Bone feste / ultimo de 'l ano / capodano / ano novo &c.
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Bone feste / ultimo de 'l ano / capodano / ano novo &c.
Auguroni de bon ano a tutti quanti!!!!!!
Bye '73 de Roby.-
- babatriestina
- senator
Ultimo de 'l ano / capodano / ano novo &c.
Come gave` pasado 'l ultimo de 'l ano? Mi iero per strada co' i fioi e la familia gavemo fato la nostra parte de incuinamento e de rumor e gavemo ciapado la nostra parte de piova ;-D
No iera mal ;-D
Go ciapado un saco de auguri per sms e no go rivado a risponder gnanche a un perche` el telefono el me dixeva che la rede la iera soracariga ... e cusi` me son anche refado una bela figura de mus ;-D
Me xe restado el sospeto che, sicome mi i sms li go ciapadi, pol darse che el mio contrato el gabi una categoria piu` basa senza che mi sapio ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D
Comuncue de novo bon ano a tutiiiiiii ;-D ;-D ;-D ;-D
Ciau
Franco
No iera mal ;-D
Go ciapado un saco de auguri per sms e no go rivado a risponder gnanche a un perche` el telefono el me dixeva che la rede la iera soracariga ... e cusi` me son anche refado una bela figura de mus ;-D
Me xe restado el sospeto che, sicome mi i sms li go ciapadi, pol darse che el mio contrato el gabi una categoria piu` basa senza che mi sapio ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D
Comuncue de novo bon ano a tutiiiiiii ;-D ;-D ;-D ;-D
Ciau
Franco
[/quote]ffdt ha scritto:modifico anca sto argomento cua: in origine 'l se ciamava Ultimo de 'l ano e adeso meto insieme tuti i ultimi de 'l ano, i capodani e cuel che ghe xe a rente
Franco
Ultima modifica di ffdt il dom 4 nov 2007, 23:20, modificato 1 volta in totale.
- babatriestina
- senator
Dovevo andar a far un cenon coi amici in casa de lori in Carso, ma col mal de gola ( ve go dito che son marantega nel senso de tossicolosa) son restada a casa, no go averto la television, me go tacado al PC con un videozogo, a Mezanote me go bevù un bicerin de liquor, son andada un poco in pergolo a veder i foghi che i fazeva un poco dapertuto, anche vizin de casa.. go tirà le 2 legendo el novo libro de Magris, e po go dormì fin le 9, mai che meio, sveia, che co i me fazeva far le 5 de matina po stavo mal tuto el giorno dopo.
Oltre a esser strada in strada a far un poco de gheto, prima dela mezanote iero con le fie in sogiorno a vardarme un dvd: La piccola bottega degli orrori. Beh, iera simpatico
Speremo che 'sta piova del'ultimo del'ano scovi via tute le robe brute e tristi.....ma drio l'anda ghe ne xe tante dato che sta ancora piovendo .
Speremo che 'sta piova del'ultimo del'ano scovi via tute le robe brute e tristi.....ma drio l'anda ghe ne xe tante dato che sta ancora piovendo .
- babatriestina
- senator
cola piovazza no me son mosa de casa,a desso vado a veder se no xe piova vado a Messa dei Cappuccini fra un per de minuti, ma el Te Deum iera solo che ieri! In realtà xe ani anorum che no vado al te Deum , perchè el coincidi co l'ora che se finissi de cusinar per el cenon
Me piaseva po co i lo cantava in latin, a s Antonio novo, don Grego... coi paramenti de una volta ( ma i me ga dito che i li ga salvai e catalogai) e tanto incenso... per ste robe no me piasi i luterani..
Me piaseva po co i lo cantava in latin, a s Antonio novo, don Grego... coi paramenti de una volta ( ma i me ga dito che i li ga salvai e catalogai) e tanto incenso... per ste robe no me piasi i luterani..
- babatriestina
- senator