PIÈ DI GALLO

I fiori che se tien in casa o in giardin, roba coltivada, no selvadiga insoma
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

PIÈ DI GALLO

Messaggio da Ciancele »

Iero in giardin a cior rosmarin e salvia per doman che (forsi) se magna galina ‘rosta. El prà iera pien de Winterling (pl.: Winterlinge). Par talian se disi Piè di gallo, nome scientifico: Eranthis hyemalis L. e fa parte dela familia dele Ranunculaceae, geofita rizomatosa. Xe un fior gialo che vien de inverno subito dopo i bucaneve, che ne go ancora qualchedun. Fa ben pai oci a veder ‘sti fiori.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: PIÈ DI GALLO

Messaggio da babatriestina »

un pupoleto? mi so come chei xe ma voleria veder i tui.. spontanei o piantadi?
de mi poca roba perchè apena adesso riva un fià de sol.. ma se sta preparando tanti pici narcisi..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: PIÈ DI GALLO

Messaggio da Ciancele »

Baba mia, bongiorno, bongiorno. Ti te vol saver tropo. Più de quel che so mi. Risposta: No so. Probabilmente i se ga seminà de soli. Pupoli? Domandime qualcosa de meno dificile. Mi go fato Piè di gallo in www.google.it e xe vignui fora i pupoli. Se te frachi el pupolo altre fotografie vien fora una zaia de foto, anca de parenti. Del fior, no mii. ;--D
Bon fine setimana a tuti.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: PIÈ DI GALLO

Messaggio da babatriestina »

sui libri de giardinaggio che go a casa ghe xe una zaia de pupoli. Mi volevo veder i tui.. e me domandavo se i xe spontanei dele nostre parti.. credo de no..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Flora de casa”