Sorpresa!

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Sorpresa!

Messaggio da oli1939 »

Ieri me xè sparidi i video, piccoli ma simpatici, che go girà col mio smartphone da agosto a oggi. Li gavevo un poco dappertutto sul PC. No li trovo più. Non so cossa che gò fato, forsi PCCleaner? Amen. Ghe ne faremo altri. Saluti. :arf2_140: :arf2_140:


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Sorpresa!

Messaggio da babatriestina »

No go idea, e gnanche perchè te li tegni sparsi per tuto el pc invece che metti tuti per ben in una cartella unica.. ma no credo che le robe svampissi de sole, come el etere..e no so cossa che sia el pc cleaner.. mi provassi a guardar magari in cestin del pc.. o col Cerca.. magari per distrazion de li ga ficai in qualche sotocartella.. come che me nassi a mi a volte trascinando mal.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Sorpresa!

Messaggio da oli1939 »

Mi go la cartellina , poi li gò su Picasa,e per Windows su documenti, su immagini,su utente, e magari anche più volte e anche su HP che xè la marca del PC. No go mai capì perchè. Devo trovar un modo de limitar la riproduzion. Forsi dipendi da "gestione cartelle" de Picasa. No sso. Comunque anche quando che passo, dal iPhone le foto e i video che go assunto, sul PC e su Picasa, tramite scheda, me assumi le foto e no i video. Xe ssai difficile capirse co se parla de computer via email. Lassemo star, cara baba, buona giornata.;-)


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Sorpresa!

Messaggio da nonna ivana »

Forse sono entrati nelle immagini sequando li hai scaricati da telrefono non li hai destinati subito al video a me succede quindi li cerco nelle immagini....ma non so come sia da te


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Sorpresa!

Messaggio da babatriestina »

Ma Picasa no xe sul pc , ma un sito internet.. o no capisso gnente? e po mi no go iphone..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Sorpresa!

Messaggio da Nona Picia »

Picasa xe un programma (credo)de google e te pol scarigarlo sul pc


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Sorpresa!

Messaggio da babatriestina »

Nona Picia ha scritto:Picasa xe un programma (credo)de google e te pol scarigarlo sul pc
ma ti ne te pubblichi le foto su Picasa su internet? http://picasa.google.com/#utm_medium=em ... e=pwalogin che po vedo che ga appunto un programma de editing de foto scarigabile


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Sorpresa!

Messaggio da oli1939 »

Infatti mi lavoro con Picasa sulle foto e anche con i video creadi da mi su movie maker de Picasa. Inveze i video,fati con la fotocamera, non i me vien assunti dalla scheda , solo le foto. Comunque Picasa xe un programa de google chrome.


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Sorpresa!

Messaggio da nonna ivana »

Picasa è appunto un programma google, che "incamera" tutte le immagini che si pubblicano in Blogger!
Almeno le mie migliaia sono lì, un po' a casaccio, perché non sempre le didascalia sono "ortodosse". Non ci lavoro sopra, né lo utilizzo per inviare foto, rimane solo come magazzino di foto pubblicate.
Per spedire mi è stato consigliato anche tinypic, facile e forse affidabile quanto altri in uso.

Per l'elaborazione, selezionando un'immagine da una cartella ho la possibilità di aprire alcuni programmi, il più facile per me è microsoft office picture manager, gli altri sono ...da studiare da parte mia, ma sono pigra, o meglio non ne ho il tempo!


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Sorpresa!

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto:
Nona Picia ha scritto:Picasa xe un programma (credo)de google e te pol scarigarlo sul pc
ma ti ne te pubblichi le foto su Picasa su internet? http://picasa.google.com/#utm_medium=em ... e=pwalogin che po vedo che ga appunto un programma de editing de foto scarigabile
Mi go quasi tute le mie foto depositade anche su picasa, inoltre i album xe anche là....No fazzo filmini con la machina fotografica, primo perchè doveria studiar ben come che se fa e secondo un per de volte gavemo fato e no gavemo rivà scarigar. Un per de volte go fato un filmin col programma de picasa, ma devo ancora imparar a controlar ben i tempi dele foto e dela musica.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Sorpresa!

Messaggio da oli1939 »

Guarda la' coi cavei bianchi che discutemo de imparar programi sul.pc. Chissa' cossa che ...soridera' spmc. :-).


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Sorpresa!

Messaggio da babatriestina »

Mi no dopro picasa, le foto le tegno solo nele cartelle de windows ( e copia backup in HD esterno, che confesso no aggiorno con troppa frequenza), altro album su Flickr a pagamento ma solo per una selezion e ritocco o con qualche programma online o con una vecia version de Photoimpact ( gratuita). Per i pochi filmetti che fazzo ogni tanto, me basta el gestor de film de windows, con cui go fatto anche longhe sequenze de diapositive, ma anche là devo anche mi trovar tempi giusti per la succession, quel che go fato i me ga dito che 6 secondi per imagine iera troppo poco


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8705
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Sorpresa!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Sicome no conoso Picasa e no conoso le ultime versioni de windows (e go i cavei bastanza bianchi anche mi) legio, me grato la testa, penso e taso...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Sorpresa!

Messaggio da babatriestina »

sono piccolo ma crescero ha scritto:Sicome no conoso Picasa e no conoso le ultime versioni de windows (e go i cavei bastanza bianchi anche mi) legio, me grato la testa, penso e taso...
:lol: :lol: :lol:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Sorpresa!

Messaggio da Nona Picia »

sono piccolo ma crescero ha scritto:Sicome no conoso Picasa e no conoso le ultime versioni de windows (e go i cavei bastanza bianchi anche mi) legio, me grato la testa, penso e taso...
E dopo i disi che un "bel tacer non fu mai scritto...." :arf2_140: :arf2_140: :arf2_140:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Sorpresa!

Messaggio da nonna ivana »

sono piccolo ma crescero ha scritto:Sicome no conoso Picasa e no conoso le ultime versioni de windows (e go i cavei bastanza bianchi anche mi) legio, me grato la testa, penso e taso...

Non preoccuparti...stiamo girando su un argomento in cui io vado proprio a tentoni!
Non necessito di immagini al top, così, mi accontento delle piccole conquiste che faccio...ogni tanto...quando mi azzardo a pigiare qualche opzione e mi dico...sorpresa...ma guarda c'è anche questa possibilità!!!

Puoi però darci qualche lume, no? :-D


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Sorpresa!

Messaggio da oli1939 »

Dovremmo regalare ... per Natale a spmc un programma Windows home Seven o Eight ........


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Sorpresa!

Messaggio da babatriestina »

oli1939 ha scritto:Dovremmo regalare ... per Natale a spmc un programma Windows home Seven o Eight ........
hai una vaga idea di cosa pensi SPMC di windows in generale??? :arf2_140:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Sorpresa!

Messaggio da oli1939 »

Sì, è per questo .... che l'ho proposto. ;-))


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8705
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Sorpresa!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

babatriestina ha scritto:
oli1939 ha scritto:Dovremmo regalare ... per Natale a spmc un programma Windows home Seven o Eight ........
hai una vaga idea di cosa pensi SPMC di windows in generale??? :arf2_140:
Non penso né particolarmente bene né particolarmente male. Penso solo che se un altro, che non fosse la monopolista di fatto Microsoft, fosse uscito nel 2000 con Windows ME o nel 2006 con windows Vista ed avesse avuto in passato tutte le grane che ha avuto con virus e malware in generale, sarebbe già stato spazzato via dal mercato.

Comunque la mia non è una scelta ideologica, è una scelta "istriana": voglia di spendere soldi per il software non ho, rubare mi sembra scorretto, quindi uso quello che trovo gratis, e gratis mi ritrovo uno splendido sistema operativo, per molti versi superiore a Windows, e tantissimo software che, certamente a volte è inferiore a quello che si trova a pagamento, ma è gratis: ho un ottimo programma per elaborare le foto, ho due buoni programmi per lavorare sui filmati.

E se proprio non trovo quello che cerco ... cerco di scrivermelo io...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “Trieste e l'Internet”