Raspberry Pi

argomenti de attualità  ( ciacole de salotin: Signora mia, la ga sentido che?)
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Blues Briso
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 195
Iscritto il: sab 8 gen 2022, 19:31

Re: Raspberry Pi

Messaggio da Blues Briso »

Anche mi lo go comprà per tacarlo ala television vecia, per veder canai in strìmin, ma el suo difeto xe che no va ben coi programi propretari, e no se riva a sfrutar per vardar netflics o robe compagne, però per le funzioni base che te ga za elencà el va benissimo. Anzi se se pol sbizarìr anche per far un fraco de robe con programini open source... de sicuro se una bela invenziòn.


Vosi e lingue sconossude me bati sule orece nude. El posto xe 'l steso, ma mi no 'l me par, adeso. Tuta sta gente de ndo' la riva, ché no la va via? O inveze xe i mii che me schiva? E pur ara, che mi son casa mia!
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Raspberry Pi

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Netflix non mi interessa, ma ho installato kodi. Ancora non ho provato ad usarlo, ma raiplay dovrebbe funzionare (lo sto usando sul decoder Octagon che ho sul televisore grande). Non so come si comporti con lo streamng a pagamento.

Se non lo hai installato, prova a vedere questa stada.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Blues Briso
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 195
Iscritto il: sab 8 gen 2022, 19:31

Re: Raspberry Pi

Messaggio da Blues Briso »

sono piccolo ma crescero ha scritto: dom 6 feb 2022, 6:36 Netflix non mi interessa, ma ho installato kodi
No lo conosso, ndarò a veder cossa xe...
sono piccolo ma crescero ha scritto: dom 6 feb 2022, 6:36 Se non lo hai installato, prova a vedere questa stada
Nel frattempo ghe go dado la television a mio suocero e go lassà perder.


Vosi e lingue sconossude me bati sule orece nude. El posto xe 'l steso, ma mi no 'l me par, adeso. Tuta sta gente de ndo' la riva, ché no la va via? O inveze xe i mii che me schiva? E pur ara, che mi son casa mia!
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Raspberry Pi

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Go fato qualche prova per capir se se pol veder Netflix, ma no son rivà. I me ga dito che se pol con qualche "magheggio". Sicome no me interessa, no proverò.

Te confesso, poi, che dopro sto Kodi, ma no xe che el me piasi tanto...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Blues Briso
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 195
Iscritto il: sab 8 gen 2022, 19:31

Re: Raspberry Pi

Messaggio da Blues Briso »

Ma sì, mi go scrito solo per dir la mia esperienza. Xe chiaro che le aziende fin che se pol, l'open source lo sfruta, ma co se trata de robe a pagamento i sta sai atenti. Netflix comunque me ga stufà bastanza, po che go visto "La caduta di Troia" con Achille, Patroclo, Enea e Nestore neri, me xe cascà i brazi. Fra un poco i farà "Radici" con Kunta Kinte bianco. Boh. Mi no capisso.


Vosi e lingue sconossude me bati sule orece nude. El posto xe 'l steso, ma mi no 'l me par, adeso. Tuta sta gente de ndo' la riva, ché no la va via? O inveze xe i mii che me schiva? E pur ara, che mi son casa mia!
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Raspberry Pi

Messaggio da babatriestina »

Blues Briso ha scritto: dom 6 feb 2022, 16:52 po che go visto "La caduta di Troia" con Achille, Patroclo, Enea e Nestore neri, me xe cascà i brazi. Fra un poco i farà "Radici" con Kunta Kinte bianco. Boh. Mi no capisso.
Mo no pag Netflix ma vedo ogni tanto qualcossa o su youtube o simili agratis cola chiavetta Amazon 60 euro me par e te vedi gratis bastanza e set vol po te paghi. Anca mi me go meravigliado, me par che devi eser un obligo contratual, iera una bela ricostruzion dei Miserabili, la scena de Valjean che trova Cosetta fata ben, ma perchè Javert doveva esser nero, no go capido... go stentado a riconosser Javert! ( ve ricordè el campanon ? "Mi son Javèr, il Sergente di fèro!")


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Blues Briso
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 195
Iscritto il: sab 8 gen 2022, 19:31

Re: Raspberry Pi

Messaggio da Blues Briso »

Sì go capì, ma no xe necessario far l'iliade, i miserabili, o guera e pase: se pol scriver anche robe nove, do che se metti bianchi, neri, rossi, gialli, senza problemi, che i vadi d'amor e d'acordo, no xe problemi... ma i Achei neri, no rivo a concepirli. Son limitado.


Vosi e lingue sconossude me bati sule orece nude. El posto xe 'l steso, ma mi no 'l me par, adeso. Tuta sta gente de ndo' la riva, ché no la va via? O inveze xe i mii che me schiva? E pur ara, che mi son casa mia!

Torna a “Atualità non triestine”