Numero chiuso

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Numero chiuso

Messaggio da Nona Picia »

chi pagherà le nostre pensioni ed il nostro trattamento sanitario quando il numero dei pensionati supererà quello di coloro che lavorano e versano i loro contributo all'INPS?"
e poi la commissaria europea agli Affari sociali, nel 2011:
"Quando incontro i ministri del lavoro, quasi tutti parlano del bisogno di immigrati; ed è vero: ne abbiamo bisogno a centinaia di migliaia,a milioni a lungo termine. Ma quando i ministri vanno a parlare davanti alle loro opinioni pubbliche nazionali questo messaggio sparisce del tutto, perché il bisogno di immigrati è difficile da spiegare in un clima di disoccupazione elevata, di rivolte per le strade, di crisi finanziaria e di persone in estrema difficoltà.

Mi pare un discorso incongruente.....se non danno lavoro agli europei, come pensano di darlo agli immigrati? Sfruttandoli per poche lire o euro? E se trovano il modo di dare lavoro ai profughi, perchè non cercano il modo di darlo prima agli europei che così possono ricominciare a vivere e a fare figli, quelli che potranno pagare per le pensioni future se non gliele mangeranno i governi?


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Numero chiuso

Messaggio da babatriestina »

perchè sospetto che i nostri disoccupati non accettino di fare le badanti, i manovali, i panettieri, i pizzaioli, le pulitrici....... leggevo giorni fa un commento di un triestino che ha dovuto far assistere sua madre negli scorsi anni.. disoccupati italiani non ne trovava... come d'altronde nemmeno io ne trovai a suo tempo, e ne avrei presi subito!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Numero chiuso

Messaggio da Nona Picia »

Ti dirò, io non sono poi tanto sicura che sia proprio così, sai....ci sono anche quelli che preferiscono le straniere perchè bene o male riescono a trovarle anche in nero. E sento tanti ragazzi che ad un certo punto prenderebbero qualsiasi lavoro pur di fare qualcosa. Ovvio che per fare i badanti bisogna anche avere un po' di pratica, non è un lavoro che puoi accettare se non sei almeno un po' preparato.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Numero chiuso

Messaggio da babatriestina »

sapessi quante ne ho cercate a suo tempo.. nemmeno una italiana!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Numero chiuso

Messaggio da Ciancele »

Già più di un mese fa avevo iniziato un post sui profughi, in lingua tedesca con la traduzione in italiano. Nel frattempo gli avvenimenti sono precipitati. Da una normale notizia su qualche centinaio di profughi siamo arrivati a quella che viene chiamata trasmigrazione di popoli. E siamo al post di Piereto che in meno parole dice quello che io avevo cercato di dire con almeno tre pagine. Come in tutti i campi, i primi giorni sono relativamente calmi, perché tutti cercano di arrangiarsi. Quando uno si accorge che nessuno gli spara, comincia ad agitarsi, comincia a far baruffa con i compagni di sventura, ma di credo politico o religione diverso. Secondo radio e televisione si sono avuti anche violentamenti, di donne. Probabilmente questi campi sono diretti da persone molto anziane, che non hanno certi problemi. In guerra, sia i tedeschi che gli alleati hanno istituito all’uopo determinati locali. Un problema di meno. Quello che disturba è che questi profughi hanno avuto scontri con la polizia, in treno hanno tirato il freno di emergenza, sono scesi e si sono allontanati insalutati ospiti per non venir registrati. Qui uomini politici insistono che non è bello dare ai profughi solo da mangiare e dormire, ma è più umano dare loro dei soldi in contanti, con i quali provvedere al sostentamento. Si parla di 674 euro al mese, pro person. Dopo qualche mese abbiamo un costo di diversi milioni. Che tendono all’aumento. Con 674 euro è un po’ difficile fare acquisti nei negozi. In un campo, una mensa comune costa meno ed è più efficiente. In più i profughi stessi, che all’inizio erano contenti e soddisfatti di venir accolti e protetti, hanno cominciato ad avanzare pretese. E poi tutti si lamentano se il cittadino qualunque è contrario all’accoglienza.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Numero chiuso

Messaggio da babatriestina »

La figlia di una mia amica a Dresda immagino per lavoro, ci scrive che ogni lunedì ci sono cortei al grido di "Merkel Raus" e simile, e d'altra parte cartelli di Welcome migrants, come ne ho visti a Madrid.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Numero chiuso

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: La figlia di una mia amica a Dresda immagino per lavoro, ci scrive che ogni lunedì ci sono cortei al grido di "Merkel Raus" e simile, e d'altra parte cartelli di Welcome migrants, come ne ho visti a Madrid.
Sì, ma mi go l'impresion che sia più no che sì. Bisognaria veder se i sì xe a contato direto e i xe listeso pai profughi. Ieri ala television, ma no el giornal notizie, un servizio aposta, no iera tanto positivo. Nele grosse cità no se vedi, ma nei paeseti dove che xe più profughi che gente. E ieri che i diseva che a causa dei violentamenti e de altre barufe bisognaria aver loghi separai. Ma dove trovar 'sti loghi?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Numero chiuso

Messaggio da babatriestina »

sì, probabilmente una xe l'idea in teoria e un'altra trovarseli soto case se i se comporta mal. De gente che violenta babe qua se legi sui giornai, sia de gente de fora, ma anche tanti nostrani, sopratuto co le babe minaccia del lassarli.Mi soto casa mia vedo solo che gente che se comporta normalmente, babe col fazoleto che fa la spesa al supermarket con mi, che sburta carozele... nissun che me gabi vardado mal ( odio, no credo de eser più atraente per ste robe, ma no i me par che i buti el ocio de bruto anche sule mule de qua quele giovini).
Mi go come el idea che sia tanti politici nostrani che no savendo far proposte positive per migliorar la crisi, zerca qualchedun de ciaparsela.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Numero chiuso

Messaggio da Ciancele »

Sa, Baba, no se trata de far i oci de cativo. Xe che centinaia de miliaia de gente vien e pretendi. Pretendo roba che gnanca noi no gavemo. E se ga l'impresion che no i zerca un paese dove star, ma el paese che dà de più. I politici disi de eliminar le cause. Ma se ga visto con l'Iraq e la Libia. Col Pachistan. Coi curdi. Ecc. ecc. El mondo, tuto insieme, podaria forsi trovar una soluzion, ma no un singolo paese. O un per de paesi insieme. Varda la Rusia. I disi che i sostien un partito in Siria. Forsi sensa l'aiuto 'sto partito perdaria e gavesimo forsi un problema de meno. O anca uno de più, parchè scamparia i altri. No digo che i profughi ne devi lecar. Bastaria forsi che i se comportasi meio. So che no xe tuti compagni, ma no se sa chi che xe cusì e chi che xe culì. 'lora se disi de no a tuti. E tuti protesta.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2952
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Numero chiuso

Messaggio da Piereto »

Quel che disturba de più xe perchè accollarse le spese per el mantenimento de sta gente, quando che al loro paese dove che i xe nati e dove che no xe guera, nisun governante ghe da bada, cioè nisun governante li fa lavorar o li assisti economicamente. E perchè el nostro Stato devi far quel che un altro Stato no fa ?. Perchè semo i più bei, perchè semo cristiani abituadi a mantenir da secoli un mar de preti ?. Nei paesi nordici de fede protestante, se te vol aver una ciesa o un prete te li sovenzioni tirando fora i bori da la tua scarsela. Ma quel che impresiona xe el numero, e el fato che xe una marea de mularia che vol far la bela vita (sempre quei che no vien da posti dove che xe guera civile) . Per esempio in Nigeria che ga una saco de provincie, solo in do che xe la guerriglia. Una altra roba se sti profughi economici i ga dei schei, perchè noi domanda el passaporto, ma se te vien col passaporto nisun te assisti. Va sempre pezo perchè l'Italia no ga coragio de prender decisioni. I Stati pici sera le frontiere, i pici paesotti dove che i scariga i profughi disi sempre più de no, e più el tempo pasa più milgiaia de persone ariva. Nel frattempo moi paghemo 16 miliardi per el mantenimento dela UE, no so quanti miliardi ghe demo all'ONU. Ga tuta l'aria de eser una magna magna generale e noi de eser ciolti sempre per i fondei, e vien de pensar che drio sta masa in movimento ghe sia un interesse nianche tanto occulto de mandar a remengo l'europa.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Numero chiuso

Messaggio da Ciancele »

Saltemo de pal in frasca. La sede del cosideto governo Europa par che sia el ricovero de politici butai fora, ma che i ga bisogno de soldi. No i combina un tubo, ma i ciapa la paga e la pension. Qualchedun va ala cassa mutua o a l’azienda comunale. Insoma xe un bel posto. Magari mi che lo gavesi. Ma tornando ai profughi, ve conto l’ultima. Par che i gabi fato condoto con gas iritante. Ieri, ala tenera età de squasi otantaoto ani, go savesto che se lo pol crompar in drogheria. Lori i xe qua solo qualche giorno e za i sa. I xe più sgai de mi. E dopo se lamenta tuti che l’omo qualunque xe contrario.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2952
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Numero chiuso

Messaggio da Piereto »

No xe scrito ma xe cusì, che almeno da noi quei che i va a Bruxelles o Strasburgo xe personaggi o che i vien premiadi dai partiti, o i partiti se libera de lori ( i va fora de le bale). I xe in vileggiatura e noi xe quasi mai presenti, e le legi europee no vien sicuro fate da lori. Sarà anche là la solita casta de 4 gatti che pensa prima per la poltrona e po a far i interesi de qualche potentato economico, senzaltro multinazionale. Anche la, xe un numero chiuso che comanda. Se ne le elezioni italiane i te conta un saco de bale, per quele europee noi te conta niente. Pur tuttavia se no fossi per la UE e per le multe che la ne conza, noi se tinissimo leggi ancora pezo de quele che la UE imponi, per cui se podesi meter un tacon sul buso migliore, ma se contentemo de quel europeo, in mancanza de un bieco talian o de una scrittura nova de le leggi. La parola riforma no vol dir far robe nove ma far ancora più confusion.


Torna a “El salotin”