Pasticcerie

a Trieste, dele grandi industrie el negozietto soto casa: de una volta e de oggi
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Pasticcerie

Messaggio da Zigolo »

Ma me sa che questa xe una "versione speciale anniversario". De solito le xe più grandi e col strato de pana più consistente, anche se xe sempre più crema che pana.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Pasticcerie

Messaggio da Ciancele »

Zigolo ha scritto:A proposito de paste, i me ga dito che in sti giorni i sta celebrando el 60° aniversario dela kremšnita, quela pasta quadrata, anzi cubica, con pasta sfoia de sora, pasta sfoia de soto, e in mezo un strato grando de crema pasticera e un più picio de pana.

Pararìa che ghe xe grandi festegiamenti nel suo logo de origine, Bled.

Intanto stamatina le iera in oferta al Tuš de Sežana: ciol dò e paga una! :clapping_213:
Co' iero a Bled l'ultima volta le go ciolte anca mi: tre, e pagade tre. Iera una pasticeria co' la fila fina fora par ciorle. Grandi, quasi un magnar (pasto)! Ma bonnneee!!


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Pasticcerie

Messaggio da babatriestina »

chissà che senza andar fin Bled no le trovo de Prunk in Barriera


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Pasticcerie

Messaggio da Nona Picia »

Mi gavevo trovà una roba simile tempo fa al mercato coperto de Masè, quando iera ancora Masè....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Pasticcerie

Messaggio da Ciancele »

Zigolo ha scritto: A proposito de paste, .... Intanto stamatina le iera in oferta al Tuš de Sežana: ciol dò e paga una! :clapping_213:
Dime inte la recia, quante te ga pagà? :cheezy_298:
Mi gavesi panza piena e tanti soldi risparmiai. :clapping_213:


Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Pasticcerie

Messaggio da Zigolo »

Ciancele ha scritto: Dime inte la recia, quante te ga pagà? :cheezy_298:
I oci, el cuor e la panza me diseva de ciorle tute :twisted: quei pochi dei neuroni restadi me ga dito de cior due, che zà sarìa massa :256:


danilo43
ixolan
ixolan
Messaggi: 391
Iscritto il: mar 4 giu 2013, 23:30
Località: Venezia

Re: Pasticcerie

Messaggio da danilo43 »

molighe el fil ha scritto:Me iero dismentiga de contarve sta storia de Poth.
Un giorno el me telefona se poso farghe un tondo de legno conpensado per far de base a una torta.
Vado de lui e el me da una sagoma in carton de una roda coi denti che iera el stema del Rotary.
La iera granda squasi un metro.
Co ghe la go portada el me ga promeso de ciamarme per mostrarmela come la iera vignuda.
Mi me son dismentiga de andar, ma el me ga dito che el me mostrerà la foto.
El màrtedi dopo me fa véder una foto con sta granda torta in tera con i rotariani che la magnava ingrumandola col cuciar.
El fotografo la gaveva alzada de una parte per fotografarla meio e la ghe iera sbrisada in tera
Grande!! :clapping_213: :clapping_213: :clapping_213:


danilo43
ixolan
ixolan
Messaggi: 391
Iscritto il: mar 4 giu 2013, 23:30
Località: Venezia

Re: Pasticcerie

Messaggio da danilo43 »

Le paste creme carsoline, nei ani '60 andavimo a magnarle a Basoviza, sai bone, ma me par senza la pana.


Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Pasticcerie

Messaggio da Zigolo »

danilo43 ha scritto:Le paste creme carsoline, nei ani '60 andavimo a magnarle a Basoviza, sai bone, ma me par senza la pana.
Infati le vere carsoline no ga strati de pana.

Te dirò de più: se te vedi una pasta crema (solo crema e sfoia) la pol esser de tre tipi diversi. I me ga spiegà in una pasticeria de Aurisina e la diferenza xe nela crema, che pol esser crema pasticera, crema con pana (missiada e quindi uniforme, no a strati) opur crema con tanto buro drento.

Giuro che no me ricordo quala che xe la vera carsolina e gnanca come che i ghe ciama quele altre do.


molighe el fil
ixolan
ixolan
Messaggi: 232
Iscritto il: ven 2 ago 2013, 21:59
Località: Trieste - quasi San Giovanni

Re: Pasticcerie

Messaggio da molighe el fil »

Zigolo ha scritto:
danilo43 ha scritto:Le paste creme carsoline, nei ani '60 andavimo a magnarle a Basoviza, sai bone, ma me par senza la pana.
Infati le vere carsoline no ga strati de pana.

Te dirò de più: se te vedi una pasta crema (solo crema e sfoia) la pol esser de tre tipi diversi. I me ga spiegà in una pasticeria de Aurisina e la diferenza xe nela crema, che pol esser crema pasticera, crema con pana (missiada e quindi uniforme, no a strati) opur crema con tanto buro drento.

Giuro che no me ricordo quala che xe la vera carsolina e gnanca come che i ghe ciama quele altre do.
Le creme che me piasi de più xe quele che fa mia molie con un stampo de trenta centimetri fodrà de pasta frola (buro, farina, zuchero, ovi e sal) pien de crema pasticera coverta con un cercio ancora de pasta frola.
Me basta questa feta per zena
a crema 002.jpg
a crema 002.jpg (46.69 KiB) Visto 2629 volte


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Pasticcerie

Messaggio da babatriestina »

passando davanti de Penso, per mi la pasticceria storica che meio se ga conservado
Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Pasticcerie

Messaggio da babatriestina »

dentro
Immagine
vedì anche un ritratto d e Franz Josef anche se la xe del 1918, che el iera morto de do anni e forsi anche la ga averto dopo la fin dela guerra.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Industrie e comerci”