Pasta Zara

a Trieste, dele grandi industrie el negozietto soto casa: de una volta e de oggi
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Pasta Zara

Messaggio da babatriestina »

Un pastificio che vanta antiche radici ma che a Trieste in zona industriale ha compiuto 10 anni di attività, visto che è stato aperto nele 2002,secondo stabilimento della ditta. dicono che l'andamento sia buono e che chi la usa ne è soddisfatto, Ma che viene commercializzata anche sotto altri marchi.. chi l'ha provata?
( perchè Zara? perchè fra le due guerre veniva prodotta in tale città)
http://www.pastazara.it/azienda


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Pasta Zara

Messaggio da Nona Picia »

Io l'ho provata....un po' caretta ma buona....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Re: Pasta Zara

Messaggio da Bilbo »

mi la ciogo spesso, co la trovo in oferta, sopratutto quela trafilata al bronzo, la xe sai bona.-


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2874
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Pasta Zara

Messaggio da mandi_ »

Stesa roba: uso de frequente, soprattutto la DeCecco. Da noi se trova tutte due le qualità...


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Pasta Zara

Messaggio da babatriestina »

mandi_ ha scritto:Stesa roba: uso de frequente, soprattutto la DeCecco. Da noi se trova tutte due le qualità...
la DeCecco xe de Zara sotto un altro nome?
perchè mi ve devo dir che nei supermarket che frequento mi Pasta Zara no go mai visto esposto


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2874
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Pasta Zara

Messaggio da mandi_ »

Me son sbajada: giuro, ero convinta che Zara avesse comprà la DCecco, no so dove l'ho sentì....forse ho fatto confusione Comunque la Zara xe na pasta bona, che compro spesso.No ho mai pensà al suo nome.


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Pasta Zara

Messaggio da Nona Picia »

Mi ogni tanto la go vista in offerta ala coop e all'eurospar


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4753
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Pasta Zara

Messaggio da Ciancele »

Nei ani setanta, o forsi otanta, qua se vendeva la pasta Zara. Iera anca la Barila e la Buitoni. De Cecco xe vignù diversi ani dopo. El mio dotor prescrivi solo pasta De Cecco. Sicome che gusti xe gusti, no discuto de quala che piasi de più. Xe un fato che per cior la pasta Zara bisogna ‘ndar in qualche negozio de taliani che vendi roba taliana. E no tuti la ga. Nei supermercati no la vedo. Chi che ga tempo (e bori) trova anca pasta fresca: lasagne, tagliolini, agnoloti, torteloni ecc. Ma bisogna andar al mercato coverto che no xe drio el canton.


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Re: Pasta Zara

Messaggio da macondo »

Ciancele, anca mi de povero emigrante, cola De Cecco vado sul sicuro.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Pasta Zara

Messaggio da babatriestina »

Tuti giura per sta De Cecco, mi la go ciolta un per de volte e no me pareva granchè, semai preferisso, de quel genere, la Voiello. Ma de solito ciogo la Coop variante fiorfiore o come che me fa portar sempre mia cugina a Vienna, la Garofolo. Le trovo tute la supermarket. Ma voleria saver le marche che la Zara vien venduda soto altri nomi.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8705
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Pasta Zara

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Anche per mi i spaghetti dela Dececco xe super. I tien ben la cotura, i se cusina in modo uniforme e xe un piazer magnarli. I ga un difetto, i canta bastanza soldini. Ma quando le coop li meti in offerta fazo un carigo e mia moglie se rabia che no la sa dove meterli.

I Voiello, onestamente, me piasi un poco de meno.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Re: Pasta Zara

Messaggio da macondo »

sono piccolo ma crescero ha scritto:I ga un difetto, i canta bastanza soldini.
Mi li pago nei supermercati inglesi a 1.50 Euro el pacheto de 500 grami...


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Pasta Zara

Messaggio da Nona Picia »

Anche noi ciolemo co xe in oferta la De Cecco o la Voiello, se no in alternativa la Coop o la Barilla o un 'altra famosa che adesso no me ricordo el nome. Una volta go ciolto la Garofalo, ma a mio marì no ghe piaseva.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8705
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Pasta Zara

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

macondo ha scritto:
sono piccolo ma crescero ha scritto:I ga un difetto, i canta bastanza soldini.
Mi li pago nei supermercati inglesi a 1.50 Euro el pacheto de 500 grami...
Oggi alle coop 1/2 chilo de pasta (con beneficio de inventario perché vado a memoria)

DeCecco 1,25
Voiello 1,08 (in offerta a 0,65)
Barilla 0,85
Agnesi 1,02 (o 1,12, non ricordo)
Coop 0,48
Molino di Gragnano (sempre coop ma di lusso) 0,85 (centesimo più centesimo meno; mio fio disi che la xe sai bona)


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Pasta Zara

Messaggio da babatriestina »

Despar :
DeCecco 1,20 A me no le me piasi granchè..
Molino di Gragnano che prendo in alternativa alle Garofalo ovviamente no ala Despar ma la prendo assai spesso alle Coop
Pasta Zara in offerta a 0,50 ( presi due pacchi per prova)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Pasta Zara

Messaggio da babatriestina »

Novità di questi giorni: comprata dalla Barilla che ne farà uno stabilimento ad alta produzione

"Dopo la notizia del passaggio dello stabilimento muggesano di ”Pasta Zara” al colosso della pasta ”Barilla”, i vertici del gruppo parmense hanno dichiarato di voler produrre in terra giuliana oltre 200.000 tonnellate di pasta all’anno, con il fine di aumentare esponenzialmente la capacità produttiva dei suoi stabilimenti italiani. Lo storico brand emiliano, a detta dei suoi amministratori, ”orgogliosamente italiano da 143 anni”, ha deciso di intraprendere questa sfida con il fine di implementare il quantitativo di esportazioni verso i mercati di Nord Africa e Asia (l’estero vale metà del suo fatturato annuo pari a più di 3 miliardi di euro) . Lo sbarco di Barilla sul nostro territorio, giocherà quindi un ruolo importante nel futuro commerciale e industriale della città di Trieste il cui porto, il primo d’Italia e il secondo nell’Adriatico per quantitativo di merci smistate ogni anno, funge sempre più da catalizzatore di imprese, aziende e grandi colossi industriali, i quali trovano nel capoluogo del Friuli Venezia Giulia, terreno fertile per l’insediamento e l’espansione del loro business."
( da Trieste allnews)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8705
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Pasta Zara

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

babatriestina ha scritto: lun 10 ago 2020, 19:01 Novità di questi giorni: comprata dalla Barilla che ne farà uno stabilimento ad alta produzione

"...della città di Trieste il cui porto, il primo d’Italia e il secondo nell’Adriatico per quantitativo di merci smistate ogni anno..."
( da Trieste allnews)
Qual è il primo porto dell'Adriatico, non italiano si intende?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4753
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Pasta Zara

Messaggio da Ciancele »

Penso sia quella metropoli a sud di Trieste. :lighten_104:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Pasta Zara

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto: mar 11 ago 2020, 10:45 Penso sia quella metropoli a sud di Trieste. :lighten_104:
Capodistria? il primo porto di un piccolo Stato?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4753
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Pasta Zara

Messaggio da Ciancele »

Go dito sempre che xe question de gusti. La putela vol i spagheti 5, mi qualche volta quei più fini lumaro 3. Altre volte, co’ ciogo pana, me ‘ndaria meio pasta con ovi, tipo fetucine o anca tagliolini freschi de Rana. Specialmente coi funghi o Gorgonzola. Rana ga pacheti de 25 deca, che saria quatro piati. Do ogi va ben, ma quando i ialtri do? Noi ciolemo Barila quando che i fa azioni, a 1,50 al chilo. De Ceco fa raramente azioni, squasi mai. Ma no go visto tanta diferenza rispeto a Barila. Rispeto a Rana sì, ma Rana ga solo roba fresca. Za cusinar solo par do xe caligo, figurarse par un solo. Altre marche solo in negozi italiani, che ga naturalmente altri (volevo scriver più giusto: alti) prezi. Pasta gnoca ciogo quando che go tanto sugo o fazo al forno, con parsuto coto. La xe fata con formento tenero e la ga ovi.
Today is the day. Breakfast with porridge.


Torna a “Industrie e comerci”