No grazie San Remo

argomenti de attualità  ( ciacole de salotin: Signora mia, la ga sentido che?)
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2961
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

No grazie San Remo

Messaggio da Piereto »

Ieri ,dopo 50 ani go guardà el festival de San Remo, Savevo che no perdevo niente no guardandolo,ma me son dito che se no te vardi no te pol poi giudicar. Ben un festival dovesi eser tuto concentrà sul'ascolto dele canzonete.Se fusi cento autori italiani che manda a San Remo le canzonete se dovesi poderle scoltar tute zento. Inveze no xe cusì. Po co la scusa che ocori spetar tempo per el televoto se ghe lasa spazio a un intratenimenteo con Celentano che vien a parlarte de filosofia e de politica,e po el te canta altre sue canzonete nove giusto per guadagnar ancora qualche flica. Le canzonete le me pareva tute uguali,tute che comincia con un sbrodolamneto de parole dite col microfono tacà a do centimetro da la boca, per arivar al punto culminante che saria po el titolo de la canzon. El televoto po xe la fregadura più forte: i te fa pagar un euro e un centesimo più iva per un sms,e tuti ghe casca. Go fiducia che paserà altri 50 ani prima che vardo de novo San Remo. :cheezy_298:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: No grazie San Remo

Messaggio da babatriestina »

Mo son oltre 30 che no vardo e no rimpianzo. Celentano a Sanremo me piaseva col cantava 24 mila baci, anche se Il tuo bacio è come un rock me piasi de più.
Metemo in atualità non triestine?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8756
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: No grazie San Remo

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Piereto ha scritto:Ieri ,dopo 50 ani go guardà el festival de San Remo
Mi go continuà a no vardarlo...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2875
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: No grazie San Remo

Messaggio da mandi_ »

e Anche mi. Però sento che si parla parecchio dei vestiti o non vestiti delle donnine che accompagnavano gli ospiti. Non si parla di canzoni. Non sono contraria a Sanremo, ne sono uscite belle voci nel passato anche recente. Quest'anno son capitata un momento davanti alla tv, cambiando il canale son finita su Sanremo. Dopo aver visto labbra rifatte e sentito stonature varie, ho girato. Mi dispiace, magari c'era qualche bravo cantante, ma non ho retto.
Mandi


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5363
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: No grazie San Remo

Messaggio da nonna ivana »

Molto ottimista Piereto...pensa che San Remo Canzonette ci sarà ancora per 50 anni, come minimo!
Martedì ho visto parte dell'intervento di Celentano, ma l'atmosfera cupa mi ha fatto desistere, le canzoni non le guardo mai, perché non ci capisco le parole, e i personaggi non mi attirano, anche se mi sforzo di trovarci qualcosa di positivo
Mercoledì, nulla!
Giovedì ho visto alla fine, c'erano cantanti stranieri, a volte preferisco le interpretazioni straniere...di canzoni italiane!!
Venerdì nulla!
Sabato son capitata quando c'era il duetto Celentano Morandi, poi ho riaperto alla fine e ho ascoltato la vincitrice...ma non del tutto, mi sono addormentata!
Non so quindi come è stato il Festival, come per gli anni passati... le canzoni non sono il mio forte, mi vuole lungo tempo per appassionarmi a un motivetto!


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: No grazie San Remo

Messaggio da sum culex »

Gnache noi no guardemo! Guardavimo tanti ani fa, ogi come ogi xè za moltissimi ani che o lo guardemo più.
ciao
sum culex


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: No grazie San Remo

Messaggio da Nona Picia »

San Remo, come ga dito Sum, no lo guardemo de anni. E sto anno poi, per scoltar el predicator che no sa che una predica no devi durar più de venti minuti che tanto la gente se stufa, proprio no me andava....El me piaseva fin che el cantava le sue canzoni e el diseva qualche batuda, ma quando el se ga trasformà in un padreterno de terza man, lo go lassà perder.E dato anche che zà imaginavo chi che vinzeva, go pensà ancora de più che no valeva la pena de perder tempo e sonno per el festival!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “Atualità non triestine”