COPA DEL MONDO 2014

Per cuei che ghe piasi l'Union, el Ponziana e tuti i altri ...
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

COPA DEL MONDO 2014

Messaggio da Ciancele »

CAMPIONATI DE BALON
L’Italia ga vinto. Savevi però za prima? La Germania ga vinto. Noi sì. Parchè noi gavemo una specie de oracolo, anzi de tentacolo (siro par i autoctoni), parchè se trata de un folpo. Ghe metemo le do carte davanti e ‘sto folpo zuca quela che vinzi. Cusì noi savemo za tuto prima. No ocori gnanca zogar. Xe tacù (così) caligo che parfina i ufici de scomese i ga ciamà cafè e i xe ‘ndai dela società protetrice dei animali domandandoghe che i ghe proibisi de farse dir el destin del folpo. Tuti dirà: Ciancele spandi. No, Ciancele disi la verità. O squasi. Insoma el zinquanta par zento. Quela dei ufici xe una cosideta licenza poetica, par meter qualcosa de mio, ma el resto xe vero. Nel campionato precedente ga funzionà. Xe par questo che ‘sto folpo no ga finì ancora in salata. Fin ch’el indovina xe bon par lu. :cheezy_298:


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: COPA DEL MONDO 2014

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Anche Wkipedia italiana ga una vose su de lui.

http://it.wikipedia.org/wiki/Polpo_Paul


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: COPA DEL MONDO 2014

Messaggio da babatriestina »

ma iera quel pupolo che iera su Google?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: COPA DEL MONDO 2014

Messaggio da Elisa »

Oh, almeno un saggio maschile sul Campionato de BALON :roll:
Ciancele sei in buon rapporto con l' internazionale Polpo! A lui, ormai fatto santo e coronato da aureola, senza pretese :-D chiediamo che muova i fili per far vincitori del campionato altrochè -ed in quest' ordine esatto-: Italia o Argentina o Germania! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: COPA DEL MONDO 2014

Messaggio da Elisa »

Ciao Ciancele, dighe ben al to folpo che la speranza l' è l' ultima roba che se perde! :lol: :lol: :lol:


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: COPA DEL MONDO 2014

Messaggio da Ciancele »

Elisa ha scritto:Oh, almeno un saggio maschile sul Campionato de BALON :roll:
Ciancele sei in buon rapporto con l' internazionale Polpo! A lui, ormai fatto santo e coronato da aureola, senza pretese :-D chiediamo che muova i fili per far vincitori del campionato altrochè -ed in quest' ordine esatto-: Italia o Argentina o Germania! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Cara Elisa, buongiorno. El sol spaca le piere e fa za caldo. Il nostro „folpo“ ha già agito a favore dell’Argentina. Forsi par salvarse la vita. In Europa par ch’el gabi più simpatia pai gnochi che pai taliani. El li fa patir de più. Xe vero che la speransa no se perdi mai. Ma se te savesi come che mori quel che vivi sperando ... ;--D


Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: COPA DEL MONDO 2014

Messaggio da mandi_ »

Adios Brasil per l'Italia. La partida xa stada orenda e ghe sta de tuto: zent strapagada che no cori, cartelini giali, rossi, zugadori che morde...bah!


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: COPA DEL MONDO 2014

Messaggio da Elisa »

Ma sì valà, :? ensoma sen pentidi d' aver molà le redini de l' ilusion! :lol64:


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: COPA DEL MONDO 2014

Messaggio da Ciancele »

Cari amici, buongiorno a tutti. Il sole splende a Trieste e pure al nord. Insoma squasi dapertuto, meno che in Brasil. La xe caligo. Ma, ripetendo un witz dela Setimana Enimistica, basta salute. El problema xe che anca i altri zoga e no i cori a gamba fasul. Mandi ga ragion. I se guanta un co’ l’altro e i se morsiga. (*) Se vedi che el mato canibale ga ‘vù fame e go se ga sbatola se rosiga quel che capita tra i denti. I ga contà al aradio o ala television de quei che xe stai salvai su una isola. I ga dito che i ga dovesto magnar i compagni. Xe no i saria stadi salvai, i gavesi dovesto verzer la caseta dela roba in scatola e magnar quela. Ogi xe l’ora dela verità. I altri ga paura che Germania e America decidi de paregiar e i va ‘vanti e inveze i altri ghe toca andar a casa. Stasera savaremo de più.
(*) Che diferenza pasa tra „morde“ e „morsiga“? Morde xe un neologismo, una parola che no conoso? Meno mal che gavemo el vocabolarieto. :clapping_213:


Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: COPA DEL MONDO 2014

Messaggio da mandi_ »

En talian "mordere" vol dir stringere qualcos tra i denti con forza. "Morsicare" vol dir addentare qualcosa con più morsi.
Secondo mi Suarez ga mordù Chiellini, no morsegà.
Penso che mi morsego na braciola, na coscia de polo...Sicome go paura dele iniezion, quando i me le fa mordo forte en fazoleto e no molo finchè no i ga finì.
Me fiol da picio però me diseva: "mama, varda che "mordon" me ga fat sul braz. Ma anca "varda che morsegon".
I significati xe simili, no uguali.
Auguri per stasera...no credo che varderò partide, perchè vedo tropa zent poco leale per i me gusti


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: COPA DEL MONDO 2014

Messaggio da Elisa »

Me par pù canibal corrotto quel responsabile che l' ha lasá pasar la morduda de quel canibal recidivo Suarez. Magari i ghe metés ripiego!
Oggi a Recife, bellissima città, dove "spiegge e football si dan la mano".... .ma attenti agli squali che gironzolano...!
Al primo indizio di vittoria de l' America (punto cardinale Nord) mi scamperò per no morderme... :arf2_140:


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: COPA DEL MONDO 2014

Messaggio da Ciancele »

Par evitar che la nostra Elisa in tun momento de disperazion la se automordi, go pregà che i americani perdi. Ga funzionà e cusì go salvà Elisa che scrivi “attenti agli squali che gironzolano ...”. Chi xe i squali? Quei che luma tacuini?
Go leto ogi sul giornal che Suarez xe sta squalificà sia per la nazionale sia per zogar in squadra. Son sicuro che el se morderà. Dela rabia. Automorderà. Sarà un poco dificile trovar una squadra che lo cioghi e anca el suo sponsor sta fazendo un pensierin. I ga publicà nela pagina sportiva in primo pian una sua fotografia indove che ghe se vedi la dentiera. La fa morir de invidia i squali.
Se ga visto che tuti guanta pa’la maieta. Una volta, tempo fa, un se ga meso una maia de carta. Co’ se tira se rompi subito. I ghe ga dito che no val, ch’el devi ‘ver una maieta “resistente ai zuconi”.
Prima i castrona, i tira una in tai schinchi, e po i se buta par tera e i ziga cafè. No xe sta lu a dar una piadona, ma xe sta el schinco de l’altro che se ga “butà” sula sua piada.
Xe tanti interesi in zogo che se se dismentiga la bona educazion. Se i la ga ‘vuda.


Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: COPA DEL MONDO 2014

Messaggio da Elisa »

Uno el pensa: quando gaverò mi un momento de ispiraziòn...???
Ma Ciancele el lo g' ha perpetuo! E scometo che no 'l fa gnanca sporcheto (malacopia)!!!
Geniale anca quela dei schinchi e le piade imaginarie de mi no son stà :o

"Chi xe i squali? Quei che luma tacuini?" No, no savería, a mi almen no la mè tocada.... :lol: l' è propri squali en zona che i fa nar via la voia di farse un bel bagno nel mare...ma ti però no te devi scoragiarte :doh_143: , chi a RECIFE ghe tante altre bele spiage infinite! :-D
Allegati
Playa Recife aviso tiburones
Playa Recife aviso tiburones
brasil 148 copy.jpg (26.83 KiB) Visto 2911 volte
Playa Recife cartel tiburones
Playa Recife cartel tiburones
brasil 146 copy.jpg (37.71 KiB) Visto 2911 volte


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: COPA DEL MONDO 2014

Messaggio da Elisa »

Vegno subito a concluder: Nel precedente post me desmentagavo el discorso :roll: :roll: :roll:
RECIFE, bella città, è über alles un ricordo importante perchè qui nello "Stadio Arena Pernambuco" il 26 giugno 2014 la squadra nazionale tua per adozione ha concluso una data abbastanza pregievole del Mundial 2014. Che no l' è poc. :clapping_213:


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: COPA DEL MONDO 2014

Messaggio da Elisa »

Caro Ciancele, ora -oggi- siamo in due, te ed io, unici direi. Non è che dobbiamo precisamente esultare
ma almeno riconoscere un pochetin la riuscita fin qui delle squadre appartenenti all' ambito di nostro inserimento ....per non ripetere di adozione... :shock:
E' vero che la FESTA GRANDE si occupano i locali di farla. Eccome!
Ma forsi l' è sol pensieri e sentimenti de femene. :lol:


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: COPA DEL MONDO 2014

Messaggio da babatriestina »

qua gira questa vignetta, fatta prima dell'esito della partita: il tifo in Vaticano
Immagine
sembra uscita dla Vaticano..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: COPA DEL MONDO 2014

Messaggio da Elisa »

Ah! Impagabile e simpaticissima vignetta! :-D


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: COPA DEL MONDO 2014

Messaggio da Ciancele »

Elisa ha scritto: Caro Ciancele, ora -oggi- siamo in due, te ed io, unici direi. Non è che dobbiamo precisamente esultare
ma almeno riconoscere un pochetin la riuscita fin qui delle squadre appartenenti all' ambito di nostro inserimento ....per non ripetere di adozione... :shock:
E' vero che la FESTA GRANDE si occupano i locali di farla. Eccome!
Ma forsi l' è sol pensieri e sentimenti de femene. :lol:
Ciao Elisa. Parafrasando do righe in triestin, nela forma riveduta e coreta per pudiche fanciule, dirò: Mi e ti semo in do, voi perderè e noi no. ;--D


Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: COPA DEL MONDO 2014

Messaggio da Elisa »

Bentrovà Ciancele,
parafrasi et enigmi mi affascinano! :shock: :lol: :lol: :lol:


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: COPA DEL MONDO 2014

Messaggio da Elisa »

Innegabile, chiara, evidente, speranzosa, squasi disperada aspettativa in loco, e clamorose bombe per lo scontro odierno di palloni! :shock: :shock: :shock:


"Todo lo bueno me ha sido dado"

Torna a “Balon”