QUARTA ETÀ

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

QUARTA ETÀ

Messaggio da Ciancele »

Una domanda: Quante età gavemo? Tre, dirà tuti. No quatro. Come quatro? Quatro: la terza età va da 60 a 85 e a 85 scominzia la quarta età. Sì, xe cusì, tanto che qua el mese prosimo i fa la Mostra par la Quarta Età. (Mostra no xe el feminile de mostro, ma vol dir esposizion.) Sul giornal iera el programa con mezi ausiliari de movimentazione (bastoni, rolator, ascensori pal primo pian ecc.), corsi universitari e tante tante altre robe ‘ncora. Go pensà che podesimo anca noi far un club dela quarta età. Fusimo za in quatro: mi (i musi par primi), Coce, Larry, Ron (in ordine alfabetico). In zinque gavesimo la posibilità de gaver la magioranza nele delibere. Gavemo el quinto? Gavemo un mucio de lori in lista de atesa, ma tuti ‘ncora putelini. ;--D Ma forsi sconto in qualche parte del mondo xe anca el quinto. Ch’el se fazi ‘vanti. Fondemo la sezion Quarta Età nel forum atrieste. Fusimo forsi el primo forum a gaver questa sezion, con proprio ordinamento, aministratori, con proprio nome e autonomia. Una specie de Kur maior o sudtirolo. Putei dela quarta età: napred! Banzai!


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: QUARTA ETÀ

Messaggio da babatriestina »

Mi savevo una distinzion in classi più strente:

60-70 Le printemps de la vieillesse- la primavera dela veciaia
70-80 La verte vieillesse - la veciaia verde
80-90 La vraie vieillesse- la vera veciaia
90-100 La tarde vieillesse- la tarda veciaia


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: QUARTA ETÀ

Messaggio da Nona Picia »

Mi savevo che fin a 40 se xe "giovani", de 40 a 60 "matusa" e de 60 a 75 se xe "anziani" e dopo se diventa "vecchi"
Anzi, de come che sento dir ogi, fin a 20 anni se xe "ragazzini"


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: QUARTA ETÀ

Messaggio da Ciancele »

Mi go esagerà e spanto come al solito. Taiè la seconda metà del post. :clapping_213: Nela prima volevo solo far vedere cosa che no i se inventa par scoderne anca l'ultimo soldo che ne resta. Xe una rivista de un club automobilistico che ga ogni mese pagine e pagine de publicità de quei saliscendi sula ringhiera par chi che no pol far più le scale par 'ndar de sora.


Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: QUARTA ETÀ

Messaggio da Elisa »

I sapienti -certuni- pur prendendo la questione con le pinze, si pronunciano sull' anzianità:
La terza età è quel periodo della vita che va dai 60 agli 80 anni….
Per quarta età si intende il periodo otre gli 80 anni…..
La anzianità non incomincia a una etá cronologica uniforme…
Considerare anziana ogni persona di più di 65 anni ha una spiegazione arbitraria e poco razionale….
Contrariamente alla credenza popolare, la maggior parte degli anziani non sono ammalati e nemmeno subiscono limitazioni…..
L’ amore non ha etá….
Consoliamoci! :-D :-D :-D
Un medico mi ha spiegato in linguaggio metaforico: fino a 25 anni di etá si sale in montagna. Lì si rimane in “meseta” un certo tempo per poi scendere pianino, adagino… il resto è arte. :shock: :-)


"Todo lo bueno me ha sido dado"

Torna a “Eventi”