Gru ( mi dicono)

le bestie del Carso, ma anche quele cittadine..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Gru ( mi dicono)

Messaggio da babatriestina »

Stamattina sopra Repen abbiamo visto un uccello in volo, alto, che a me sembrava una cicogna, ma mi hanno detto che era una gru: nonostante il tele ( non tanto spinto: 300 mm) son riuscita a beccare solo la silhouette e anche un po' sfocata ( hai voglia l'autofocus!) e ritagliata
Immagine
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
SandroS
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 8
Iscritto il: dom 26 mag 2013, 17:53

Re: Gru ( mi dicono)

Messaggio da SandroS »

Anche per mi xe una cicogna, de quel che so, le gru ga el beco 'sai piu` curto.


Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Gru ( mi dicono)

Messaggio da Zigolo »

SandroS ha scritto:Anche per mi xe una cicogna, de quel che so, le gru ga el beco 'sai piu` curto.
Vero. In compenso ga colo e zate più longhi. Sarìa anche mi propenso a dir cicogna.
Pecà che se vedi solo la siluèt (se scrivi cussì, no? :cheezy_298: ) che in efeti xe molto simile nele due specie.
No te ga visto o sentì altro? Perchè se ghe iera un forte contrasto bianco e nero (dificile de veder nel controluce) iera cicogna, se la iera vocifera iera gru.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8718
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Gru ( mi dicono)

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

A conferma dela dificoltà a classificarle ve meto le silhouette (son più fin de zigolo ;-) ) che go elaborà dal libro de Hayman e Hume, la nuova guida del Birdwatcher, ed. Muzzio pagg. 22 e 23). A sinistra la gru e a destra la cicogna.

Immagine

Sul libro le xe a colori, ma mi per no ver problemi de copyright le go trasfromade in bianco e nero degradandole.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Gru ( mi dicono)

Messaggio da nonna ivana »

ho rubato l'immagine da un blog amico, mi avevano colpito, nel loro volo così sincronizzato, tutte con le ali aperte e la silhouette splendida, impeccabile, spero non me ne voglia!
Allegati
IMG_4941 cicogne bianche.jpg
IMG_4941 cicogne bianche.jpg (22.45 KiB) Visto 841 volte


ivana

la curiosità è il colore della mente
SandroS
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 8
Iscritto il: dom 26 mag 2013, 17:53

Re: Gru ( mi dicono)

Messaggio da SandroS »

Un per de ani fa, sora casa mia, iera 4 uxei strani che girava cole termiche. I iera abastanza in alto e son corso cior el binocolo. Iera 4 cicogne nere che doveva gaver xbaglia` rota e le tornava in su per l'Istria(iera in otobre e logicamente le gavaria dovu` 'ndar verso sud).No ghe go telefonado al controlo aereo che i me confermi la mia teoria :-D. Comunque, senza canocial, xe dificile veder cosa che xe cioghendo in considerazion i colori.


Torna a “La fauna”