto »

Me par che el talero necessiti anche de un per de fareti per iluminarlo, e forsi noi trova i fili. E cosa dir pò de : i trova più de zentomila euro per el progetto de le stazioni de una ovovia che forsi no se farà, mentre per el risanamento dei ponti verde e bianco bisogna andar a mendicare a Roma bori che no xe.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: FantaTrieste

Messaggio da babatriestina »

Ieri notte ( come la befana) i lo ga portado ma el xe coverto, Un amico me ga mandado una foto de un suo amico... i me disi però ch eno i ga rivado a far le due facce, una resta lucida a specio
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: FantaTrieste

Messaggio da babatriestina »

eccovi un'immagine del Piccolo di come lo vedremo , qua alla rovescia
Immagine

adesso, coperto
Immagine

e il vento che muove i pannelli attorno
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: FantaTrieste

Messaggio da babatriestina »

sono piccolo ma crescero ha scritto: ven 11 nov 2022, 9:50
babatriestina ha scritto: ven 11 nov 2022, 8:50 Uno dei tanti progetti- in pupolo- vulgo " rendering" per la Fiera, me par. te ga visto ti? Butado zo e schluss
Xe una dimostrazion de un algoritmo ricorsivo:

"Se prevedi che i lavori comincerà un giorno dopo del previsto"
ieri sul Piccolo un articolo, che no i ga fato gnente, no i ga butado zo gnente, che forsi fra qualche mese sarà i permessi..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: FantaTrieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Prime del lock down qualcosa i ga butà zo: i ga recuperà quasi tuto l'alluminio dei seramenti, i ga portà via sachi e sachi de aternit e dopo se xe fermà tuto.

Ma piaseria saver de chi che xe la colpa: xe i austriaci che no ga voia de 'nadar avanti? Xe permessi che manca? De chi?

Sicome penso che qualche lavor sia a carico del comune (nova viabilità, ecc.) no sarà miga che se se ferma sempre là?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: FantaTrieste

Messaggio da Piereto »

Per una qualsiasi nostra azion gavemo bisogno del permesso. :(


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: FantaTrieste

Messaggio da babatriestina »

Per farse una ridada, riporto i rendering presentai sti giorni del Parco del mare in pompa magna
Adesso deventa acquario virtuale ( intanto no i xe boni de riaverzer el acquario vero) le foto xe dela pagina de Trieste prima come che se vedi ben
Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: FantaTrieste

Messaggio da babatriestina »

Immagine

e riporto

Il Parco del Mare diventa "Nautaverso": svelato il progetto del maxi acquario virtuale

Sarà il primo digital experience center in Italia e avrà un costo di 32 milioni e 500mila euro, di cui la maggior parte da fondi della Camera di Commercio. Secondo le prime stime, divulgate nell'incontro, sarà in grado di attrarre dai 250mila ai 300mila visitatori l’anno. Intorno sorgerà un grande parco sul mare nella zona dismessa di Porto Lido, già in via di demolizione


Entro quest’anno definiremo il bando e partiremo tra gennaio e febbraio del 2024. Contiamo di cantierizzare entro l’autunno del 2024, poi ci vorranno 36 mesi e, presumibilmente, sarà tutto pronto nel 2027”. L’originaria intenzione di costruire un grande acquario marino è stata abbandonata da Paoletti in favore del parco virtuale durante un viaggio in Arabia Saudita dove, “tramite schermi circolari ad alta definizione - ha spiegato -, veniva illustrata la nuova città tutta digitale da costruire nel post pandemia

La riqualificazione dell’area dismessa di Porto Lido, è già iniziata la settimana scorsa con l’inizio delle demolizioni e la zona, un lotto di circa 17mila metri quadri, diventerà un parco con aree verdi e alberature, un anfiteatro sul mare, ristoranti e negozi. Un’area fruibile da tutti, anche dai non visitatori. Anche la luce della lanterna tornerà a splendere, il tutto alimentato con fonti d’energia sostenibili. Un vero e proprio luogo pubblico che sarà denominato “Parco sul mare

e adesso vederemo coss che nassi.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: FantaTrieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Vedemo se son profeta: la prima roba che i farà sarà quela de no verzer l'acquario, tanto no'l servirà più. Po' vederemo.

E intanto Trieste, secondo l'indagine del quotidiano economico Italia Oggi, passa dal 9° posto del 2022 al 30° posto del 2023 per qualità dela vita. So che ste statistiche val quel che le val, che la scelta dei parametri xe per certi versi arbitraria, no so gnanche quanto sia autorevole sto giornal, però....

Immagine


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: FantaTrieste

Messaggio da Piereto »

El rendering xe sai bel. Ma ....vedo che quella scalinata tipo sacrario de Redipuglia la xe quasi in bora, e sopratuto resta ancora in pie quella oribile caserma de la finanza che porta via la vista de la lanterna da bona parte de le rive.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: FantaTrieste

Messaggio da babatriestina »

ve tiro zo del Piccolo online le meravee che i prometti

Nella Methahall (1.000 mq) si troverà su un fondale marino; per interagire con questo ambiente virtuale non dovrà indossare device perché si muoverà in spazi virtuali fra proiezioni a 360 gradi e ologrammi 3D: un metaverso virtuale, una commistione fra virtuale e reale.

Con il Submariner/Simulator sarà in una capsula alla scoperta delle specie più rare, dei fondali più irraggiungibili, degli ambienti meno conosciuti, grazie alla tecnologia 5D.

Nella Immersive room, una sala a doppia altezza, per gruppi, ci saranno percorsi multimediali interattivi, proiezioni e mappature 3d, con simulatori tattili, gesture control, large touch screens.

Il Virtual Acquarium avrà schermi led che daranno l'impressione di essere in un acquario reale, con ambienti marini di diverse zone del mondo.

L'Auditorium sarà un luogo carico di effetti speciali, con sistemi di proiezione di ultima generazione supportati da effetti speciali di movimento, olfattivi e sensoriali.

Science on sphere è una sala multifunzionale didattica per lezioni sulla sostenibilità ambientale legata al mare: un sistema di videoproiettori illumina una sfera sulla quale possono essere visualizzati 500 set diversi di dati sul nostro pianeta, aggiornati costantemente dalla Nasa.

Science Lab è uno spazio laboratorio con attività connesse con enti di ricerca e con start-up innovative che lavorano su nuove tecnologie. Qui vengono riproposte simulazioni della fauna marina in epoca remota.

The Time Machine è una mostra per osservare l'evoluzione della vita di specie ormai estinte dal tempo dei dinosauri e di altre di cui si ipotizza l'evoluzione nel futuro.


( tuto infarcido de parole inglesi per far atual)

e i rendering

Immagine

Immagine

El Piccolo ne riporta anche un dei veci progetti

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: FantaTrieste

Messaggio da babatriestina »

ecove el cartel in zona, i disi che i ga cominciado a a butar zo, ma la zona accessibile no fa veder gnente

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: FantaTrieste

Messaggio da babatriestina »

Go trovado un per d e pupoli del novembre 2020 - tre anni fa!
sempre rendering.. e i imprenditori che voleva indrio i bori che i ghe gaveva pagado ala camera de comercio ...
iera articoli del Piccolo

Immagine

" finalmente si parte" ;--D ;--D ;--D ;--D

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: FantaTrieste

Messaggio da babatriestina »

sempre immagini e articoli " trionfali" del 2020. Li conserviamo a memoria e per vedere i progetti ora detti "rendering" che fa più " cool"
Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Trieste, el futuro”