Cucina alsaziana

gavè ricette triestine de condivider? volè parlar de roba che se magna e se bevi a Trieste? zerchè una ricetta che gavè dimenticado? e se ve sbrissa una non triestina.. ve perdonemo, se la xe bona!
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Re: Cucina alsaziana

Messaggio da macondo »

Convenience devi esser un termino american che qua no se usa. Qua normalmente li ciama ready meal, che me par più logico. Public conveniences xe i gabineti publici, ma xe tuta un altra roba :-D
Mi go comprado sti ready meals un par de volte ma i xe un poco tropo dolci per i mii gusti.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cucina alsaziana

Messaggio da Ciancele »

macondo ha scritto:Convenience devi esser un termino american che qua no se usa. Qua normalmente li ciama ready meal, che me par più logico. Public conveniences xe i gabineti publici, ma xe tuta un altra roba :-D
Mi go comprado sti ready meals un par de volte ma i xe un poco tropo dolci per i mii gusti.
Go paura che me go spiegà mal. 'sti CONVENIENCES no xe ready meals, parchè no xe gnente de redi (pronto). I ready meals xe forsi quel che qua se ciama Fertiggerichte (fertig = pronto, gerichte = piati), cioè pacheti che te verzi, te scaldi e te magni. I conveniences xe solo una parte del piato. Par esempio: bisi, fasoleti. Qualche volta tochi de pese o de carne, ma crudi. Tuta roba cruda. I disi che i bisi surgelai i xe più boni de quei freschi.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cucina alsaziana

Messaggio da babatriestina »

no semo più in cusina alsaziana, ma .. a proprosito dela roba pronta:
volevo comprar verdure per brodo, per el mio classico brodo con risi del primo del anno: una vaschetta de "verdure per brodo" con una costa de selino ( sedano) taiada in tre, una picia carta e una zivola, euro 1,99. Una costa de sedano e una carota, sfusi, a peso... 21 centesimi. Manca la zivola, ma quel tegno sempre in freezer a tocheti surgelada..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Ricete”