FELIX GERMANIA

argomenti de attualità  ( ciacole de salotin: Signora mia, la ga sentido che?)
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile

Re: FELIX GERMANIA

Messaggio da Ciancele » martedì 15 maggio 2018, 9:47

Go fato marenda e go leto el giornal. In prima pagina de novo la question de l’integrazion, che funziona mal. Come mai che no i se integra. Mi gavaria una risposta, ma no i me domanda. I va a zercar robe dificili, inveze la risposta xe ‘sai semplice. No ghe interesa. Funzia anca cusì. Xe come se i me domandasi a mi parchè che no vado con quela mula. No centra Freud o gente compagna. Sic et simpliciter: La xe scalfa (bruttina). Ma mi no go alba de politica. El giornal mostra anca el pupolo de zogadori de balon de origine turca, ma che i zioga nela nazionale gnoca, che i xe ‘ndai a basarse col presidente turco. Par ghe i gabi dito: Mio presidente. Par zogar nela nazionale bisogna ‘ver un pasaporto gnoco e par gaver un pasaporto gnoco bisogna eser gnochi. Geometria: Se A = B e B = C, A = C. Insoma el presidente turco xe anca mio presidente. La m... si direbbe in buon vernacolo. E dopo i se lamenta che l’integrazion no funziona. Me ricordo a scola che una zaia de muli gaveva clanfa in gnoco (voto scarso in lingua tedesca), ma tanti de lori ga imparà el tedesco. Insoma no xe imposibile poder almeno tambascar (masticare) par gnoco. Basta voler.

babatriestina
Capo postin
Capo postin

Messaggio da babatriestina » martedì 15 maggio 2018, 10:24

sa, mi diria che no i se integra perché se vedi che no ghe convien integrarse. O se te preferissi, no ghe ocori. Qua in Europa semo tuti generosi, le minoranze el integrazione, el assimilazion, el rispeto dele diferenze... una reazion a quel che iera prima dela seconda guera. E se i li tien in Germania anche se no i se integra, vol dir che ai gnochi i Gastarbeiter ghe fa comodo istesso...

"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Piereto
eximio
eximio

Messaggio da Piereto » lunedì 21 maggio 2018, 15:59

Poveri gnochi, domani a Erdogan ghe gira i bacoli e el fa un fiscio e comincia una carneficina. Sicome la germania xe la locomotiva de Europa, cioè xe el stato guida de la unione. e se la va in crisi se disfa tuto el castel caro a Junker e compagni de bruxelles, e po a rioda segui el tracollo de Macron con i milioni de beduini in rivolta che gravita su Parigi. Speremo che no sucedi.

Rispondi

Torna a “Atualità non triestine”