Partite 2012

Per cuei che ghe piasi l'Union, el Ponziana e tuti i altri ...
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Partite 2012

Messaggio da babatriestina »

nonna ivana ha scritto:
Non preoccuparti, non casca il mondo! :wink:
non mi preoccupo per nulla, ormai , semplicemente è la spiegazione del mio ormai ultradecennale disinteresse verso la squadra "di casa"


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Partite 2012

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto:

non mi preoccupo per nulla, ormai , semplicemente è la spiegazione del mio ormai ultradecennale disinteresse verso la squadra "di casa"
E non solo del tuo....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Partite 2012

Messaggio da Nona Picia »

Come previsto, la Triestina ga perso....5 a 0 se no me sbaglio..... :evil:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Partite 2012

Messaggio da Ciancele »

Balon – Triestina Calcio

Stavo spetando che Baba Triestina me disesi come che la xe andada, ma sicome che mi no go pazienza e no so spetar, per no morir ignorante me go dà una paca in tala naschie (trad.: Ho preso il coraggio a quattro mani?) e son ‘ndà in internet. Zerca in A, zerca in B, C1, C2. Me pareva de eser a scola ala lezion de algebra o quando che i tentava de impararme le valenze. No go trova gnente, ma mi son anca tumbaro.
Po’ me xe vignù inamente quel che contava Nona Ivana del Bologna in serie D. Dopo la serie D vien probabilmente el torneo bar e dopo le partide in campagneta. Me xe vignù inamente anca Baba Triestina e el suo poco interese. L’elenco dele cità taliane per numero de abitanti porta Trieste al 15. posto e Udin al 48. Trieste in serie A e Udin in altra serie. Inveze xe tuto el contrario. Basta salute, diseva ani anorum fa una barzeleta dela Setimana enigmistica. Legevo anca che la Triestina xe una squadra simpatica e ben voluta e che tuti volaria zogar contro de ela. Anca la squadra dela mia dita iera simpatica e benvoluta. Perdeimo sempre. Una volta sola gavemo vinto. Co’ iero malà e no go podesto zogar. Queste squadre vien ciamade qua Punktlieferanten = fornitrici di punti.
Stasera go leto el post de Nona Picia col risultato. Baba Triestina, credo che no te gavevi el coragio de darme la triste novela. Te volevo pregar de scriver che la ga vinto, anca se no xe vero. No darte pensier, ma no te son ti a portar pegola ala Triestina.
Surfando go visto anca che squadre de nome tipo Livorno de guera, Torino ante Superga, Glasgow Rangers ecc., no xe più tra le prime. Semo dunque in bona compagnia. A squadre che una volta ga fato tremar el mondo (del balon) adeso ghe trema ... le gambe (a quala altra parte anatomica gavè pensà, ah?) co’ le pensa de dover zogar.
Per serar ciogo de novo un deto del mio libreto Latin per blagheri: Sic transit gloria mundi


Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Partite 2012

Messaggio da nonna ivana »

Ciancele...prego, modifica (nel tuo pensiero!) il D del Bologna in C1, penso che in D non sia mai andata, almeno spero! Ho ricordato quel periodo nero solo per il fatto che due uomini di casa mia erano partecipi attivi del calcio, e erano di umore nero in quel periodo...non vorrei dare loro un' ulteriore "amarezza, capiscimi bene! :wink:

Mi dispiace per la Triestina e per coloro che le sono affezionati! :(
Buona notte... :-D


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Partite 2012

Messaggio da Nona Picia »

Ciancele ha scritto:Balon – Triestina Calcio

Stavo spetando che Baba Triestina me disesi come che la xe andada, ma sicome che mi no go pazienza e no so spetar, per no morir ignorante me go dà una paca in tala naschie

Ciancele, te go messo i risultai nel post sora el tuo..... :arf2_140:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Partite 2012

Messaggio da Ciancele »

Balon – Triestina Calcio

Nonna Ivana, ho citato la serie D ed il torneo bar a scopo puramente ironico. So che per molti le sorti della squadra sono molto sentite. Quando, dopo l’ultima partita della stagione, la squadra del cuore deve retrocedere, vengono sparse tante amare lacrime. I tifosi si sentono traditi da chi prende una valanga di soldi, anche se deprezzati dall’inflazione. Pur non condividendo, non posso che portare rispetto per la loro opinione. Una volta, passando davanti ad un ristorante italiano, un gruppetto di italiani, che in parte conoscevo, stava discutendo con fervore della prossima partita con l’Inghilterra. Mi venne chiesto che cosa ne pensassi. Purtroppo è stato scelto il momento peggiore e non sono potuto trattenermi dal rispondere: Invidio tutti quelli che non hanno altri pensieri che la partita Italia-Inghilterra. Da quella volta non hanno più parlato con me.
È triste anche per la Triestina e per chi vorrebbe che rappresentasse la città in modo più conforme della Prima divisione, o come si chiama. Ma non si tratta più di sport puro, ma di soldi, di molti soldi. Per questo considero la cosa unicamente dal punto di vista economico. In Germania, ma non solo in Germania, certe partite chiamiamole decisive sono più una corrida, un combattimento di lotta libera, che un avvenimento sportivo, dove vince il migliore. Ecco perché anch’io mi associo al pensiero di Baba Triestina.
Io mi ripeto troppo spesso. In questo caso: Basta salute!


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Partite 2012

Messaggio da Ciancele »

Balon – Triestina Calcio

Nona Picia, go visto e te ringrasio. Tuto il mondo xe paese o Il mondo xe fato a scale. Un de questi deti va sempre ben. Un giorno la Triestina sarà de novo una squadra de rango. Purtropo mi podarò vardar le partide solo de l’alto (o del baso? :cheezy_298: :cheezy_298: ).


VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: Partite 2012

Messaggio da VetRitter »

Ciancele ha scritto:vardar le partide solo de l’alto (o del baso? :cheezy_298: :cheezy_298: ).
o da le tribune, dei..


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Partite 2012

Messaggio da Ciancele »

VetRitter ga scrito:
“Ciancele ha scritto:
vardar le partide de l’alto (o del baso?)
o da le Tribune ... dei
Me go informà. Se te ga santoli, te ga posto in tribuna anca in baso. Dunque: no problems.


Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Partite 2012

Messaggio da nonna ivana »

vedi...le raccomandazioni valgono di là...come di qua!!! :lol:


ivana

la curiosità è il colore della mente
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Partite 2012

Messaggio da Ciancele »

Nonna Ivana, ti auguro una buona serata.
Ciancele


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Partite 2012

Messaggio da babatriestina »

La Triestina perde 2-0 a Latina

No comment


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Partite 2012

Messaggio da nonna ivana »

Ancora in negativo, mannaggia!!!!


Grazie Ciancele...speriamo di avere una notte senza risvegli così traumatici...tremolio, ma ogni tanto si fa duro e serio, si scappa fuori...lasciamo fuori la macchina...sono in pensiero per il figlio e la famiglia,, essendo in sei non è poi così piacevole dormire in macchina, anche se sono due, comode... con i bambini piccoli è dura!

Coraggio!!! Ci sono quelli in tenda che se la passano meno bene, inoltre il nostro pensiero va alle vittime e ai feriti!

Siamo tristi!


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Partite 2012

Messaggio da babatriestina »

Non so nemmeno con chi, ma pareggio 2 a2 in casa.
e con questo mi dicono che abbiamo un record, la terza retrocessione in tre anni. Insomma, una squadra di brocchi, dicono. :(


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Partite 2012

Messaggio da Nona Picia »

Allora si va dove? In quella che era la serie D o qualcosa d'altro? :(


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Partite 2012

Messaggio da babatriestina »

Nona Picia ha scritto:Allora si va dove? In quella che era la serie D o qualcosa d'altro? :(
C2, dicono, insomma serie D de una volta.
Ben, go za visto al Triestina in D al derby col Ponziana.. e stavo decidendo quela volta de passar a tifar Ponziana


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Partite 2012

Messaggio da Nona Picia »

Se me ricordo ben, dato che no me interessavo tropo de calcio, me par che ghe iera C1, C2 e D......comunque sia i ga fato schifo.....e adeso i pianzi....come i cocodrili!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Partite 2012

Messaggio da babatriestina »

e per finire, la Triestina è all'asta ma finora non si è fatto avanti nessuno per comprarla.. :(
però anche la serie A non scherza, in fatto di intrallazzi e "imbroiezi"


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Partite 2012

Messaggio da Nona Picia »

E chi vuoi che la compri?.....Per quanto riguarda le altre, concordo con Monti quando dice che ci vorrebbe una pausa dal calcio di almeno 2 o 3 anni....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “Balon”