La pinza come la fazo mi

gavè ricette triestine de condivider? volè parlar de roba che se magna e se bevi a Trieste? zerchè una ricetta che gavè dimenticado? e se ve sbrissa una non triestina.. ve perdonemo, se la xe bona!
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: La pinza come la fazo mi

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

babatriestina ha scritto: Di più, non ho squagliato il burro ma solo messo a pezzetti...
Quello che diventa liquido per il calore ... FONDE! "non ho fuso il burro..."


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La pinza come la fazo mi

Messaggio da babatriestina »

dal mio dizionario: squagliare: sciogliere, fondere, liquefare.es Il calore ha squagliato il burro
nb il burro fonde ma si squaglia


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La pinza come la fazo mi

Messaggio da babatriestina »

ma " i cannoni fusi nel bronzo nemico" come recitano le targhe e le guide... rimangono allo stato liquido?? :cheezy_298:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La pinza come la fazo mi

Messaggio da babatriestina »

Sto anno go dito provo de novo a far pinza, el idea de far come el altra volta una pinza sfrutando la machina del pan xe stada pessima: la machina del pan vecia se ga guastado, go cilolto una nova e el programa per solo impasto colimpasto per la pinza, e in più col lievito madre in bustina, xe restado fiapo: no ga lievitado per gnente! a farla breve la go rilievitada con lievito in cubetto, no ga cressudo granchè, al fin del a giornata la go messa in forno come che aòl iera e vegnuù un cugno de roba che però comestibile iera... gnanca no ve mostro ..
ben bon go promesso che fazevo la pinza per Pasqua e go provado una nova rizeta. Devo ringraziar la signora Valentin Na che sul gruppo facebook le ricete de mia nona ga postado la ricetta- che a sua volta xe dela sua amcia Annalisa- e che per la prima volta dava anche dei tempi de lievitazion, che go fato in forno serado. No go trovado modo de tegnirlo serado e solo cole luce impizada....
ve meto la foto, tuto ben solo el color dovevo coverzerla che ga ciapado color el taio.. la xe legerissima, per cui me par che zonterò in futuro un per de cuciari de zuchero in più. Questa la rizeta che go fato meza dose
Per 4 pinze de 400 gr

1 kg farina Manitoba
70 g lievito
250 zucchero ( anche 2 cucchiai in più)
6 uova ( 4 tuorli e 2 uova)
Rhum 1 dito solo
Vaniglia aromi 1 bicchiere latte tepido
100 gr burro fuso

1 Fare lievitino: 250 farina + lievito sciolto nel latte tepido +1 cucchiaio zucchero impastare e lievitare 1 ora

2 250 farina 100 zucchero +40 gr burro 2 uova impastare con lievitino e far lievitare 3 ore

3 aggiungere tutti gli altri ingredienti all’impasto e lievitare ancora 2 ore ( basta)

4 fare i panetti e farli lievitare ancora 1 ora

Cuocere in forno 160-180° per 35 minuti

Me xe vanzado anche un tochetin per far una titola..
Immagine

Go cominciado de matina e go finido a metà dopopranzo... e po go infornado i presniz, insoma go finido verso le 7 de sera, giusto in tempo per cior el ragalo de Pasqua per el gato: una vaschetta de erba gatta pronta!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Ricete”